Sunday, November 9, 2008

[ျမန္မာ့ရိုးရာ ေဗဒင္ ႏွင့္ နကၡတ္ - Myanmar Astrology] 1 New Entry: နိဗၺာန္သို ့ မ်က္ေမွာက္ မျပဳေသာ ပညာရပ္မ်ား Vs ေဗဒင္ပညာ

နိဗၺာန္သို ့ မ်က္ေမွာက္ မျပဳေသာ ပညာရပ္မ်ား Vs ေဗဒင္ပညာ

*no astrological jargon*
နိဗၺာန္သို ့မ်က္ေမွာက္ မျပဳေသာ ပညာရပ္မ်ား တြင္ ေဆးပညာသည္လည္း တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္။


ေဆးပညာရပ္

ေဆးပညာရွင္မ်ားသည္ ေဗဒင္ပညာရွင္မ်ား မခန္ ့မွန္းႏိုင္ ၊ မေဟာေျပာႏိုင္သည့္ လူတစ္ဦး၏ က်န္းမာေရး အေျခအေနမ်ားအား ေဟာေျပာႏိုင္သည္ ။ ဖ်ားနာေနသည့္ လူနာတစ္ေယာက္အား အဖ်ားေပ်ာက္ေဆး ေပးျပီး ေနာက္ ၂ ရက္ေလာက္ဆုိ ေပ်ာက္သြားမည္ဟု အားေပးစကားလည္း ဆုိေသးသည္။ အသက္ေတာ ့မဟုတ္ေလာက္ပါ.. ။ ထို ့အျပင္ အဖ်ား မေပ်ာက္ပါက ဆရာ့ထံ ျပန္လာျပရန္လည္း ေျပာေသး၏။

ကင္ဆာျဖစ္ေနသူ တစ္ဦးကို ၆ လအတြင္း အနိစၥသေဘာျဖင့္ ကိစၥေခ်ာမည္ဟု လူနာ၏ ေဆြမ်ိဳးမိသားစု၀င္မ်ားအား ၉၅ % အာမခံခ်က္ျဖင့္ နိမိတ္ဖတ္ၾကသည္။ သက္သာေစရန္အတြက္ ဓာတ္ကင္ျခင္း မ်ား ျပဳလုပ္ၾကသလို ေပ်ာက္ကင္းရန္ အလို ့ငွာ ကင္ဆာဆဲလ္မ်ားအား လွီးထုတ္ျပစ္ရန္ ၾကိဳးပမ္းၾကကုန္၏။ မ်က္စိ မေကာင္းပါက မ်က္စိခြဲမည္။ သြားကိုက္ပါက သြားႏႈတ္မည္။ လက္က်ိဳးပါက ျပန္ဆက္ေပးမည္။ မိုင္းနင္းမိသျဖင့္ ေျခေထာက္ျပတ္ကာ ေသြးထြက္လြန္ေနသူအား ေျချဖတ္ျပီး အသက္ရွင္ေအာင္ ကုသေပးမည္။ လူ ့ေလာကၾကီးထဲသို ့ေရာက္ရွိလာမည့္သူ တစ္ေယာက္၏ ကံၾကမၼာသည္ ခြဲစိတ္ဆရာ၀န္၊ ေမြးဖားေပးမည့္ ဆရာ၀န္မ ၏ လက္ထဲတြင္ ရွိေနသလို လူ ့ေလာကမွ မထြက္ခြာသြားေအာင္ လည္း ထိုသူတို ့၏ လက္ထဲတြင္ ရွိေနျပန္သည္။ လူတစ္ေယာက္ ေရွ ့ေရးကံၾကမၼာသည္ သူတုိ ့၏ ေဆးထုိးအပ္ ၊ ခြဲစိတ္ဓား ၊ ေမ့ေဆးမ်ား လက္ေအာက္တြင္ ရွိေနသည္။

