ဟိုအစ္ကိုၾကီးရဲ႕မခင္ႏွင္းဆီ ႏွင့္…..
”ရင္နင့္ပန္းကေလးႏွင္ဆီ
အသြင္သစ္ဆန္းလို႕ လန္းၾကည္ထံုေအာင္
ပင္ယံအျမင့္မွာ တင္မိပါသည္…
မင္းဘ၀အဆင္ေျပသင့္ခ်ိန္
ေနျခည္ေႏြးေထြးႏိုင္ပါသည္
က်ိဳးလႊင့္ေခ်ဖ်က္ဆီးယူ
မလိုသူမ်ား ၀ိုင္းေနပါသည္
မင္းဘ၀ အဆင္ေျပသင့္ခ်ိန္
ေျမခက်ိဳးျငိဳးမွာ စိုးပါသည္”
ထီဆိုင္လွည္းကေလးကထြက္ေပၚလာတဲ့ အဲဒီသီခ်င္းသံေၾကာင့္ မခင္ႏွင္းဆီ သီခ်င္းေတြကို
ပိုျပီးသတိရလြမ္းေမာမိပါတယ္။ ဒီသီခ်င္းကေတာ့ မခင္ႏွင္းဆီမဟုတ္၊ ႏွင္းဆီ၊
ရင္နင့္ပန္းကေလးႏွင္းဆီ၊ ဆိုျပီး ေအာင္သူဆိုခဲ့တာ။ မိုႏိုသီခ်င္းေတြကို အရမ္းကိုစြဲလန္းခဲ့တဲ့
အခ်ိန္ေတြတုန္းကေတာ့ မင္းေအာင္ရဲ႕ အသည္းႏြမ္းေခၚသံနဲ႕ ထပ္တူၾကိဳက္ခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေပါ့။
အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ခံစားခ်က္ဆိုတာမရွိပဲ စာသားနဲ႕သံစဥ္ကိုသေဘာ က်မိရာက ၾကိဳက္ေနခဲ့တာ။
”ရိုစီ မင္းကို ယူေဆာင္လာသူ ေလာကထဲ နာမည္လြယ္လြယ္ပ်ံႏွံ႕ေန
မင္းရဲ႕သတင္းကို ဂႏၶ၀င္ဆန္ဆန္ဖြဲ႕သူေတြ နားမ်က္စိေတြ ကန္းသြားျပီေဟ့”
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ထြက္လာတဲ့ သီခ်င္းသံ။ အဲတာ ေလးျဖဴဆိုထားတဲ့ လံုး၀အသံုးမက်တဲ့ႏွင္းဆီ ေပါ့။
ဒီသီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္ကို အခ်ိန္တစ္ခုတည္းမွာ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ ၾကားခဲ့ျပီးတဲ့ေနာက္ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ထဲ
ဆင့္ကဲ၀င္ေရာက္လာတဲ့ အေၾကာင္းအရာက မခင္ႏွင္းဆီ သီခ်င္းေတြနဲ႕ ေခတ္ရဲ႕အလွည့္အေျပာင္း။
မခင္ႏွင္းဆီ သီခ်င္းေတြကို စျပီးသတိထားမိခဲ့တာက လႊမ္းမိုးရဲ႕သီခ်င္းတစ္ပုဒ္။
ဟို အစ္ကိုၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီ။ မိုးစက္တင္ေလ အေခြထဲမွာ ပါခဲ့ပါတယ္။ ငယ္ငယ္တုန္းက
အၾကိမ္ၾကိမ္နားေထာင္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ သီခ်င္း။ ဒီသီခ်င္းကို အသံထြက္ဆိုေတာ့ မွတ္မိေသးတယ္။
ဆရာတစ္ေယာက္ဆီမွာ ၊ သူကပတၱလားတီး ကြၽန္ေတာ္ကဆိုနဲ႕ ၊ အခုထက္ထိ မွတ္မိေနေသးတယ္။
သီခ်င္းစာသားဆို တစ္လံုးမက်န္အလြတ္ရေနတုန္း။ ေရးသူကေတာ့ ကိုေလးလြင္ျဖစ္မယ္။
ဟို အစ္ကိုၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီ
လြမ္းရိပ္ေ၀ေသာ ေႏြဦးညမ်ားမွာ
ေက်ာင္းေနတုန္းက ျမသည္းညွာ
စိတ္မစြဲပါပဲ အတိတ္ထဲမွာလည္း ေ၀ခြဲ၍ေပၚလာ
ထိုအခါ သူနဲ႕လည္း ေက်ာင္ေနစဥ္
သူစုထားတဲ့ မုန္႕ဖိုးကေလးနဲ႕ ၀ယ္ေကြၽးတဲ့အရသာ
တစ္ကယ္မေမ့သည္..
