Friday, November 28, 2008

[Moon Thet Pan] 1 New Entry: ႏွစ္ဆယ့္ တစ္ရာစု သံေယာဇဥ္

ႏွစ္ဆယ့္ တစ္ရာစု သံေယာဇဥ္

မွတ္မိေနပါေသးတယ္။

အဲဒီေန႕က ေခတ္မီဆန္းျပားလြန္းတဲ့ ေလဆိပ္တခုကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မမ အတူေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေတြ ခုန္ေနတာေတာ့အမွန္ပဲဗ်ာ။ အားကိုးတၾကီးနဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကေလးကို လွမ္းကိုင္လိုက္တဲ့ မမ လက္ေတြ ေအးစက္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အျပံဳးေလးနဲ႕ အားေပးစကားဆိုျဖစ္လိုက္ေသးတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္ပိုင္းကေလးကပဲ ကၽြန္ေတာ္မမ နဲ႕ အတူတူလိုက္လာျဖစ္ခဲ့တာ မွန္တယ္လို႕ ယံုၾကည္မိျပန္တယ္။ ရန္ကုန္က ထြက္မလာခင္ ညဘက္ကေလးမွာပဲ မမလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚဖို႕မေခၚဖို႕ အေတာ္ေလး စဥ္းစားပံုရပါတယ္။ ဟုတ္ေတာ့လည္းဟုတ္ပါတယ္။

ဒီလိုတိုးတက္တဲ့ေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ့္လို အေဖာ္တေယာက္ရဖို႔ လြယ္လြန္းတယ္မဟုတ္လား။ အဲဒီညတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ကပ္သီးကပ္ဖဲ့ လုပ္တာနဲ႕ပဲ ေနာက္ဆံုးေတာ့ မမက ကၽြန္ေတာ့္ကိုေခၚဖို႔ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ရတာပါပဲ။

ဒီသံုးႏွစ္ဆုိတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို မမ ေတာ္ေတာ္ေလး ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိေနခဲ့တယ္ေလ။ ဘယ္သြားသြား မမ က ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ႕လက္နုနုကေလးနဲ႕ တယုတယတဲြလို႕။ ေဆးရံ ၊ ေဆးခန္း၊ အလႈအတန္း ၊ ေရွာ့ပင္း အိုဗ်ာ စံုလို႕ စံုလို႕ ။ မမရယ္ ၊ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ၊ သူ႕သူငယ္ခ်င္းမေလးေတြရယ္ တစ္ခါတစ္ခါ သူမ်ား အေၾကာင္းေျပာရင္ တစ္နာရီေက်ာ္္ေလာက္ေတာင္ၾကာတယ္။ ထူးဆန္းတာ က မမနဲ႕ သူ႕သူငယ္ခ်င္းမမေလးေတြ ေန႕တိုင္းေျပာၾကေပမယ့္ အေၾကာင္းအရာေတြက မကုန္နိုင္သလို ဘယ္ေတာ့မွလည္း မေမာႏိုင္္ဘူးဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာသာ နားေထာင္ရတာ ပင္ပန္းလို႕ နားနားျပီးေနရတာ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲဒီေန႕ေလးေတြက မမရဲ့ ရယ္သံေလးေတြ ျပန္ၾကားေယာင္မိတိုင္း အခုထိေတာင္ ကၽြန္ေတာ္ေပ်ာ္ေနတုန္းပဲဗ်ာ။

ဒီျမိဳ႕ၾကီးကိုေရာက္ေတာ့ မမလည္း အလုပ္ေတြရႈပ္ေတာ့တာပါပဲ။ အဲဒီမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မမ ကေတာက္ကဆ စ ျဖစ္ေတာ့တာပဲေလ။ ျပႆနာက ကၽြန္ေတာ္ေရမကူးတတ္လို႕တဲ့ဗ်ာ။ ငယ္ငယ္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ္ ေရေၾကာက္တတ္တယ္။ အခန္႕မသင့္ရင္ ခဏခဏ ဖ်ားတတ္တယ္ဆိုတာ မမလည္း အသိ။ ခုလို အတူေနခဲ့ျပီးတာ သံုးနွစ္ေက်ာ္ခါမွ ကၽြန္ေတာ့္ကို အဲဒီအေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ အျပစ္တစ္ခုလို ဆိုတာျပန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေတာ့ ၀မ္းနည္းမိေသးတယ္။ ေယာက်ာ္းမာနကေလးနဲ႕ ခံျပင္းတာလည္း ပါခ်င္ပါမွာေပါ့ေလ။ ကၽြန္ေတာ့္အျပင္တျခားတစ္ေယာက္မ်ား မမမွာရွိေနျပီလားလို႕ အားငယ္စိတ္ကေလးနဲ႕ တိတ္တဆိတ္ စံုစမ္းၾကည့္ ေတာ့လည္း မဟုတ္ျပန္ဘူးဗ်။ မမက ကၽြန္ေတာ့္အျပင္ ဘယ္သူ႕ကိုမွ စိတ္ထဲမွာ မထားဘူး။ သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ခဲြျပီးတျခား တစ္ေယာက္ရွာဖို႕ေျပာရင္ေတာင္ မမက ကၽြန္ေတာ့္ကို သံေယာဇဥ္ အေတာ္ေလးရွိတဲ့အေၾကာင္း အတိတလင္းေျပာရွာေသးတယ္။