က်န္းမာျပီး အသက္ရွည္ေစရန္ဟု ဆုိကာ ဗိုက္တာမင္ ေအ မွ ဇက္ အထိ စားသံုးခိုင္းကာ အသက္ကို ဆြဲဆန္ ့ျပန္သည္။ ထုိ ့အျပင္ အိုမင္းရင့္ေရာ္သည့္ ဒဏ္၊ ဇရာ၏ ေဖာက္ျပန္မႈကို အံတုရန္ စမ္းသပ္မႈ အမ်ိဳးမ်ိဳး ျပဳလုပ္ကာ အသားလွဆီ ၊ ပါးေရနားေရတြန္ ့ျခင္းမွ ကာကြယ္သည့္ ေဆး၀ါးအဖံုဖံု ထုတ္လုပ္ၾကေလ၏။

အသက္ရွည္ေစမည့္ ကံ မပါသူအား ဗိုက္တာမင္ ေအ တူ ဇက္ တင္မက.. ကၾကီးမွ အ အထိ စားခိုင္းပါေစ။ ရွည္မည္ မဟုတ္ပါ။ ထုိ ့အတူ အတိတ္ဘ၀မွ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ကံအေၾကာင္းအားေၾကာင့္ ယခုဘ၀တြင္ မ်က္ၾကည္လႊာယိုယြင္း ပ်က္စီးမည့္ကံပါသူအား မည္သုိ ့ပင္ မ်က္ၾကည္လႊာ အစားထုိးကုသေစကာမူ ျပန္ျမင္ရန္ အေၾကာင္းမရွိေပ။

ဗုဒၶဘာသာ၀င္ဆိုသည္ကား ျမတ္ဗုဒၶ၏ အဆံုးအမ မ်ားကိုု လိုက္နာက်င့္ၾကံသည့္သူဟု အ႐ိုးရွင္းဆံုး ေျပာႏုိင္ေပသည္။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ တစ္ေယာက္သည္ အေျခခံအားျဖင့္ ကံႏွင့္ ကံ၏ အက်ိဳးကို ယံုၾကည္ရပါမည္။ ဤကဲ့သုိ ့ ယံုၾကည္လိုက္ျခင္းအား ကမၼႆကတ သမာဒိ႒ိဉာဏ္ ရွိသည္ဟု ဆုိေလသည္။

ဗုဒၶဘာသာ၀င္ တစ္ေယာက္သည္ ဘုရား၊ တရား၊ သံဃာသည္သာ ကိုးကြယ္အားထားရာ အမွန္ဟု ရြတ္ဆုိေနၿပီး အျခားေသာ ေလာကီပညာရပ္မ်ား အေပၚတြင္ အားထားရာ အေနျဖင့္ လုပ္ေဆာင္လာၾကသည္မွာ မသင့္ေတာ္ပါ။ အဘယ္ေၾကာင့္ဟု ဆန္းစစ္ၾကည့္ေသာ္ ကံ၊ ကံ၏ အက်ိဳးအေပၚတြင္ ယံုၾကည္ခ်က္ အားနည္မႈ၊ ေလာကီေရးရာ လတ္တေလာ အဆင္ေျပခ်င္မႈ မ်ားကိုေတာင့္တ၊ မက္ေမာမႈ မ်ား၊ ခံစားေနရသည့္ ဒုကၡမ်ား ကင္းေပ်ာက္ေစလိုသည့္ အတြက္ေၾကာင့္ဟု သံုးသပ္မိသည္။

ထုိသို ့ေသာ ေဆးပညာႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ ပညာရွင္မ်ား သည္ ဇာတိ ၊ ဇရာ ၊ မရဏ ဟု ဘုရားရွင္ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ေသာ ခႏၶာ ကိုယ္ၾကီး ျဖစ္လာမႈ ဇာတိေၾကာင့္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ ဇရာ ျဖစ္ကာ မရဏ လမ္အား ၾကြျမန္းရမည္ ဆုိသည့္ မိန္ ့ၾကားခ်က္အား ေဆး၀ါးအဖံုဖံုျဖင့္ တားဆီးေနၾကသူမ်ားျဖစ္ၾကကုန္သည္။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ျဖစ္ပါက ျမတ္စြာ ဘုရားႏွင့္ ဆန္႔က်င္သည္မ်ားကို ယုံပါက ဘုရား၊ တရား မယံုကာ ျမတ္ဗုဒၶ၏ အဆံုးအမအား ဖီလာကန္ ့လန္ ့ဆန္ ့က်င္ေနသည္ ျဖစ္သျဖင့္ အယူလြဲမွားပါက သရဏဂံု ပ်က္ပါသည္။


ကံႏွင့္ ကံ ၏ အက်ိဳးကို ယံုရပါမည္။ ဤကဲ့သုိ ့မဟုတ္ဘဲ ခြဲစိတ္ခန္း အားကိုး ၊ ေဆးထုိးအပ္အားကိုး ၊ သူနာျပဳဆရာမ အားကိုးျဖင့္ ေဆးပညာ၏ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားကို ယံုၾကည္ေနမည္ ဆုိပါက ကံ ႏွင့္ ကံ ၏ အက်ိဳးအား ပယ္ရာက်ကာ ကမၼႆတက သမာဒိ႒ိ မျဖစ္ေတာ့ဘဲ မိစၧာ ဒိ႒ိ ျဖစ္သြားႏိုင္ပါသည္။


ဘုရားရွင္ရွိစဥ္က ပုဏၰား တစ္ဦးရွိေလ၏ (မာဂ႑ီပုဏၰား ဟု ဆုိၾကသည္) မိမိကိုယ္ကိုယ္ ေဗဒင္တြက္ၾကည့္ရာ မေ၀းေတာ႔ေသာ တစ္ခုေသာ လျပည္႔ည သန္းေခါင္တြင္ ေသမည္ဟု ထြက္သျဖင့္ ဘုရားရွင္အား ေမးျမန္းေလွ်ာက္ထားရာ ဘုရားရွင္မွလည္း ေသမည္ ဟု ျပန္လည္ေဟာၾကားေတာ္မူ၏ ။ ထိုအခါ ပုဏၰားသည္လန္႔ျပီး ငါသာ ေမ်ာက္ျဖစ္ခဲ့ပါက အစားအေသာက္အလွ်ံအပယ္ရေစရန္ ငွက္ေပ်ာပင္မ်ား စိုက္မည္၊ ငွက္ျဖစ္ပါက ေနထိုင္ႏိုင္ရန္အတြက္ ေညာင္ပင္စိုက္မည္ ၊ငါးျဖစ္ ပါက ေနဖို႔ရန္ အတြက္ ေရကန္တူးမည္ အစရွိသျဖင္႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး စဥ္းစားကာ အပင္မ်ား စိုက္ပ်ိဳးျခင္း ၊ ေရကန္မ်ား တူးေဖာ္ျခင္း အစရွိသည္တုိ ့ကို လုပ္ေဆာင္ရာ လမ္းေဖာက္သည္မ်ားအထိ မရည္ရြယ္ဘဲ ျပဳမိေလသည္ ။ သူသည္ ကုသိုလ္ေရးအတြက္ မဟုတ္ေသာ္လည္း သူေသျပီးပါက တိရ စၧာန္ ဘ၀သို ့ေရာက္ရွိပါက မည္သည့္အေကာင္ျပန္ျဖစ္ပါေစ ေနထုိင္ေရး အဆင္ေျပေစရန္အတြက္ လုပ္ေဆာင္ျခင္းသာ သုိ ့ေသာ္လည္း သူစိုက္ပ်ိဳးထားသည္မ်ား ရွင္သန္ ၾကီးထြားလာေသာအခါ ေမ်ာက္ ၊ ငွက္ အစရွိသည္မ်ား စားၾက ၊ေသာက္ၾက၊ေနၾက၊ နားၾက ျဖစ္ေနေလေတာ့သည္။