အဲဒီတုန္းက ေခတ္အစားဆံုးသီခ်င္းကေလးတစ္ပုဒ္ကို
ခ်စ္သူရွိရာ ည ညအခါ သြား သြားဆို
ေအာ္… ဟို အစ္ကိုၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီ
(ပန္းကေလးလိုလွေနတာပဲ ၾကည့္ခ်င္ပါသည္
ပန္းကေလးလိုျငိဳးမွာကိုလည္း စိုးရိမ္မိသည္
မခင္ႏွင္းဆီ မခင္ႏွင္းဆီ
လွစမ္းပါ ပန္းေလာက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္သည္
ေနာင္ေတာ့သာ အလိုမက်ရင္
ေအာ္ မင္းဘ၀အတြက္ပဲ ေတြးကာငိုမိသည္)
ကိုယ္တို႕ ျမိဳ႕မွာေတာ့ေလ
ေခတ္အစားဆံုးသီခ်င္းနဲ႕ အလွဆံုးမိန္းကေလး
ျပပါဆိုရင္တစ္ကယ္ မခင္ႏွင္းဆီရယ္
မခင္ႏွင္းဆီရယ္..
တစ္ဖက္သတ္တိတ္တခိုးေလးနဲ႕
က်ိတ္ပိုးေဆြးတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ရယ္…
ဘာပဲေျပာေျပာ ရာဇ၀င္ရွိတယ္
အခုေတာ့လည္း ဒါေတြ ဒါေတြ
ျပီးခဲ့ပါျပီး ျပီးခဲ့ပါျပီ ျပီးခဲ့ပါျပီ ျပီးခဲ့ပါျပီ
ဒါေပမယ့္လည္းေလ တစ္ရံတစ္ခါေတာ့
သတိရေနပါသည္..
ေအာ္ ငယ္ငယ္ တုန္းက မခင္ႏွင္းဆီ…
(ပန္းကေလးလိုလွေနတာပဲ ၾကည့္ခ်င္ပါသည္
ပန္းကေလးလိုျငိဳးမွာကိုလည္း စိုးရိမ္မိသည္
မခင္ႏွင္းဆီ မခင္ႏွင္းဆီ
လွစမ္းပါ ပန္းေလာက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္သည္
ေနာင္ေတာ့သာ အလိုမက်ရင္
ေအာ္ မင္းဘ၀အတြက္ပဲ ေတြးကာငိုမိသည္)
လႊမ္းမိုးဆိုတဲ့ သီခ်င္းေတြထဲမွာေတာ့ မိုးစက္တင္ေလျပီးရင္ အၾကိဳက္ဆံုးျဖစ္ခဲ့တဲ့
သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ပဲ။ သူ႕သီခ်င္းက သူ႕ေခတ္ကိုျပထားတယ္။ မိုႏိုသီခ်င္းေတြမွာ အျမဲေတြ႕ရေလ့ရွိတဲ့
ပကာသနဇာတ္ပ်က္သမားနဲ႕ ေရႊမင္းသမီး ဆိုတဲ့ပံုစံေတြကို မေရာက္ရွိေစႏိုင္တဲ့စာသား
ေတြနဲ႕ ရင္ထဲမွာ နင့္ခနဲျဖစ္ေနေအာင္ကို ရသေပးစြမ္းခဲ့တယ္။ ခံစားခ်က္ရွိတဲ့လူေတြဆို ပိုၾကိဳက္သေပါ့။
ဟို အစ္ကိုၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ အစကိုျပန္လိုက္မယ္ဆိုရင္ မခင္ႏွင္းဆီမူလပိုင္ရွင္လို႕ ဆိုရမယ့္