ျပႆနာေတြ ပိုပိုစိပ္လာတာကေတာ့ မမ စာေမးပဲြနီးတဲ့ ရက္ေတြမွာေလ။ ရန္ကုန္မွာကတည္းက စာေမးပဲြေၾကာက္တတ္တဲ့မမ က အခုလိုမိေ၀းဖေ၀းဆိုေတာ့ အေတာ္ေလးပင္ပန္းရွာတာေပါ့။ အဲဒီေန႕က မမတစ္ေယာက္ စာကလည္းမရေသး။ ထမင္းကလည္းမခ်က္ခ်င္ေတာ့ ရွိတဲ့ ငါးေသတၱာ နဲ႕ေပါင္မုန္႕ေလးနည္းနည္းကိုပဲ ညစာလုပ္စားသတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာပါေသးတယ္ ပီဇာမွာေပးရမလား လို႕။ မမ က ေခၽြတာခ်င္တယ္ဆိုတာနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္လည္း သီခ်င္းေလးနားေထာင္ျပီး အလိုက္တသိ ျငိမ္္ေနလိုက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ေပၚက ေအးစက္စက္နဲ႕ျဖစ္လာလို႕ မ်က္္လံုးဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မမစားေနတဲ့ ငါးေသတၱာ ကအရည္ေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကုိယ္ေပၚမွာအေတာ္ေလး နွံ႕ႏွံ႕စပ္စပ္ေရာက္ေနျပီေလ။ မမကေတာ့ သူ႕အာရံုနဲ႕သူ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂရုမထားမိဘူးထင္ပါရဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာေပမယ့္ သူမၾကားနိုင္ျပန္ဘူး။ ကိုယ္ေပၚမွာ အေတာ္ေလးေအးလာလို႕ ခပ္က်ယ္က်ယ္ကေလးေခၚလိုက္မွွ မမ အလန္႕တၾကားျဖစ္ျပီး ေရခ်ဳိးခန္းထဲကို ေျပးေလရဲ့။ အဲဒီမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တားတဲ့ၾကားက မမကၽြန္ေတာ့္ကို အတင္းေရခ်ဳိး ေပးပါေလေရာ။ သိပ္မၾကာပါဘူး ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဖ်ားတက္ျပီး သတိလစ္ေတာ့တာပါပဲ။ သတိရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ အထူးကုေဆးရံုက ကုတင္ကေလးေပၚမွာ ဆန္႕ဆန္႕ကေလးေပါ့။ မမနဲ႕ သူ႔သူငယ္ခ်င္းေလးေတြကေတာ့ အျပင္ကေနေစာင့္ရင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို လက္ျပရွာတယ္။ စာေမးပဲြရက္ေတြျပီးသြားတဲ့ မမက အခုလိုက်ေတာ့လည္း ရယ္က်ဲက်ဲကေလးလုပ္လို႕။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေနမေကာင္းသာ ျဖစ္ေနတာ မမ အဲလိုေပ်ာ္ေနေတာ့လည္း စိတ္မဆိုးရက္ျပန္ဘူးဗ်။ ေဆးရံုကဆင္းလာေတာ့ မမကၽြန္ေတာ့္ကို အေတာ္ေလး ဂရုစိုက္ရွာပါတယ္။ ငါးေသတၱာစားရင္း စျဖစ္တဲ့ျပသနာမို႕ ငါးေသတၱာကိုလည္း အေတာ္ေလး စိတ္ကုန္သြားပံုေပၚတယ္။ သူဘယ္ေလာက္ပဲမအား မအား ဘယ္ေတာ့မွ မစားေတာ့ဘူးေလ။ သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူးဗ်ာ… ေနာက္ထပ္ျပႆနာတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ မမၾကားကို အခန္႕သား ေရာက္တာေတာ့့တာပါပဲ။ အဲဒီည က မမနဲ႕သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြအေဆာင္မွာ ညစာ အတူစားၾကေတာ့ မမလည္း အလုပ္ရႈပ္ေနျဖစ္တဲ့တစ္ညေပါ့၊ သီခ်င္းေလးနားေထာင္ရင္း မမထမင္းခ်က္ေနတာေတြ႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ေလးေပ်ာ္မိသဗ်။ ရန္ကုန္မွာဆို အပ်င္းေလးတစ္ေယာက္လို ဘာမွမလုပ္ပဲေနေပမယ့္ ဒီမွာေတာ့ သူငယ္ခ်င္းအားလံုးအတြက္ တပင္တပန္းထမင္းခ်က္ေပးတတ္တဲ့ မမအတြက္ သူၾကိဳက္တတ္တ့ဲ သီခ်င္းေလးေတြေရြးေပးရင္း မမကိုေငးၾကည့္ေနမိတယ္။ ထံုးစံအတိုင္း မမထမင္းခ်က္တဲ့ မီးဖိုေခ်ာင္ေနရာက ေရနည္းနည္းေတာ့ စိုတာေပါ့ဗ်ာ။ ဒါေပမယ့္ မမခ်ဳပ္ေပးထားတ့ဲ အကၤ် ီ ကေလးက အေတာ္ေလးကို အဆင္ေျပေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မမႈဘူးေပါ့။