ေသမည့္ညတြင္ သူသည္ အားလံုးကို ႏႈတ္ဆက္ျပီး အိပ္ယာေပၚ၌ ေသမည့္ အခ်ိန္ကို ေစာင္႔ေနေသာ္ျငား အာရုဏ္တက္ခ်ိန္အထိပင္ အသက္ ဘယ္ကထြက္မည္မွန္း မသိေသးေပ။ သူ ့အား စိတ္ဆင္းရဲေအာင္ လုပ္ရမည္ေလာဟု ဘုရားရွင္အား စိတ္ဆိုး ၊ ရန္ေတြ ့ျခင္း အလို ့ငွာ ဘုရားရွင္ဆီကို ထြက္လာေလသည္။

ဘုရားရွင္မွ ေသမည္ဟု ေဟာအျပီးေနာက္ပိုင္း မည္သည့္အရာမ်ား လုပ္ေလသနည္းဟု ေမးျမန္းေလေသာအခါ သစ္ပင္စိုက္၊ ေရကန္တူး ၊ လမ္းေဖာက္ျခင္းမ်ားအား ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားေလရာ ဘုရားရွင္မွ ထိုအရာမ်ားသည္ အသက္ရွည္ရာ ေကာင္းမႈမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း ဇာတ္ေတာ္ေဆာင္ျပီး ေဟာေတာ္မူေလသည္္။



ေဆးပညာရပ္တြင္
အသက္ရွည္ေစရန္ ၊ အနာေရာဂါ ကင္းေစရန္ အတြက္ သစ္ပင္စိုက္ပ်ိဳး ပါ။ ေရတြင္းေရကန္ တူးပါ။ တံတားခင္းပါ။ ဂီလာန သံဃာမ်ား အား ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ရန္၊ ေဆး၀ါးခ်ိဳ ့တဲ့ေနသူမ်ားအား ေဆးလွဴဒါန္းေပးရန္ အစရွိသည္မ်ား မပါရွိေခ်။



ေဗဒင္ပညာရပ္တြင္ သာလွ်င္
အသက္ရွည္ေစရန္ ၊ အနာေရာဂါ ကင္းေစရန္ အတြက္ သစ္ပင္စိုက္ပ်ိဳးျခင္း၊ေရတြင္းေရကန္ တူးျခင္း။ တံတားခင္းျခင္း၊ ဂီလာန သံဃာမ်ား အား ျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ျခင္း၊ ေဆး၀ါးခ်ိဳ ့ တဲ့ေနသူမ်ားအား ေဆးလွဴဒါန္းေပးရန္ အစရွိသည္မ်ား ပါရွိသည္။

















( မယံုၾကည္ၾကပါကုန္လွ်င္ ယခု တုိင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္ေနသူမ်ားအား ရႈစားၾကပါရန္။ လမ္းေဖာက္ျခင္း ၊ တံတားေဆာက္ျခင္း ၊ သစ္ပင္ပန္းမာန္ စိုက္ျခင္း အေထာက္အထား မ်ားစြာ ရွိေလ၏ ။ ထိုအရာမ်ားကား အုပ္ခ်ဳပ္မႈ သက္တမ္း ရွည္ေစသည့္ ေကာင္းမႈမ်ားပင္ ျဖစ္သည္)


ထို ့အျပင္ နာဖ်ားမက်န္းမာပါက ေဗာဇၥ်င္သုတ္အား ရြတ္ဖတ္ခုိင္းျခင္း၊ အ႒ာနေမတံ ျဖင့္အစခ်ီသည့္ ဗုဒၶမႏၲာန္ဟု ဆုိသည္မ်ားကို ရြတ္ဖတ္ခုိင္း၏

