Saturday, October 4, 2008

[ဆိုးသြမ္း] 1 New Entry: အစ္ကိုရဲ႕ ဇနီး ( ၂ )

အစ္ကိုရဲ႕ ဇနီး ( ၂ )

ေလးသက္ႏြယ္

က်မက အလွအပကို ျမတ္နိးတယ္။ က်မရဲ႕ ခ်စ္သူနဲ႔ အိမ္ေထာင္က်ျပီး သူအိမ္ကိုလိုက္ေနျဖစ္တာေပ့ါ။ သူက ရိုးသားတယ္ ၊ ၾကိဳးစားတယ္ ၊ အေမကိုလည္း ခ်စ္တက္တဲ့ သားတစ္ေယာက္။ စီးပြားလည္း အရွာေကာင္းေတာ့ ေငြကို က်မတို႕အေနနဲ႔ ေရလို သံုးနိင္တဲ့ အဆင့္ရွိပါတယ္။ ေနာက္ျပီး က်မက အနုပညာကို ၀ါသနာပါတယ္ေလ။ သူဆီမွာ ညီတစ္ေယာက္ရွိတယ္ ဆိုေပမယ့္ တခါတေလမွ ပဲေတြ႕ရတယ္ ။ လူကေတာ့ ရည္ရည္မြန္မြန္ပါပဲ။ က်မေယာက်ၤားထက္ အရပ္အနည္းငယ္ပုေပမယ့္ ခပ္ေခ်ာခ်ာေမာေမာပါ။ သူက အိမ္ကုိ ၁ လတခါေလာက္မွ လာတယ္။ အေမလာရင္ က်မတို႕ မိသားစု ေလးေယာက္ထမင္းအတူတူ စားေနၾကေပ့ါ။ အဲဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ သူလာျပီေလ။ သူနဲ႔က်မနဲ႔က လူငယ္လည္း လူငယ္ျဖစ္ျပန္ ၊ အနုပညာလည္း ၀ါသနာပါ ၊ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေနထိုင္ရတာလည္း စရိုက္တူပါတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေန႕ေတာ့........

က်မ ေယာက်ၤား ကိုကိုၾကီးက က်မကို ကၽြန္မတို႕ ကေလးယူရေအာင္တဲ့ ။ တကယ္ဆို က်မက မလိုခ်င္ေသးဘူး။ ကေလးယူရင္ က်မ အရင္လို မလွေတာ့မွာကို စိုးရိမ္တယ္ေလ။ က်မလြတ္လြတ္လပ္လပ္ မေနရေတာ့ဘူး။ စားခ်င္တာ မစားရေတာ့ဘူး။ မိခင္စိတ္မရွိတာ မဟုတ္ေပမယ့္ က်မအေနနဲ႔ ေစာေသးတယ္လို႕ ထင္လို႕ပါ။ အဲဒီေန႕က က်မနဲ႔သူနဲ႔ စကားအၾကီးအက်ယ္ မ်ားၾကတယ္။ သူကလည္း ကေလးယူဖို႕ ကိစၥကို တုိက္တြန္းလာတာ ၂ နွစ္ေက်ာ္ေလာက္ ရွိျပီဆိုေတာ့ ဒီတခါေတာ့ အေလ်ာ့ေပးမဲ့ပံု မေပၚဘူး။ ဒါနဲ႔ က်မလည္း ဘယ္လုိမွ ေျပာမရတဲ့ အဆံုး စိတ္ညစ္ျပီး အိမ္ကေန ခဏထြက္လာခဲ့တယ္။ ဘယ္ဆီဘယ္၀ယ္ ဆိုတာ ရည္ရြယ္ခ်က္ မရွိေပမယ့္ ကားေမာင္းေနရင္း ေနာက္ဆံုး ခင္ေမာင္လတ္ ( သူ႕ညီ ) ဆီသြားဖို႕ ဆံုးျဖက္လိုက္တယ္။ က်မ ေယာက်ၤားကေတာ့ ရုံးကို ျပန္သြားခဲ့ပါျပီ။

ခင္ေမာင္လတ္ ေနတဲ့ အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေတြနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနတာကို သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေတြ႕ရတယ္။ သူက က်မကိုျမင္ေတာ့ ထလာျပီး " ဒီကို မလာတာၾကာျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ အိမ္က အစ္ကိုေရာ ေနေကာင္းရဲ႕လား ၊ အမေရာ အဆင္ေျပလား " စသည့္ျဖင့္ ေမးျမန္းပါတယ္။ က်မလည္း လက္ရွိျဖစ္လာတဲ့ ျပႆာနာကို သူ႕ကို အရင္ေျပာျပျပီး စိတ္ညစ္လုိ႕ ခဏထြက္လာတာ ျဖစ္တယ္လို႕။ နင့္အစ္ကိုလည္း စိတ္ဆိုးသြားလို႕ သူ႕ကုိ ျပန္ေခ်ာ့ရေအာင္ လက္ေဆာင္ေပးခ်င္လို႕ ပန္းခ်ီကား လာ၀ယ္တာဆိုေတာ့ သူက က်မၾကိဳက္တဲ့ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ကို ေရြးျပီး အလကားေပးလုိက္ပါတယ္။ ေနာက္လည္း လာလည္နိင္ပါတယ္တဲ့။ မေတြ႕တာ ၾကာလို႕ က်မ ပိုေခ်ာလာတဲ့ အေၾကာင္းေတာင္ အညႊန္းဖဲြ႕ေျပာျပေနေသးတယ္။ က်မလည္း ေက်နပ္တာေပ့ါ။ ကိုယ့္အလွကို လွေၾကာင္းေျပာတာကို။ ဒါနဲ႕ ပန္းခ်ီကားကို ယူျပီး သူ႕ကို နုတ္ဆက္ကာ အိမ္ကို ျပန္လာခဲ့ပါတယ္။

အိမ္ေရာက္ေတာ့ သူေပးလိုက္တဲ့ ပန္ခ်ီးကားကို က်မတို႕ အိမ္ရဲ႕ ဧည့္ခန္းမွာ ခ်ိတ္ထားရင္း ညေနေယာက်ၤား ျပန္အလာကို ေစာင့္ေနလိုက္တယ္။ ညေနေစာင္း သူျပန္လာေတာ့ ဒါဟာ က်မရဲ႕ လက္ေဆာင္ျဖစ္ေၾကာင္း ၊ ရွင့္ညီဆီက သြား၀ယ္တာ ၊ က်မကို အလကားေပးလိုက္ေၾကာင္း ၊ ဒီကားတခ်ပ္ဟာ လက္၇ွိေပါက္ေစ်းနဲ႔ ၅ သိန္းအထက္မွာ ရွိေၾကာင္း ၀မ္းသာအားရ ေျပာျပလုိက္တာကို သူတံုျပန္လုိက္တဲ့ ပံုစံက က်မကို အရမ္းကို အံၾသေစခဲ့ရပါတယ္။

" အဲဒီကားအတြက္ အဖိုးအခ မင္းဘာေပးခဲ့ရလဲတဲ့ "

က်မ ရွက္လည္းရွက္ ၊ ေဒါသလည္း ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ တကယ္ဆို က်မတို႕က ေမာင္နွမေတြ မဟုတ္လား။ သူ႕ညီတစ္ေယာက္နဲ႔ ဒီလို မေျပာသင့္ဘူး ။ က်မရဲ႕ သူ႕အေပၚ ထားခဲ့တဲ့ ေစတနာေတြဟာ သဲထဲ ေရသြန္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ေလ။ က်မအဲဒီလုိ ျဖစ္သြားတာ ေတြ႕ေတာ့မွ သူက ျပန္ျပီး

" ကုိယ္ေျပာတာ မင္းသူ႕ကို ပိုက္ဆံ ေပးခဲ့ရေသးလား ဆိုတာပါ ၊ မင္းလက္ေဆာင္ကို ကိုယ္ၾကိဳက္ပါတယ္ ၊ အခုေတာ့ ပင္ပန္းလို႕ ကိုယ္ေရးခ်ိဳးလိုက္ဦးမယ္ " ဆုိျပီး ထထြက္သြားခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီညက တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ စကားမေျပာဘဲ ကိုယ္စီအိပ္ရာ၀င္ခဲ့ၾကပါတယ္။ က်မလည္း ဟိုေတြး ဒီေတြးရင္း အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါတယ္။ မနက္မိုးလင္းေတာ့ သူက်မကို နမ္းျပီး ရံုးသြားဖို႕ နုတ္ဆက္သြားတာကိုေတာ့ သိလိုက္ပါတယ္။

ဆက္ရန္......

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://soethawn.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.