ကိုျမၾကီးကို သတိရမိၾကမွာပါ။ မခင္ႏွင္းဆီသီခ်င္းကို ကိုျမၾကီးကိုယ္တိုင္ေရးျပီး သူကိုယ္တိုင္ဆိုခဲ့ေပမယ့္
သန္းေဖေလးျပန္ဆိုတဲ့ဆိုဟန္ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံုးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ မခင္ႏွင္းဆီေပၚစ ေခတ္၊
သန္းေဖေလးရဲ႕အသံ၊ မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ဟန္ပန္၊ သန္းေဖေလးရဲ႕အသံဟာ ပစၥည္းမဲ့လူတန္းစားရဲ႕
သရုပ္ကို အပီျပင္ဆံုး ေဖာ္က်ဴးႏိုင္ခဲ့တယ္။ မွတ္မိသေလာက္ဆို မခင္ႏွင္းဆီရယ္၊
မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ ႏွင္းဆီ ဆိုတဲ့သီခ်င္းရယ္။ မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ ႏွင္းဆီကိုေတာ့ ဆရာေသာ္တာေဆြေရးတဲ့
မခင္ႏွင္းဆီ ၀ထၲဳေၾကာင့္ မွတ္မိေနခဲ့တာပါ။ ဆရာက သူ႕စာထဲမွာ ဒီလိုထည့္ေရးခဲ့တယ္။
”ဒီ သူငယ္မ တစ္ကယ္လွေတာ့
တယ္ ဟ၀ွာၾကီးတယ္ေနာ္” ဆိုျပီးေတာ့ေလ။ အမွန္ကေတာ့
“ဒီသူငယ္မ တစ္ကယ္လွေတာ့
တယ္မာန ၾကီးတယ္ေနာ္” ဆိုတာကို ဆရာက ဖ်က္လိုက္တာ။ ေနာက္မွတ္မိေနတာရွိေသးတယ္။
အကၡရာသခ်ာၤနည္းနဲ႕ တြက္ခ်က္ၾကည့္ေတာ့လည္း မက္စရာမျမင္သာျပီ။ ဒါပဲအေျဖထြက္ႏွင္းဆီ။ ဆိုျပီးေတာ့၊
အလြတ္နီးပါး မွတ္မိေနတာကလည္း မခင္ႏွင္းဆီ ျဖစ္ေနျပန္တယ္။
မခင္ႏွင္းဆီ
ခ်စ္စရာ အမည္ကေလးနဲ႕
တစ္ေသြးတေမြးကိုပဲ လွႏိုင္ရက္ရွာသည္
မခင္ႏွင္းဆီတဲ့
ၾကည့္စမ္းပါဦး လွတဲ့နာမည္
ဘယ္ေလာကမ်ားပင္ ပန္းဆန္လိုက္သလဲလို႕
ဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕မႈနဲ႕ အယဥ္ေက်း ယဥ္ေက်းတကာ့နာမည္
ထိုနာမည္ ပိုင္ရွင္မကို ကြၽန္ေတာ္က ေတြ႕ေသာအခါ
ေအာ္ ေမ့မရပါျပီ စြဲ စြဲခဲ့ပါျပီ အလွထြဋ္ေခါင္စြဲေဆာင္မႈေၾကာင့္
ကြၽန္ေတာ့္မွာ ယစ္မူး ရူးခဲ့ေလျပီ
ခ်ိဳျမဴႏွစ္ကိုယ္တူၾကား စကားသစၥာဆိုျပန္သည္
ထားသစၥာ ေသြကာေဖာက္လို႕ ေမာက္လိုက္ပါတဲ့
အလွဂုဏ္ ