Sunday, November 30, 2008

[အေတြးရပ္၀န္း] 1 New Entry: မသိျခင္းမ်ား

မသိျခင္းမ်ား

ေလာကႀကီးကပဲ သင္ယူစရာေတြ မ်ားလြန္းေနတာလား… ကၽြန္မကိုယ္တုိင္က တုံုးလြန္း အ,လြန္းလို႔လား… လူ႔ဘ၀သက္တမ္းမွာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ ေက်ာ္လာတဲ႔အထိ ကၽြန္မ မသိတဲ႔အရာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနပါေသးတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕အေၾကာင္းအရာေတြက ကိုယ္တုိင္က စိတ္မ၀င္စားတဲ႔အတြက္ သိဖုိ႔မႀကိဳးစားလို႔ မသိတာပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕အေၾကာင္းအရာေတြက်ျပန္ေတာ႔ သိခ်င္လို႔ ႀကိဳးစားေလ နားလည္ရခက္ေလ ျဖစ္ၿပီး မသိတာမ်ိဳးပါ။

တကယ္ေတာ႔လဲ သိျခင္းနဲ႔ မသိျခင္းၾကားမွာ ျခားထားတဲ႔အလႊာက ပါးပါးေလးပါ။ အဲဒီအလႊာပါးပါးေလးကို ထြင္းေဖာက္ျမင္ႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ဘာေတြလိုအပ္မလဲ…။ ကၽြန္မ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေတြးၾကည္႔ဖူးပါတယ္။ အရာရာကို သိျမင္နားလည္ႏိုင္စြမ္းရွိရင္ ဘ၀ႀကီးဟာ ပိုၿပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းေနမလား…။ အဲဒါေတာ႔ သိပ္မေသခ်ာဘူး ထင္တာပဲ။ တခါတေလမွာ သိျခင္းရဲ႕ အရသာထက္ မသိျခင္းရဲ႕ အရသာက ပိုၿပီး ခ်ိဳၿမိန္ေနတတ္ပါတယ္။ တစ္ခုေတာ႔ ရွိပါတယ္… ကၽြန္မေျပာတဲ႔ ခ်ိဳၿမိန္တဲ႔ မသိျခင္းဆိုတာ လူေတြရဲ႕စိတ္ကို မသိရျခင္းကို ေျပာတာပါ။

အသိပညာ၊ အတတ္ပညာပိုင္းမွာေတာ႔ ပိုသိေလ ပိုေကာင္းေလပါပဲ။ အတတ္ပညာပိုင္းဆုိင္ရာမွာ သူမ်ားနဲ႔ယွဥ္လိုက္လို႔ ကိုယ္က ပိုသိ ပုိတတ္ေနရင္ ကိုယ္႔အတြက္ အခြင္႔အေရးပိုရွိတာ သဘာ၀ပါပဲ။ ကၽြန္မကေတာ႔ လူသိမ်ားတဲ႔ တကၠသိုလ္ကေန ဘြဲ႔ေတြ ရထားတာကလြဲၿပီး ကိုယ္ယူထားတဲ႔ field မွာ သင္ယူေလ႔လာစရာေတြ အမ်ားႀကီး က်န္ေနပါေသးတယ္။ မသိေသးတာေတြလဲ အမ်ားႀကီးပါပဲ။

ဒါေပမယ္႔လဲ အဲဒီအတြက္ေတာ႔ ကၽြန္မ စိတ္ဓါတ္မက်ပါဘူး။ ပညာရပ္တစ္ခုဆိုတာ ေလ႔လာလိုက္လို႔ အလံုးစံု သိသြားတယ္ဆုိတာမ်ိဳးမွ မရွိတာ။ တစ္ခုသိသြားရင္ ေနာက္ထပ္သိစရာ ေနာက္တစ္မ်ိဳးကို ထပ္ေလ႔လာရမယ္။ အတတ္ပညာတစ္ခုဆိုတာက ကိုယ္ကသာ ဇြဲရွိမယ္၊ အခ်ိန္ေပးႏုိင္မယ္၊ သိခ်င္တဲ႔စိတ္လဲ ျပင္းျပထက္သန္ေနမယ္ဆိုရင္ တစ္ေန႔မွာ သိနားလည္လာႏုိင္ပါတယ္။