အ႒ာနေမတံ ဘိကၡေဝ အနဝကာေသာ ၊
ယံပ႐ူပကၠေမန တထာဂတံ ဇီဝိတာ ေဝါေရာေပယ် ။
အႏုပကၠေမန ဘိကၡေဝ တထာဂတာ ပရိနိဗၺာယႏၲိ ။
ဧေတန သစၥ ဝေဇၨန ေသာတိၳ ေမ ေဟာတု သဗၺဒါ ။

မည္သည့္ ေလာကီ ပညာရပ္တြင္မွ လမ္းညႊန္မႈမေပးသည့္ ဘာသာတရား ကိုင္းရႈိင္းမႈအား ျမန္မာ့ရိုးရာ ေဗဒင္ ပညာရပ္ တြင္ မ်က္၀ါးထင္ထင္ ေတြ ့ျမင္ရမည္ ျဖစ္သည္။

ေဆးပညာရပ္တြင္ ေလာကီေရးရာအတြက္ အက်ိဳးမ်ားလွသည့္ ၃၈ ျဖာ မဂၤလာတရားအား လိုက္နာက်င့္ၾကံခိုင္းဖို ့ေ၀းစြ ၊ ဘာသာတရားလိုက္နာရန္ အရြတ္အဖတ္ေလးေတာင္ မပါေခ်။ အသက္ရွည္မည္ဆုိပါက ၊ ေရာဂါေ၀ဒနာ ေပ်ာက္မည္ဆုိပါက စည္းစိမ္ပင္ ပံုေပးပါမည္ဟု ဆိုသူမ်ား ဒုႏွင့္ေဒးပင္။
နာမက်န္းသူမ်ားမွာကား ဆရာ၀န္အား ကယ္တင္ရွင္ၾကီးသဖြယ္ ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ၾကကုန္၏ ။ ဦးခ် ကန္ေတာ့ၾကေလသည္။

ထိုေဆးပညာရပ္မ်ားကို သင္ၾကားေနသူမ်ားသည္ ဇရာဟူေသာ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ ၊ မရဏဟူေသာ ေသျခင္းတရားအား တားဆီးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနသျဖင့္ ဘုရားေဟာအား ဖီလာကန္ ့လန္ ့ဆန္ ့က်င္သူမ်ား ျဖစ္ရကား ဒိ႒ိမ်ား ျဖစ္ေနေလေတာ့သည္။

လိမ္းေဆးအျဖစ္ သံုးသင့္သည့္ ေဆးအား ေသာက္သံုးမိပါက ျပႆနာ အၾကီးအက်ယ္တက္ပါလိမ့္မည္။ ေဆးပညာ ႏွင့္ ေဗဒင္ပညာရပ္တုိ ့အား ပညာတစ္ရပ္တစ္ခု အေနျဖင့္သာ သံုးခ်င္သံုးႏိုင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကိုးကြယ္အားထားရာ အစစ္ျဖစ္ေသာ ဘုရား၊ တရား၊ သံဃာ တုိ႔ထက္ ပိုၿပီး အေလးျမတ္ျပဳသည္မွာ မသင့္ေတာ္ေပ။

ထို ့ေၾကာင့္ နိဗၺာန္သို ့မ်က္ေမွာက္ မျပဳေသာ ပညာရပ္မ်ား တြင္ ေဆးပညာသည္လည္း တစ္ခုအပါအ၀င္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္။


ပညာရပ္ ႏွင့္ ဘာသာတရား ခြဲျခား သိျမင္ႏိုင္ကာ...
ကိေလသာ ဆိုက္၀ါးမ်ား ကင္းစင္ပေပ်ာက္ ခ်မ္းသာေရာက္လွ်က္.... တရားစစ္တရားမွန္မ်ား ရျပီး သူေတာ္ေကာင္းတရားမ်ား အားထုတ္ႏိုင္ၾကပါေစ.....


(စုတုျပဳသည္)

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://mmastrology.myanmarbloggers.org/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.