ထမင္းစားခ်ိန္ မွာ မမကသူ႕ အခန္းထဲက ဖန္ခြက္ေတြသြားယူေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကူဖို႕လိုက္သြားတာေပါ့။ ဖန္ခြက္ေတြက မ်ားသမို႕ မနိုင္မနင္းျဖစ္ေနတဲ့မမကို ကၽြန္ေတာ္လည္းကူခ်င္တယ္သာရွိတာ ဘာက ဘယ္လိုလုပ္ရမွန္းက မသိျပန္ဘူး။ မနုိင္မနင္းမို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို အခန္းထဲမွာ ထားခဲ့ဖို႕ျပင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေပကပ္ကပ္လုပ္ေနတာမို႕ မမလည္းမေနသာပဲ ေခၚဖို႕ျပင္ရျပန္တယ္။ အဲဒီမွာပဲ မမတစ္ေယာက္ ပါးစပ္က ပြစိပြစိေျပာရင္း ပစၥည္းေတြကို စုပံုသယ္ဖို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖန္ခြက္အလြတ္တလံုးထဲကို ထည့္လိုက္ပါေလေရာ ။ ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ အဲဒီဖန္ခြက္ က အလြတ္မဟုတ္ပဲ မေန႕ကမမ ေသာက္ထားတ့ဲ ေရေတြက်န္ေနေသးတာပါပဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရုန္းရင္းကန္ရင္း နဲ႕ ေနာက္ဆံုးသတိမလစ္တလစ္ကေလး ျဖစ္ေတာ့တာပါပဲ။ သတိရလာေတာ့လည္း ထံုးစံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္က ေဆးရံုက ကုတင္ကေလးေပၚမွာေပါ့။ မမက ဒီတစ္ခါေတာ့ အေတာ္ေလးစိတ္ဆိုးေနတယ္ဗ် ။ အဲဒီေန႕ရဲ႕ ေနာက္တစ္ေန႕ မမ ေမြးေန႕ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ေနမေကာင္းတာနဲ႕ပဲ မမလည္း ဘယ္မွမသြားနိုင္ ဘယ္သူနဲ႕မွ အဆက္အသြယ္ မလုပ္ႏိုင္ဘဲျဖစ္ခဲ့တာကိုးဗ်ာ။

လူနာေတြ႕ခ်ိန္မွာ မမသတင္းလာေမးေတာ့ မမနားမွာ ရုပ္ဆိုးဆိုးေကာင္ကေလးတစ္ေကာင္ကို ကၽြန္ေတာ္ျမင္ျဖစ္ေအာင္ ျမင္လိုက္ေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ေလးကို အားငယ္မိသားဗ်။ ကမာၻၾကီးပ်က္ေတာ့မလိုေတာင္ ခံစားလိုက္ရေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို မခ်စ္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္ေတာင္ အနည္းဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ထက္သာတဲ့ သူကို ရွာေစခ်င္တာေပါ့ဗ်ာ။ ဒါေပမယ္ ့ တကယ္က မမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ရွာပါတယ္။ အဲဒီ ေကာင္ငယ္ကေလးဆိုတာကလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေဆးရံု ေရာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနမွာစိုးလို႕ သူ႕သူငယ္ခ်င္းတေယာက္က အေဖာ္လႊတ္ေပးထားတာတဲ့။ အျဖစ္မွန္ကို သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္အေတာ္ေလးကို ေက်နပ္သြားေသးတယ္ ။ အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ မမကၽြန္ေတာ့္ကို ေရကူးသင္ဖို႕ အတင္းအၾကပ္ ေျပာလာပါေတာ့တယ္။ ဘယ္လိုလုပ္မလဲဗ်ာ ။ ကၽြန္ေတာ္ ေရေၾကာက္ပါတယ္ဆိုတဲ့ဟာကို ။ မမရဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အဲဒီလို ေရနည္းနည္းကေလး ထိတာနဲ႕ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနရင္ သူ႕အလုပ္ေတြကို ဘယ္လိုစိတ္ခ်လက္ခ် လုပ္မလဲတဲ့ေလ။ ဒါလည္းဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေဆးရံုဆင္းျပီးရက္ေတြမွာ ေရကူးသင္တန္းတက္ဖို႕ ၾကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ ဆံုးျဖတ္ဖို႕ မရဲေသးတာနဲ႕ ဒီေန႕အထိ ေရမကူးတတ္ေသးဘူးဆိုပါေတာ့ေလ။ မမလည္း စာေမးပဲြေတြျပီးလို႕ အပန္းေျဖတဲ့အခ်ိန္ေလးေတြရွိတာမို႕ ကၽြန္ေတာ့္ကို သိပ္ဂ်ီမက်ေတာ့ဘူးဗ်။ ဒီေန႕ေတာ့ ေစာေစာစီးစီးထျပီး မမရယ္၊ မမရဲ့သူငယ္ခ်င္းရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ လူေတြအေၾကာင္းကို အတင္းေျပာ္ၾကတာေပါ့ဗ်ာ။ ရန္ကုန္ကထြက္လာျပီးကတည္းက ဒီလို ညစ္တီးညစ္က်ယ္ အလုပ္လုပ္ရတာ ဒါပထမဆံုးဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အေတာ္ေလးေပ်ာ္မိသဗ်။ မိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႕ အတူ သူတို႕အတင္းေျပာတာကို နားေထာင္ရတဲ့့အရသာက တစ္ခါတစ္ခါေတာ့လည္း ထူးဆန္းသား။ သူတို႕စကားေျပာတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေတြ ကလည္း ေတာင္စဥ္ေရမရ။ လူေတြအေၾကာင္း၊ စာေတြအေၾကာင္း ၊ အမ်ားဆံုးေျပာျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းက အက်ၤ ီေတြအေၾကာင္း။ အက်ၤ ီေတြမွ အတြင္းအျပင္ကို စံုေနတာပဲ။ စကားေျပာေနတုန္းမွာပဲ အေဆာင္အခန္းတံခါးကို လာေခါက္သံၾကားတာမို႕ မမက သူ႕သူငယ္ခ်င္းကို ခဏေစာင့္ဖို႕မွာရင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို အ၀တ္ပံုေပၚမွာ တင္ထားခဲ့ေလရဲ႕။

အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ မမတစ္ေယာက္ သူ႕အ၀တ္အစားေတြကို ျခင္းထဲပစ္ထည့္ျပီး ေအာက္ဆံုးထပ္က အ၀တ္ေလွ်ာ္စက္ဆီကို လာေခၚတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕အတူ သြားဖို႕ ျပင္ေတာ့တာပါပဲ။ ဒီလိုပိတ္ရက္မွာ သူငယ္ခ်င္းေတြစုုျပီး အ၀တ္ေလွ်ာ္စက္ ေတြရွိတဲ့ေနရာမွာ စကားစုေျပာၾကတာလည္း မမအတြက္ အပန္းေျဖစရာတခုပဲေလ။ ေအာက္ဆံုးထပ္ေရာက္ေတာ့ မမတို႕သူငယ္ခ်င္းတစ္သိုက္ စကားေတြလုေျပာၾကရင္း အ၀တ္ေတြကို စက္ထဲကို ပစ္ထည့္လိုက္ၾကေတာ့တာေပါ့။ ခက္တာက ခါတိုင္းအခါေတြလိုမဟုတ္ပဲ ဒီတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီ အ၀တ္ပံုေတြၾကားမွာ ပိတ္မိေနတာပါပဲ။ေၾကာက္လန္႕တၾကား ျဖစ္ေနတဲ့ကၽြန္ေတာ္က ရွိစုမဲ့စုအားကေလးနဲ႕တအား ကုန္းေအာ္ လိုက္ေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္ထက္အားၾကီးတဲ့ အ၀တ္ေလွ်ာ္စက္က အသံေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖုန္းလႊမ္းထားေလရဲ့။ ေရေတြ… ေရေတြ…။ လည္ပင္းထိေအာင္ ျမဳပ္သြားျပီးတဲ့ေနာက္မွာ ေနာက္ဆံုး အသိကေလးနဲ႕ ေလကိုတ၀ၾကီး ကၽြန္ေတာ္ ရႈသြင္းလိုက္ေသးတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေမွာင္ကမာၻထဲကို ေရာက္သြားေတာ့တာပါပဲ။ အခုထိလည္း ေန႕ေတြေရာ ညေတြပါ အားလံုး အထီးက်န္ျပီး ေမွာင္ျမဲေမွာင္ေနတုန္းပဲေလ။ ကၽြန္ေတာ္မမရဲ႕ ရယ္သံကေလးေတြကို လြမ္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဆီက တီးလံုးသံေလးၾကားတိုင္း "ဟဲလို" လို႕ ထူးတတ္တဲ့ မမရဲ့ အသံၾကည္ၾကည္ ကေလးေတြကိုလြမ္းတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဒီတခါ တကယ္ပဲ သတိျပန္ ရမရဆိုတာ မေသခ်ာေတာ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ သတိတစ္ခါလစ္သြားတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ မွတ္ဥာဏ္တစ္ခ်ုဳိ႕ ခ်ဳိ႕ယြင္းသြားတယ္ဆိုတာကို မမ သတိမထားမိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သိေနေတာ့ မမအနားကို ျပန္သြားဖို႕ အားငယ္ေနမိျပန္ေရာ။ ေန႕တိုင္းေန႕တိုင္း လူနာေတြ႕ခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ သတိျပန္ ရလာမလားလို႕ လာၾကည့္တတ္တဲ့ မမကိုျမင္ရျပန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ငိုခ်င္မိတယ္ဗ်ာ။

ရက္ေတြအေတာ္ၾကာေနေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သတိရလာတဲ့ တစ္ေန႕မွာ အရင္တခါလို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မွာစိုးလို႕ ဟိုညစ္တီးညစ္စုတ္ ေကာင္ကေလးကို ခဏတျဖဳတ္ေတာင္အေဖာ္မေခၚေတာ့တဲ့ မမကို တစ္ေယာက္တည္း အားငယ္ေနမွာလည္း စိုးရိမ္မိျပန္ေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ပဲ မမ အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိျပီဗ်ာ။ မမဆီကို စေရာက္ကာစကလို မသစ္လြင္ေတာ့ ၊ လုပ္ငန္းတာ၀န္ေတြ အျပည္႔အ၀ မထမ္းေဆာင္ႏိုင္ေတာ့ ၊ မွတ္ဥာဏ္ေတြလည္း မေကာင္းေတာ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို မမက ဆက္ျပီး အေဖာ္ျပဳေနဦးမယ္ဆိုရင္ မမရဲ ႔ အလုပ္ကိစၥ၊ လူမႈေရးကိစၥေတြမွာ ဆက္သြယ္ဖို႔လိုအပ္တိုင္း မမ စိတ္ညစ္ရျပန္ဦးမယ္။

အလုပ္တာ၀န္ေတြကို ေက်ပြန္လြန္းတဲ့ မမ ၊ လူမႈေရး ကိစၥ ၊ သာေရး နာေရးေတြမွာ တက္တက္ၾကြၾကြ ကူညီတတ္တဲ့ မမ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ အရင္လိုမဟုတ္ဘဲ ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႔ၾကတာသြားမွာကို ကၽြန္ေတာ္ စိုးရိမ္တယ္ဗ်ာ။မမရယ္….မမ ကၽြန္ေတာ့္ကို ထားခဲ့ပါေတာ့လို႔ ကၽြန္ေတာ္ အက်ယ္ၾကီး မမ ၾကားေအာင္ အသံကုန္ ဟစ္ေျပာလိုက္ခ်င္ေပမယ့္လည္း ကၽြန္ေတာ့္လည္ေခ်ာင္း၀ကေန ဘာသံမွ ထြက္မလာေတာ့ပါဘူး။

မြန္းသက္ပန္ (ေဆး-၁)

ေလာကအလွ အြန္လိုင္းမဂၢဇင္း

၂၀၀၈ ခုနွစ္ နို၀င္ဘာလ ၂၃ ရက္


You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://www.moonthetpan.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.