Sunday, November 9, 2008

[Road to Freedom] 1 New Entry: ဇာတ္လမ္းႏွစ္ပုဒ္

ဇာတ္လမ္းႏွစ္ပုဒ္

ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္မွာ
သူမက လူကံုထံ နတ္သမီး
က်ေနာ္က တန္ဖိုးထားမခံရတဲ့ စြန္႔ပစ္ပစၥည္း
သူမစီးတဲ့ ကားတန္ဖိုးကို က်ေနာ္တစ္ခါမွ စိတ္ကူးမၾကည့္မိခဲ့ဘူး
က်ေနာ္မက္တဲ့ အိပ္မက္ေတြအေၾကာင္း သူမက စိတ္မ၀င္စားဘူး
သူမသံုးတဲ့ ေရေမႊးအမည္နာမကို က်ေနာ္မသိဘူး
က်ေနာ္သံုးတဲ့ အေပါစား ဆပ္ျပာခဲအမွတ္တံဆိပ္ သူမအာ႐ံုမွာမရွိဘူး
သူမဆိုးတဲ့ လက္သည္းဆိုးေဆး ဒီဇိုင္းမ်ိဳး က်ေနာ္တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးဘူး
က်ေနာ့္ ေတာဂိုက္ကို (အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမွ်) သူမ မၾကည္ျဖဴေတာ့ဘူး
သူမ အေပါင္းအသင္းေတြကို က်ေနာ္ ၾကည့္မရဘူး
က်ေနာ့္ အေပါင္းအသင္းေတြကို သူမ အထင္မႀကီးဘူး
သူမက က်ေနာ္နဲ႔ ေလွ်ာက္လည္ခ်င္တယ္၊ တြတ္ထိုးခ်င္တယ္
က်ေနာ္က သူမကို (က်ေနာ္အလုပ္လုပ္ေနတဲ့အခါ) နံေဘးမွာ တိတ္တဆိတ္ထိုင္ေနေစခ်င္တယ္
သူမက အေတြ႔ကို မက္ေမာတယ္
က်ေနာ္က အေငြ႔ကို တန္ဖိုးထားတယ္
သူမအတြက္ က်ေနာ္ဟာ အလုပ္အကိုင္မယ္မယ္ရရ မရွိသူ
ဒါမွမဟုတ္ ၀င္ေငြမရွိတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ကိုင္ေနသူ
က်ေနာ့္အတြက္ သူမဟာ မိဘပိုက္ဆံထိုင္ျဖဳန္းေနသူ
ဒါမွမဟုတ္ ဘ၀ကို ေပါ့ပ်က္ပ်က္ျဖတ္သန္းခ်င္သူ
တစ္ေယာက္ကို တေယာက္နားလည္ဖို႔ မႀကိဳးစားမိခဲ့ၾကဘူး
က်ေနာ့္မွာ ကုန္ထုတ္လုပ္မူမရွိဘူး
သူမမွာ ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြမရွိဘူး
က်ေနာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းဖက္ရင္
ေရရွည္တည္တံ့တဲ့ ဘ၀တစ္ခု ျဖစ္မွာ မေသခ်ာဘူး
ဒီလိုနဲ႔ သူမနဲ႔က်ေနာ္ လမ္းခြဲခဲ့ပါတယ္။

ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္မွာ
သူမက ေန႔စားလရွင္း စက္႐ံုအလုပ္သမ
က်ေနာ္က အနာဂတ္၀ါဒီ ဂုဏ္သေရရွိ လူႀကီးလူေကာင္း
ေဒသအေခၚအရ ဘြဲ႔ရေခတ္ပညာတတ္ သူမဟာ
က်ေနာ့္အျမင္မွာ အသိပညာႏံု႔နဲသူ
သူမေျပာတဲ့ စကားေတြကို က်ေနာ္ ခံစားလို႔မရဘူး
က်ေနာ္ေျပာတဲ့ စကားေတြကို သူမ သေဘာမေပါက္ဘူး
က်ေနာ္က အနာဂတ္အေၾကာင္းစဥ္းစားေနတဲ့အခါ
သူမက သူမလုပ္အားခကို စိတ္ကူးနဲ႔ ေစ်းတြက္တြက္ေနတတ္တယ္
သူမမွာ လွပတဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ အခ်ိဳးအစားေျပျပစ္တဲ့ ခႏၵာကိုယ္ရွိတယ္
က်ေနာ့္မွာ ခ်ီတံုခ်တံုျဖစ္ေနတဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြရွိတယ္
သူမအနာဂတ္က က်ေနာ့္အတြက္ က်ဥ္းေျမာင္းလြန္းတယ္
က်ေနာ့္အနာဂတ္က သူမအတြက္ႀကီးက်ယ္လြန္းတယ္
သူလုပ္တဲ့အလုပ္ကို က်ေနာ္မလုပ္ႏိုင္ဘူး
က်ေနာ္လုပ္တဲ့အလုပ္ကို သူနားမလည္ဘူး
သူ႔မွာ သူမကို မွီခိုေနတဲ့ မိသားစုႀကီးရွိတယ္
က်ေနာ္က အနာဂတ္အတြက္ စဥ္းစားေနရတယ္
သူမမွာ အမွီအခိုကင္းတဲ့ လြတ္လပ္ျခင္းမရွိဘူး
က်ေနာ့္မွာ မ်က္ကန္းတေစၦမေၾကာက္ မိုက္ရဲတဲ့ သတၱိမရွိဘူး
သူမနဲ႔ က်ေနာ္ေပါင္းဖက္ရင္
ေရရွည္တည္တံ့တဲ့ ဘ၀တစ္ခုျဖစ္မွာ မေသခ်ာဘူး
ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္နဲ႔သူမ လမ္းခြဲခဲ့ပါတယ္။

ခ်စ္ျခင္းေမတၱာမွာ
စိတ္ကူးယဥ္မူထက္ပိုၿပီး
လက္ေတြ႔က်တဲ့
အဓိပၸါယ္ေတြရွိတယ္…။

ၿငိမ္းခ်မ္းေအာင္
၈ ၾသဂုတ္ ၂၀၀၈

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://nyein-chan-aung.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.