Wednesday, October 15, 2008

[ကိုရင္ေနာ္ခင္ေလးငယ္] 1 New Entry: ေမတၱာမ်ားႏွင့္ ဟန္ေဆာင္ျခင္း...

ေမတၱာမ်ားႏွင့္ ဟန္ေဆာင္ျခင္း...

ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ အခ်ိန္ ၁၂ နာရီ ၀၅ မိနစ္......။
ေဟာ ေမေမ႔ဆီ ဖုန္းလိုင္းဝင္သြားၿပီ.....။ "တူ.တူ.... တူ.တူ...." ဆိုတဲ့ေခၚေနသံကို က်မၾကားေနရၿပီ... ဒုတိယေျမာက္ေခၚသံေလး မဆံုးေသးခင္....

"ေမေမ...."
"ဟယ္လို... သမီးေလး Happy Birthday ပါ "
က်မ အေတာင့္တရဆံုး ေမေမ့ အသံေလး....။

"ေမေမနာရီၾကည့္ၿပီး ေမွ်ာ္ေနခဲ့တာ"
"ေမေမရယ္...."
က်မအသံေတြ တုန္ရီေနတာ... ေမေမ မသိေစခ်င္ဘူး...။

"သမီးေလး ေမြးေန႔မွာ ေပ်ာ္ေအာင္ေနေနာ္"

"ေမ.... ... .. ."
တုန္ရီေနတဲ့ က်မအသံေလး တိမ္ဝင္သြားျပန္ၿပီ...။

"သမီး ဘဝမွာ သမီးလိုခ်င္တဲ့ ေအာင္ျမင္မႈပန္းတိုင္ဆီ ေမေမ့ ေမတၱာအားေတြနဲ႔......"
"ေမ..ေမ"
ကတုန္ကယင္ က်မအသံေတြကို ပညာသားပါပါနဲ႔ ေမေမ မသိခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေပးေနတယ္ ဆိုတာ က်မသိေနပါတယ္ ေမေမ..။ အသက္ (၆၀) ေက်ာ္ အမ်ိုဳးသမီးႀကီးတစ္ေယာက္က အသက္ (၃၀) အရြယ္ မိန္းမငယ္တစ္ေယာက္ကို အားေပးေနတာပါလား..!! မဟုတ္ေသးဘူးေမေမ.. က်မတို႔ လြဲေနၿပီ... သမီးကသာ ေမေမ့ကို အားေပးရမွာေလ...!! က်မအားတင္းလိုက္တယ္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ေခၚမိျပန္ၿပီ....
"ေမ..ေမ"
"သမီးေလးကို ေမေမသာဓုေခၚပါတယ္ကြယ္.."

"ေမေမ" က်မ အားရပါးရ ေခၚမိလိုက္သံပါ... ရိႈက္သံေတြနဲ႔ေရာၿပီး အက်ယ္ႀကီးထြက္လာတယ္.. ဒါေပမဲ့ ရင္ထဲမွာပါ..။ သမီး ႏႈတ္က ေမေမ့ကို ကန္ေတာ့ပါတယ္လို႔ မထြက္ရေသးဖူးေမေမ.. ေမေမရယ္... သမီးကို ဘာလို႔... ဒီေလာက္အထိ....။

"လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္(၃၀)တုန္းက ခုလိုအခ်ိန္မွာ သမီးက ေမ့ဗိုက္ထဲက ထြက္ခ်င္လြန္းလိ႔ု ဆိုးေနခဲ့ၿပီေလ... ေမေမက သမီးေဖေဖကို ဂ်ီေတြတိုက္ေနခဲ့ခ်ိန္ေပါ့..."
ရယ္သံေလးစြက္ၿပီး တက္ႂကြသလို ေျပာေနတဲ့ ေမေမ့ စကားသံေလးေတြက ႏုငယ္ေနေပမဲ့ ေဆြးေျမ့ေနျပန္တယ္..။ ေမေမလည္း ဟန္ေဆာင္ၿပီး အားတင္းေနတာ သမီးသိတယ္။ က်မထပ္ၿပီး ႀကိဳးစားလိုက္တယ္ ခ်စ္ျခင္းေတြ ေမေမ့ကိုျပဖို႔ တိုးတိုးေလး ေခၚလိုက္မိတယ္..။ က်မမ်က္လံုးေတြကို မွိတ္ထားလိုက္တယ္... ေမေမ့ ပါးေလးနားကိုကပ္ၿပီး.....
"ေမေမ..."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

