Sunday, December 21, 2008

[ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ား] 2 New Entries: အေကၠာဓသုတ္- (အမ်က္မထြက္ေသာ)

အေကၠာဓသုတ္- (အမ်က္မထြက္ေသာ)

အမ်က္မထြက္ျခင္း မညႇဥ္းဆဲျခင္းသည္ အရိယာတို႔၏ အက်င့္။


အေကၠာဓသုတ္- (အမ်က္မထြက္ေသာ)

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္...
သာဝတၳိျပည္ အနာထပိဏ္သူေဌး၏ ေဇတဝန္ေက်ာင္း၌ သီတင္းသံုးေနေတာ္မူ၏၊

ထိုအခါ ...
ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤစကားကို မိန္႔ေတာ္မူ၏၊

ရဟန္းတို႔ ...
ေရွးက ျဖစ္ဖူးသည္ကား နတ္တို႔အရွင္ သိၾကားမင္းသည္ သုဓမၼာသဘင္၌
တာဝတႎသာနတ္တို႔ကို ဆံုးမလိုသည္ျဖစ္၍ ဤဂါထာကို ရြတ္ဆို၏-

အခ်င္းနတ္တို႔ သင္တို႔အား အမ်က္ {ေဒါသ}သည္ မလႊမ္းမိုးေစလင့္၊
အမ်က္ထြက္သူတို႔အား ျပန္၍ အမ်က္မထြက္ကုန္လင့္။
အမ်က္မထြက္ျခင္းသည္ လည္းေကာင္း၊
မညႇဥ္းဆဲျခင္းသည္ လည္းေကာင္း အရိယာတို႔၏ အက်င့္တည္း။
ထိုသို႔ မဟုတ္ခဲ့ေသာ္ အမ်က္ {ေဒါသ}သည္ သင့္ကို လႊမ္းမိုး ႏွိမ္နင္းႏိုင္၏၊
ဟု (ရြတ္ဆို၏)။

၅ - အေကၠာဓသုတ္၊ တတိယဝဂ္၊ သဂါထာဝဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။

႐ူပအညာဏသုတ္-

႐ူပအညာဏသုတ္-

အခါတစ္ပါး၌ ျမတ္စြာဘုရားသည္ သာဝတၳိျပည္ အနာထပိဏ္သူေဌး၏ အရံျဖစ္ ေသာ ေဇတဝန္ေက်ာင္း၌ (သီတင္းသံုး) ေနေတာ္မူ၏။ ထိုအခါ ဝစၧေဂါတၱ ပရိဗိုဇ္ သည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္၍ ျမတ္စြာဘုရားႏွင့္အတူ ဝမ္းေျမာက္ဝမ္းသာ ႏႈတ္ဆက္စကား ေျပာဆိုၿပီးလွ်င္ တစ္ခုေသာေနရာ၌ ထိုင္ေနလ်က္ ျမတ္စြာဘုရား အား ဤစကားကို ေလွ်ာက္၏-

အသွ်င္ေဂါတမ ...
{ေလာကသည္ ျမဲ၏} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{ေလာကသည္ မျမဲ} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{ေလာကသည္ အဆံုးရွိ၏} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{ေလာကသည္ အဆံုးမရွိ} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{ထိုအသက္သည္ ထိုကိုယ္တည္း} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{အသက္သည္ တျခားကိုယ္သည္ တျခား} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္၏} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ မျဖစ္} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{သတၱဝါသည္ ေသသည္မွေနာက္၌
ျဖစ္လည္းျဖစ္ မျဖစ္လည္းမျဖစ္} ဟူ၍ လည္းေကာင္း၊
{သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌
ျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္ မျဖစ္သည္လည္း မဟုတ္} ဟူ၍ လည္းေကာင္း ...
ေလာက၌ ဤအမ်ဳိးမ်ဳိးကုန္ေသာ အယူတို႔ျဖစ္ေပၚရျခင္း၏ အေၾကာင္းကား အဘယ္ ပါနည္း၊ အေထာက္အပံ့ကား အဘယ္ပါနည္း}} ဟု (ေလွ်ာက္၏)။

ဝစၧေဂါတၱ -
႐ုပ္၌ မသိျခင္းေၾကာင့္,
႐ုပ္ျဖစ္ေၾကာင္း၌ မသိျခင္းေၾကာင့္,
႐ုပ္ခ်ဳပ္ရာ၌ မသိျခင္းေၾကာင့္,
႐ုပ္ခ်ဳပ္ရာ (နိဗၺာန္)သို႔ ေရာက္ေၾကာင္း အက်င့္၌ မသိျခင္းေၾကာင့္,
{ေလာကသည္ျမဲ၏}ဟူ၍ လည္းေကာင္း။ပ။ {သတၱဝါသည္ ေသသည္မွ ေနာက္၌ ျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္ မျဖစ္သည္လည္းမဟုတ္} ဟူ၍ လည္းေကာင္း ေလာက၌ ဤသို႔အားျဖင့္ ဤအမ်ဳိးမ်ဳိးကုန္ေသာ အယူတို႔ ျဖစ္ေပၚကုန္၏။

ဝစၧ- ေလာက၌ ဤအမ်ဳိးမ်ဳိး ကုန္ေသာ အယူတို႔ ျဖစ္ေပၚရျခင္း၏ အေၾကာင္းကား ဤသည္ ပင္တည္း၊ အေထာက္အပံ့ကား ဤသည္ ပင္တည္း ဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။

၁ - ႐ူပအညာဏသုတ္၊ ဝစၧေဂါတၱသံယုတ္၊ ခႏၶဝဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://lknt.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.