Sunday, November 30, 2008

[                 ရင္မွ ခံစားမႈမ်ား] 1 New Entry: အမုန္းမ်ားနဲ႕ က်မ

အမုန္းမ်ားနဲ႕ က်မ

ကိုယ့္ကိုကိုယ္ မုန္းတဲ့ အခ်က္(10)ခ်က္......တဲ့။ ကိုေကေမာင္ျငိမ္းနဲ႕ ကိုပုလုေကြးက TAGလာတယ္။

အမွန္ကိုေျပာရရင္ေတာ့ က်မက TAG POST ေတြကို ေရးခ်င္ဘူး။ :p ဒါေပမယ့္၊ သူမ်ားက ခင္လို႕ TAG လာတာကို မေရးပဲ ေနရမွာလည္း အရမ္းအားနာတယ္သိလား။ ;) ဟိ ဟိ၊ ဒါနဲ႕ပဲ ဘယ္သူ လာTAG ၊ TAG ေရးေပးမိတယ္။ ကိုဗီလိန္ရဲ့ TAGကိုေတာ့ မေရးတတ္လို႕ ေရးေတာ့ဘူးေနာ္........လို႕ ေတာင္းပန္ျပီးျပီ။ :y TAG POST ေရးတာ ဒီတစ္ခါ ေနာက္ဆုံးပဲလို႕ ဆုံးျဖတ္ထားတယ္။ ၾကီးက်ယ္တာမဟုတ္ပါဘူး။ :yဘဝင္ျမင့္တာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ :y အခ်ိန္မရွိလို႕ပါ။ ဒီဇင္ဘာလေကာ ဇန္နဝါရီလေကာ အရမ္းအလုပ္႐ႈပ္လို႕ပါ။ ေစာင့္ခိုင္းရမွာလည္း အားနာလို႕ TAG POST ဆိုရင္ မေရးေတာ့ဘူး.....လို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္တာ နားလည္ခြင့္လႊတ္ေပးမယ္လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ :y စိတ္ဆိုးၾကပါနဲ႕ေနာ္။ :z က်န္တဲ့လူေတြကိုလည္း TAG ေတာ့ဘူးေနာ္။ စိတ္ေအးခ်မ္းစြာေနလို႕ရေအာင္လို႕...... :z

ဟိ ဟိ၊ Intro ဝင္တာ နည္းနည္းမ်ားသြားတယ္။ :p ေျပာေတာ့မယ္ေနာ္။ :zကိုယ့္ကိုကိုယ္ မုန္းတဲ့ အခ်က္(10)ခ်က္။ ;)
က်မကို က်မ အမုန္းဆုံးက စာေမးပြဲေျဖခါနီးအခ်ိန္ပါ။ :p
{က်မက စာက်က္ရမွာ အရမ္းပ်င္းတယ္သိလား။ :p}

စာေမးပြဲ ဘယ္ေလာက္နီးနီး စာက်က္ရန္ စိတ္မဝင္စားတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ေနရင္ စာထဲကို တစ္နာရီထက္ ပိုစိတ္မဝင္စားတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ေနတုန္း ေဘးနားမွာ လူတစ္ေယာက္ရွိမွ စာက်က္တတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာလုပ္ေနရင္း စာနဲ႕ မသက္ဆိုင္တဲ့ အေၾကာင္းေတြကို ေထြရာေလးပါး ေလေပါတတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာေအာ္က်က္ေပးမယ့္ စာေတာ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ အနားမွာ ရွိေနေစခ်င္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

အူေၾကာင္ေၾကာင္ မွတ္ဉာဏ္ကို ယုံၾကည္ကိုးစားလြန္းတဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

စာက်က္ရမွာ ေသမတတ္ပ်င္းေပမယ့္ စာေမးပြဲက်မွာေတာ့ ရင္တုန္ေအာင္ ေၾကာက္တတ္တဲ့ က်မကို က်မမုန္းတယ္ရွင့္။

အမွတ္စာရင္း ထြက္လာလို႕ အမွတ္နည္းတဲ့အခါ စာၾကိဳမက်က္မိတဲ့အတြက္ ေနာင္တရတတ္တဲ့ က်မကို က်မမုန္းတယ္ရွင့္။

ကံေကာင္းေထာက္မစြာ အမွတ္ေကာင္းသြားတဲ့အခါ ကိုယ့္ရဲ့ တစ္ပြဲတိုးမွတ္ဉာဏ္ကို ကိုယ့္ဘာသာ ခ်ီးၾကဴးတတ္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

"စာက်က္သင့္တယ္"......လို႕ မသိစိတ္ကလက္ခံေပမယ့္ သိစိတ္က လက္မခံေတာ့ သိစိတ္နဲ႕ မသိစိတ္က ရန္ျဖစ္ၾကပါေရာ။ အဲဒီ သိစိတ္နဲ႕ မသိစိတ္ရဲ့ ရန္ပြဲကို ေအးေအးေဆးေဆးလက္ပိုက္ၾကည့္ေနႏိုင္တဲ့ က်မကို က်မ မုန္းတယ္ရွင့္။

ဟိ ဟိ၊ (10)ခ်က္ျပည့္သြားျပီ။ :p ေပ်ာ္စရာၾကီး။ :z ကိုေကေမာင္ျငိမ္းနဲ႕ ကိုပုလုေကြးရွင့္။ ေရးျပီးျပီေနာ္။ :z ေက်နပ္ေတာ့ေနာ္။ :z
စကားမစပ္၊ ဒီပို႕စ္က Blog ေလး ေျခာက္လျပည့္အမွတ္တရ ပို႕စ္ပါ။ ;)
သီးစစ္ထပ္ရဖို႕ ရက္အနည္းငယ္သာ လိုေတာ့လို႕ အခုခ်ိန္ကစျပီး ပို႕စ္ေရးက်ဲပါေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးေၾကျငာအပ္ပါသည္။
ဒူ......ေဝ.....ေဝ.......။ :z
ဒူ......ေဝ.....ေဝ.......။ :z
ဒူ......ေဝ.....ေဝ.......။ :z

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://www.megumi21.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.