အႏၶသုတ္- (အကန္း)
ရဟန္းတို႔ ဤပုဂၢဳိလ္သံုးမ်ဳိးတို႔သည္ ေလာက၌ ထင္ရွားရွိကုန္၏။
အဘယ္ သံုးမ်ဳိး တို႔နည္းဟူမူ-
၁။ ကန္းေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၂။ တစ္ဖက္အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္၊
၃။ ႏွစ္ဖက္အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္တို႔ျဖစ္ၾက၏။
သင္တို႔ဘယ္ထဲမွာ ပါၾကမည္.....?
၁...
ရဟန္းတို႔ ကန္းေသာ ပုဂၢဳိလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း...
ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢဳိလ္အား အၾကင္ သို႔သေဘာရွိေသာ မ်က္စိျဖင့္ မရေသးေသာ စည္းစိမ္ဥစၥာကိုလည္း ရႏိုင္ရာ၏၊ ရၿပီးေသာ စည္းစိမ္ဥစၥာကိုလည္း တိုးပြါးေအာင္ ျပဳႏိုင္ရာ၏၊ ထိုသို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိသည္ မရွိ။ အၾကင္သို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိျဖင့္ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္တို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အျပစ္ရွိ မရွိကုန္ေသာ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အယုတ္အျမတ္တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ မည္းညစ္ ျဖဴစင္ေသာ အဖို႔ရွိေသာ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ ထိုသို႔သေဘာရွိေသာ မ်က္စိသည္လည္း မရွိ။
ရဟန္းတို႔ ဤပုဂၢဳိလ္ကို ကန္းေသာ ပုဂၢဳိလ္ဟု ဆိုအပ္၏။
၂...
ရဟန္းတို႔ တစ္ဖက္အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း...
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာပုဂၢဳိလ္အား အၾကင္သို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိ ျဖင့္ မရေသးေသာ စည္းစိမ္ ဥစၥာကိုလည္း ရႏိုင္ရာ၏၊ ရၿပီးေသာ စည္းစိမ္ဥစၥာကို လည္း တိုးပြါးေအာင္ ျပဳႏိုင္ရာ၏၊ ထိုသို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိသည္ ရွိ၏။ အၾကင္ သို႔သေဘာ ရွိေသာ မ်က္စိျဖင့္ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္ တို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အျပစ္ရွိ မရွိကုန္ေသာ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အယုတ္အျမတ္တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ မည္းညစ္ ျဖဴစင္ေသာ အဖို႔ရွိေသာ တရား တို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ ထိုသို႔ သေဘာ ရွိေသာ မ်က္စိကား မရွိ။
ရဟန္းတို႔ ဤပုဂၢဳိလ္ကို တစ္ဖက္အျမင္ ရွိေသာ ပုဂၢဳိလ္ဟု ဆိုအပ္၏။
၃...
ရဟန္းတို႔ ႏွစ္ဖက္အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ဟူသည္ အဘယ္နည္း...
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ဳိ႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္အား အၾကင္သို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိျဖင့္ မရေသးေသာ စည္းစိမ္ဥစၥာကိုလည္း ရႏိုင္ရာ၏၊ ရၿပီးေသာ စည္းစိမ္ ဥစၥာကိုလည္း တိုးပြါးေအာင္ ျပဳႏိုင္ရာ၏၊ ထိုသို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိအျမင္ သည္ရွိ၏။ အၾကင္သို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိျဖင့္ ကုသိုလ္ အကုသိုလ္တို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အျပစ္ရွိ မရွိကုန္ေသာ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ အယုတ္အျမတ္ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ၏၊ မည္းညစ္ျဖဴစင္ေသာ အဖို႔ရွိေသာ တရားတို႔ကို သိႏိုင္ရာ ၏၊ ထိုသို႔ သေဘာရွိေသာ မ်က္စိသည္လည္း ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤပုဂၢိဳလ္ကို ႏွစ္ဖက္ အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ ဟု ဆိုအပ္၏။