နာရီကို က်မ ခဏခဏ ၾကည့္ေနျဖစ္တယ္...။
ည ၁၀ နာရီ.. ၁၁ နာရီ.. ၁၁နာရီ ၅၈ မိနစ္.. ေဟာ ၁၂ နာရီ ထိုးသြားၿပီ... ေန႔ကူးလာၿပီဘဲ....!! ၁၂ နာရီ ၀၅ မိနစ္... "တူ.တူ... တူ........" ေဟာ.. ဖုန္းဝင္လာၿပီ.. က်မ ဖုန္းေကာက္ကိုင္လိုက္တယ္..။
လြမ္းဆြတ္စြာ ေထြးေပြ႕ထားခ်င္တဲ့ အေဝးႀကီးက သမီး... သမီး အသံေလးေတြ တုန္ေနပါလား..!! က်မစိတ္ေတြကိုတင္းလိုက္တယ္... သမီးေမြးေန႔ေလး မွာ သမီးေလး ေပ်ာ္ရႊင္ေနေစခ်င္တယ္..
"ေမ.... ... .. . "
သမီးအသံေလး အဖ်ားဆြတ္မွာ တိမ္ဝင္သြားပါလား...။ သမီးပါးေလးကို ေမေမ အေဝးႀကီးကေန ေလေတြထဲက နမ္းေနမိတယ္.. သမီးရယ္... ေမေမ သမီးေလးစိတ္ေပ်ာ္ေအာင္ စကားေတြ လႊဲေျပာမယ္... က်မ မ်က္ရည္ေတြ ဝဲေနတာ သမီးေလး မျမင္ႏိုင္ပါဘူးေလ....။

"လြန္ခဲ့တဲ့ အႏွစ္(၃၀)တုန္းက ခုလိုအခ်ိန္မွာ သမီးက ေမ့ဗိုက္ထဲက ထြက္ခ်င္လြန္းလိ႔ု ဆိုးေနခဲ့ၿပီေလ... ေမေမက သမီးေဖေဖကို ဂ်ီေတြတိုက္ေနခဲ့ခ်ိန္ေပါ့..."
ေမေမ ဟန္ေဆာင္ေနတာ သမီးေလးမ်ား ရိပ္မိသြားၿပီလား...!!

"သမီး...." က်မ အက်ယ္ေလာင္ဆံုး ေခၚလိုက္မိတယ္.. လြမ္းဆြတ္စြာ ငိုၿငီးသံေတြနဲ႔ ေရာၿပီးထြက္လာတယ္... ဒါေပမဲ့ ရင္ထဲမွာပါ...။ သမီးနဲ႔ ႏွစ္ေတြအမ်ားႀကီး ခြဲခြါေနရျခင္းမွာ က်မတရားမရေသးသလို အသားလည္းမက်ေသးပါလား..!! က်မအားတင္းလိုက္တယ္... အတည္ၿငိမ္ဆံုး အေမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသံနဲ႔.. ဖြဖြေလး... ႏူးႏူးညံ့ညံ့ေလး... ေႏြးေႏြးေလးနဲ႔... ညင္ညင္သာသာေလး...!! က်မမ်က္လံုးတစ္စံုကိုမွိတ္လို႔ သမီးဘယ္ဖက္ နားေလးနားကပ္ၿပီး.......
"သမီး......."

မွတ္ခ်က္။ ။လြန္ခဲ့တဲ့ ရက္ပိုင္းေလးအတြင္း... က်ေရာက္ခဲ့ေသာ က်မေမြးေန႔ထဲမွ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့ေသာ "ခဏေလး" တစ္ခုကို ခံစားေရးဖြဲ႕ပါသည္။ အျဖဴေရာင္ ဟန္ေဆာင္ျခင္းသည္ အႏုပညာတစ္ရပ္ဟု ဆိုခဲ့ေသာ္ ထို အႏုပညာအတတ္ကို ေမေမေရာ က်မပါ ကၽြမ္းက်င္စြာ မတတ္ေျမာက္ေသးပါ။

(ခင္ေလးငယ္)

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://koyinnawkhinlaynge.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.