သဂါထာသုတ္-
သဂါထာသုတ္-
သာ၀တၳိျပည္၌ (သီတင္းသံုး) ေနေတာ္မူစဥ္...
ရဟန္းတို႔ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္း ရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ လြန္ၿပီး {အတိတ္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။
ရဟန္းတို႔ ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္လတၱံ႕၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိ ကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္း ရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္လတၱံ႕။
ရဟန္းတို႔ ယခု {ပစၥဳပၸန္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ ဥပမာေသာ္ကား ...
မစင္က်င္ႀကီးသည္ မစင္က်င္ႀကီးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္းျဖစ္၏၊
က်င္ငယ္သည္ က်င္ငယ္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
တံေတြးသည္ တံေတြးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ျပည္သည္ ျပည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ေသြးသည္ ေသြးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏။
ရဟန္းတို႔ ဤအတူသာလွ်င္ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
လြန္ၿပီး {အတိတ္} အခါ၌လည္း။ပ။
ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း။ပ။
ယခု {ပစၥဳပၸန္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိ ကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တ သားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ လြန္ၿပီး {အတိတ္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။
ရဟန္းတို႔ ေနာင္ {အနာဂတ္}အခါ၌လည္း။ပ။
ရဟန္းတို႔ ယခု {ပစၥဳပၸန္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ ဥပမာေသာ္ကား ...
ႏို႔ရည္သည္ ႏို႔ရည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ဆီသည္ ဆီႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ေထာပတ္သည္ ေထာပတ္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ပ်ားရည္သည္ ပ်ားရည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
တင္လဲသည္ တင္လဲႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏။
ရဟန္းတို႔ ဤအတူသာလွ်င္ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္ အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊
လြန္ၿပီး {အတိတ္}အခါ၌လည္း။
ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း။
ယခု {ပစၥဳပၸန္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ေကာင္းေသာႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသား တည္း ျဖစ္ကုန္၏ဟု ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရားေတာ္ကုိ ေဟာေတာ္မူ၏၊
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရားေတာ္ကုိ ေဟာေတာ္မူၿပီး၍ ထုိမွ ေနာက္၌
ဤဂါထာတို႔ကုိ မိန္႔ေတာ္မူ၏-
{{ရဟန္းတို႔ တဏွာျဖင့္ ကပ္ၿငိျခင္းေၾကာင့္ ကိေလသာေတာႀကီးသည္ ေပါက္ ေရာက္ ျဖစ္ေပၚလာ၏၊ မကပ္ၿငိျခင္းေၾကာင့္ ျပတ္၏။ မဟာသမုဒၵရာ၌ ေသးငယ္ ေသာ သစ္တံုးကုိ တက္စီးမိ၍ နစ္ျမဳပ္ရေလသကဲ့သို႔ ဤအတူ ပ်င္းရိေသာ သူကုိ အစြဲျပဳ၍ ေကာင္းေသာ အသက္ေမြးမႈရွိေသာ သူေသာ္ မွလည္း နစ္ျမဳပ္ရ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ယုတ္ညံ့ေသာ လုံ႔လရွိေသာ ပ်င္းရိေသာ ထုိသူကုိ ေရွာင္ၾကဥ္ရာ၏။
ဆိတ္ၿငိမ္ရာသို႔ ကပ္ကုန္ေသာ, ျဖဴစင္ကုန္ေသာ, နိဗၺာန္သို႔ ေစလႊတ္အပ္ေသာ စိတ္ရွိကုန္ေသာ, စ်ာန္၀င္စားေလ့ရွိကုန္ေသာ, ထက္သန္ေသာ လုံ႔လရွိကုန္ေသာ, ပညာရွိတို႔ႏွင့္သာလွ်င္ အတူတကြ ေပါင္းေဖာ္ေနထုိင္ရာ၏}} ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
၆ - သဂါထာသုတ္၊ ဒုတိယ၀ဂ္၊ နိဒါန၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။
သာ၀တၳိျပည္၌ (သီတင္းသံုး) ေနေတာ္မူစဥ္...
ရဟန္းတို႔ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္း ရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ လြန္ၿပီး {အတိတ္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။
ရဟန္းတို႔ ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္လတၱံ႕၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိ ကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္း ရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္လတၱံ႕။
ရဟန္းတို႔ ယခု {ပစၥဳပၸန္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ ဥပမာေသာ္ကား ...
