Friday, November 14, 2008

[အမိေျမသို ့ ေက်းဇူးဆပ္ျခင္း] 1 New Entry: ကြဲအာေနေသာ ဥပေဒ..က်မ ေသေတာင္ မေၾကာက္ဖူးအေဖ။

ကြဲအာေနေသာ ဥပေဒ..က်မ ေသေတာင္ မေၾကာက္ဖူးအေဖ။


မတရားမွဳကို စက္ဆုတ္
တရားမွဳကို ခ်စ္ခင္
က်မဟာ ဥပေဒစာေပသင္
ဥပေဒရဲ့ ပညာရွင္။

က်င့္ထံုးဓမၼသတ္ကို ေလးစား
အားနည္းသူမ်ားအေပၚေထာက္ထား.
မွန္ကန္ရဲရင့္ ဥပေဒသမား
ဓမၼကို ျမတ္နိူးသူမ်ား။

ကိုယ္တိုင္ တရားခံလာျဖစ္
က်မေရွ့ေနကို လည္းေထာင္ခ်ပစ္
က်မ ခ်စ္ေသာ တရားခံုရံုးေတာ္ေပၚ
တရားမ်ွတ ေခ်ပခြင့္မရွိမွ..
ဒီနိုင္ငံရဲ့ တရားဥပေဒ..
ဘာက်က္သေရမွမရွိဘူး..
ဒါဟာ ဥပေဒ မဟုတ္ဖူး။

က်မကို
ေထာင္ထဲ ထည့္ခ်င္ထည့္
သတ္ဘဲ သတ္ခ်င္သတ္လွည့္
ဥပေဒ ဘက္ေတာ္သား က်မ.
အသက္ရင္းလို ့ ဥပမာျပခဲ့မယ္။
ေနာင္လာေနာက္သား
နအဖ လုပ္ၾကံ ပါးစပ္ ဥပေဒ
ဘာလည္းသိေစရမယ္။

စိတ္မေကာင္းမျဖစ္နဲ့ အေဖ..
အေဖ ့သမီး..အေဖ့လို သတၱိၾကီးတယ္။
အားမငယ္နဲ ့ ေသရင္ အမွ်ေဝပါလွဲ ့
(၈၈) အကိုေတာ္၊ အမေတာ္ေတြရဲ့ သံမဏိတံတိုင္းထဲ
က်မေလ သဲပြင့္ေလးဘဲတစ္လံုး
(၉) ႏွစ္ ဆံုးတာ ကိစၥမရွိ..
အေဖ ့မ်ိဳးႏြယ္ဆက္၏ ဇာတိမာန္သတၱိ..
သမိုင္းတြင္ထိ ေရးခဲ့မယ္။

(ဗကသ) အဖဲြ႔၀င္ က်မ
ဒဂုံတကၠသုိလ္ရဲ့ ဥပေဒေနာက္ဆံုးႏွစ္
အသက္က (၂၁) ႏွစ္.
အဘအမည္ ဦးထြန္းဦး။
က်မ အာဇာနည္ မဟန္နီဦး။

ကုန္ေစ်းႏွဳန္း ျမင့္လို ့ဆႏၵျပ။
ေလာင္စာဆီ ျမင့္လို ့ဆႏၵျပ။
အၾကည္ညိဳပ်က္ေစမႈ ပုဒ္မ ၁၂၄(က)၊
လူထုကုိ ဆူပူေစရန္ လႈံ႔ေဆာ္မႈ ပုဒ္မ ၅ဝ၅ (ခ)၊
တရားမဝင္ လူစုလူေဝးမႈ ပုဒ္မ ၁၄၃၊ ၁၄၅
မွတ္ပံုတင္ထားျခင္း မရွိဘဲ အသင္းဖြဲ႔စည္းမႈ ပုဒ္မ ၆
ေထာင္ဒဏ္ ၉ ႏွစ္နဲ႔ ၆ လ တဲ့။
ဟာဟာ့ ဟာဟ..ရီခ်င္တယ္။။
နည္းေသးတယ္ နအဖရယ္။

ခ်ခ်င္ သေလာက္ ခ်..
က်ခ်င္ သေလာက္ က်..
အစိုးရ မပီသတဲ့ အာဏာရွင္
ရံုးေတာ္ နဲ့ မညီတဲ့ ရံုးေတာ္
က်မ္းကိုင္တဲ့လက္နဲ ့ လာဘ္လာဘလက္ခံ
သမာဓိ မရွိတဲ့ ခံုေတာ္ တရားသူၾကီး
တိုးယိုေပါက္နဲ ့ ေပါက္ျပဲေနတဲ့ ဥပေဒ
ရက္စက္ယုတ္မာ ရဲအာဏာပါးကြက္သားမ်ား
လူရွင္သခ်ၤဳိင္း၏ အင္းစိန္ေထာင္..
က်မ ေခါင္းေမာ့ ရင္ေကာ့၀င္ခဲ့တယ္။

က်မ ခ်စ္တဲ့ဥပေဒ..
တေန ့ျဖဴေဖြးသန္ ့ရွင္းေရး..
က်မေခ်ြးနဲ့ ေဆးမယ္။။
က်မေသြးနဲ့ ေဆးမယ္။
က်မ နုပိ်ဳမွူကို ခ်ေၾကြးမယ္။
က်မ အသက္ကို စေတးမယ္။

ရဲရဲနီေစြး ခြပ္ေဒါင္းေသြး
နိဒါန္းသစ္..ကမၻာ တြင္..
က်မသည္ ဥပေဒပညာရွင္။
ဘယ္ေတာ့မွ ဒူးေထာက္ အယူခံမ၀င္ဘူး..
ရုးမိုက္တယ္ဘဲ ဆိုခ်င္ဆို။

မသဒၶါ (၁၁။၁၃။၂၀၀၈)
ရဲရင့္ေသာ ဥပေဒခ်စ္ေသာ တူမေလးဟန္နီဦးအတြက္..
စိတ္ဓါတ္ရဲရင့္ေသာသမီးတစ္ေယာက္ေမြးဖြားထားေသာ ဦးထြန္းဦးအတြက္ အလြန္ ဂုဏ္ယူမိပါတယ္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://thadar.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.