ရဟန္းတို႔
ဤပုဂၢိဳလ္ သံုးမ်ဳိးတို႔သည္ ေလာက၌ ထင္ရွားရွိကုန္၏ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
(ပညာ) မ်က္စိ ပ်က္၍ ကန္းသူအား ထိုသို႔ သေဘာရွိကုန္ေသာ စည္းစိမ္ တို႔သည္လည္း မျဖစ္ကုန္၊ ေကာင္းမႈတို႔ကိုလည္း မျပဳလုပ္ႏိုင္၊ ထိုသူသည္ (ပစၥဳပၸန္ တမလြန္) ႏွစ္တန္ေသာ ေလာက၌ ဆံုး႐ံႈး ရေလ၏။ ထိုမွတစ္ပါး ေကာက္က်စ္ ေသာ ပုဂၢိဳလ္သည္ ဓမၼ အဓမၼျဖင့္ စည္းစိမ္ဥစၥာတို႔ကို ရွာမွီး၏၊ ဤပုဂၢိဳလ္ကို တစ္ဖက္အျမင္ရွိေသာ ပုဂၢိဳလ္ဟု ဆိုအပ္၏။
အၾကင္ ပုဂၢိဳလ္သည္ ခိုး၀ွက္မႈျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ ေကာက္က်စ္ စဥ္းလဲမႈျဖင့္ လည္းေကာင္း၊ မဟုတ္မမွန္ ေျပာဆိုျခင္းျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ႏွစ္ပါးစံုတို႔ျဖင့္ လည္းေကာင္း ဥစၥာ စည္းစိမ္တို႔ကို စုေဆာင္းျခင္းငွါ ကြၽမ္းက်င္၏၊ ကာမဂုဏ္ ခံစားေသာ တစ္ဖက္ အျမင္သာရွိေသာ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ ဤလူ႕ျပည္မွ ငရဲသို႔ ေရာက္၍ ပင္ပန္းဆင္းရဲ ရ၏။
တရားသျဖင့္ ရအပ္ေသာ စည္းစိမ္ဥစၥာတို႔ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ႏွစ္ဖက္အျမင္ရွိသူဟု ဆိုအပ္ေသာ ျမတ္ေသာ အၾကင္ ပုဂၢိဳလ္သည္ ထႂကြလုံ႔လျဖင့္ ရအပ္ေသာ ဥစၥာကို
ေပးလွဴ၏၊ ေကာင္းျမတ္ေသာ အၾကံအစည္ ရွိေသာ ယံုမွားသံသယကင္းေသာ ထိုပုဂၢိဳလ္သည္ စိုးရိမ္ေသာက ကင္းရာ နတ္ျပည္သို႔ ေရာက္ရ၏။ ကန္းေသာ သူကို လည္းေကာင္း၊ တစ္ဖက္အျမင္ ရွိေသာသူကို လည္းေကာင္း ေ၀းစြာ ေရွာင္ၾကဥ္ ရာ၏၊ ႏွစ္ဖက္အျမင္ ရွိေသာ ျမတ္ေသာ ပုဂၢိဳလ္ကိုသာ မွီ၀ဲရာ၏။
၉ - အႏၶသုတ္၊ ပုဂၢလ၀ဂ္၊ တိကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္။
တပနီယသုတ္- (ပူပန္ေစတတ္သည္)
တပနီယသုတ္- (ပူပန္ေစတတ္သည္)
ရဟန္းတို႔ ပူပန္ေစတတ္ကုန္ေသာ တရားတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ိဳး တို႔တည္း။
အဘယ္ ႏွစ္မ်ိဳးတို႔နည္း ဟူမူ-
ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အခ်ိဳ႕ေသာသူသည္ ...
ကာယ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္၏၊ ကာယ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္။
၀စီ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္၏၊ ၀စီ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္။
မေနာ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္၏၊ မေနာ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္။
ထိုသူသည္ ...
{{ငါသည္ ကာယ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္မိၿပီ}} ဟု ပူပန္၏။
{{ငါသည္ ကာယ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္မိ}} ဟု ပူပန္၏။
{{ငါသည္ ၀စီ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္မိၿပီ}} ဟု ပူပန္၏။
{{ငါသည္ ၀စီ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္မိ}} ဟု ပူပန္၏။
{{ငါသည္ မေနာ ဒုစ႐ိုက္ကို ျပဳက်င့္မိၿပီ}} ဟု ပူပန္၏
{{ငါသည္ မေနာ သုစ႐ိုက္ကို မျပဳက်င့္မိ}} ဟု ပူပန္၏။
ရဟန္းတို႔ ပူပန္ေစတတ္ေသာ တရားတို႔သည္ ဤႏွစ္မ်ိဳးတည္းဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
၃ - တပနီယသုတ္၊ ကမၼကရကဏ၀ဂ္၊ ဒုကနိပါတ္၊ အဂၤုတၱိဳရ္။
You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://lknt.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.