ကၽြန္မ မသိခ်င္လို႔ သိဖုိ႔မႀကိဳးစားေတာ႔တဲ႔အထဲမွာ ထိပ္ဆံုးက ပါေနတာကေတာ႔ လူေတြအေၾကာင္းပါ။ လူ႔ပတ္၀န္းက်င္မွာေနၿပီး လူေတြအေၾကာင္းကို မသိခ်င္ဘူးဆုိိလို႔ ကၽြန္မကို အံ႔ၾသေနၾကမလားပဲ…။ လူေတြအေၾကာင္းကို ကၽြန္မ တကယ္ကို မသိခ်င္ေတာ႔တာပါ။ တစ္ခ်ိန္တုန္းကေတာ႔ လူေတြရဲ႕စိတ္ ( အထူးသျဖင္႔ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ ) ကို နားလည္ခ်င္လြန္းလို႔ အသည္းအသန္ ႀကိဳးစားခဲ႔ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီလို ႀကိဳးစားရတာဟာ ကိုယ္႔စိတ္ကို ညွဥ္းဆဲသလိုပါပဲ။ သိလိုက္ရျပန္ေတာ႔လဲ ဘာမွပိုထူးမလာဘဲ ပူေလာင္မႈကိုပဲ ခံစားရပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး ကိုယ္႔ေနာက္ကြယ္က ကိစၥမွန္သမွ် ဘာကိုမွ မသိခ်င္ေတာ႔ပါဘူး။

ကၽြန္မနဲ႔ခင္တဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ဆို သူ႔ခ်စ္သူနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သိခ်င္တာေတြ မ်ားလြန္းလွပါတယ္။ သူ႔ခ်စ္သူရဲ႕ Email Password ကို ယူထားၿပီး ဖြင္႔စစ္ရတာလဲ အေမာပါပဲ။ ကၽြန္မကေတာ႔ ကၽြန္မခ်စ္သူနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သိခ်င္တာေတြ ရွိသလို မသိခ်င္တာေတြလဲ ရွိပါတယ္။ မိုက္မဲတယ္လုိ႔ ဆုိခ်င္ဆို… အ,တယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္ေျပာ … သိလုိက္ရလို႔ စိတ္ဆင္းရဲသြားမယ္႔ အရာမ်ိဳးဆုိရင္ေတာ႔ မသိဘဲနဲ႔ ေပ်ာ္ေနခ်င္ပါတယ္။

ေငြေၾကးဟာ လူ႔ဘ၀မွာ အတုိင္းအတာတစ္ခုအထိ အေရးပါမွန္း ကၽြန္မ သိပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ေငြေၾကးအျမတ္အစြန္းရဖို႔ ေစ်းတြက္တြက္တဲ႔ နည္းလမ္းေတြ ကၽြန္မ မသိပါဘူး။ လူတစ္ေယာက္အတြက္ အလုပ္ခြင္မွာ ေနရာေကာင္းေကာင္းရဖို႔ လိုအပ္မွန္း ကၽြန္မ သိပါတယ္။ ကိုယ္ပိုင္ဆုိင္ထားတဲ႔ အရည္အခ်င္းနဲ႔ အလုပ္ႀကိဳးစားဖုိ႔ကလြဲၿပီး ဘယ္သူ႔ကို ဘယ္လို ေပါင္းရမယ္ဆုိတာေတာ႔ ကၽြန္မ မသိပါဘူး။ လူေတြကို စိတ္ရင္းမွန္နဲ႔ ခင္ခင္မင္မင္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံတတ္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကိုယ္႔အေပၚမွာ လူေတြ ဘယ္လိုသေဘာထားလဲ… ကၽြန္မ မသိပါဘူး။

ခ်စ္သူကိုလဲ တန္ဖိုးထားမႈေတြနဲ႔ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး ခ်စ္ခဲ႔မိတယ္။ အဲဒီအခ်စ္ကို ဘယ္လိုစကားလံုးေတြနဲ႔ ေျပာျပရမလဲ… ဘယ္လိုအမူအယာေတြနဲ႔ ေဖာ္ျပရမလဲဆိုတာ ကၽြန္မ မသိပါဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ မသိျခင္းေတြကို ေျပာျပရင္ ကုန္ႏုိင္မယ္ေတာင္ မထင္ပါဘူး။ ေလာကႀကီးကပဲ သင္ယူစရာေတြ မ်ားလြန္းေနတာလား… ကၽြန္မကိုယ္တုိင္က တုံုးလြန္း အ,လြန္းလို႔လား… လူ႔ဘ၀သက္တမ္းမွာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ ေက်ာ္လာတဲ႔အထိ ကၽြန္မ မသိတဲ႔အရာေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ရွိေနေသးတယ္ ဆိုတာကေတာ႔ အေသအခ်ာပါပဲ။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://suthetlin.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.