မစင္က်င္ႀကီးသည္ မစင္က်င္ႀကီးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္းျဖစ္၏၊
က်င္ငယ္သည္ က်င္ငယ္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
တံေတြးသည္ တံေတြးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ျပည္သည္ ျပည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ေသြးသည္ ေသြးႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏။
ရဟန္းတို႔ ဤအတူသာလွ်င္ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
လြန္ၿပီး {အတိတ္} အခါ၌လည္း။ပ။
ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း။ပ။
ယခု {ပစၥဳပၸန္} အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိ ကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ယုတ္ညံ့ေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တ သားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ လြန္ၿပီး {အတိတ္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာ လွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္ၿပီ။
ရဟန္းတို႔ ေနာင္ {အနာဂတ္}အခါ၌လည္း။ပ။
ရဟန္းတို႔ ယခု {ပစၥဳပၸန္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏။
ရဟန္းတို႔ ဥပမာေသာ္ကား ...
ႏို႔ရည္သည္ ႏို႔ရည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ဆီသည္ ဆီႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ေထာပတ္သည္ ေထာပတ္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
ပ်ားရည္သည္ ပ်ားရည္ႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏၊
တင္လဲသည္ တင္လဲႏွင့္ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္၏။
ရဟန္းတို႔ ဤအတူသာလွ်င္ သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္ အတူ တေပါင္းတည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊
လြန္ၿပီး {အတိတ္}အခါ၌လည္း။
ေနာင္ {အနာဂတ္} အခါ၌လည္း။
ယခု {ပစၥဳပၸန္}အခါ၌လည္း သတၱ၀ါတို႔သည္ ဓာတ္အားျဖင့္သာလွ်င္ တေပါင္း တည္း တသားတည္း ျဖစ္ကုန္၏၊ ေကာင္းေသာ ႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ သည္ ေကာင္းေသာႏွလံုးသြင္းရွိကုန္ေသာ သူတို႔ႏွင့္အတူ တေပါင္းတည္း တသား တည္း ျဖစ္ကုန္၏ဟု ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရားေတာ္ကုိ ေဟာေတာ္မူ၏၊
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရားေတာ္ကုိ ေဟာေတာ္မူၿပီး၍ ထုိမွ ေနာက္၌
ဤဂါထာတို႔ကုိ မိန္႔ေတာ္မူ၏-
{{ရဟန္းတို႔ တဏွာျဖင့္ ကပ္ၿငိျခင္းေၾကာင့္ ကိေလသာေတာႀကီးသည္ ေပါက္ ေရာက္ ျဖစ္ေပၚလာ၏၊ မကပ္ၿငိျခင္းေၾကာင့္ ျပတ္၏။ မဟာသမုဒၵရာ၌ ေသးငယ္ ေသာ သစ္တံုးကုိ တက္စီးမိ၍ နစ္ျမဳပ္ရေလသကဲ့သို႔ ဤအတူ ပ်င္းရိေသာ သူကုိ အစြဲျပဳ၍ ေကာင္းေသာ အသက္ေမြးမႈရွိေသာ သူေသာ္ မွလည္း နစ္ျမဳပ္ရ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ ယုတ္ညံ့ေသာ လုံ႔လရွိေသာ ပ်င္းရိေသာ ထုိသူကုိ ေရွာင္ၾကဥ္ရာ၏။
ဆိတ္ၿငိမ္ရာသို႔ ကပ္ကုန္ေသာ, ျဖဴစင္ကုန္ေသာ, နိဗၺာန္သို႔ ေစလႊတ္အပ္ေသာ စိတ္ရွိကုန္ေသာ, စ်ာန္၀င္စားေလ့ရွိကုန္ေသာ, ထက္သန္ေသာ လုံ႔လရွိကုန္ေသာ, ပညာရွိတို႔ႏွင့္သာလွ်င္ အတူတကြ ေပါင္းေဖာ္ေနထုိင္ရာ၏}} ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
၆ - သဂါထာသုတ္၊ ဒုတိယ၀ဂ္၊ နိဒါန၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။
You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://lknt.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.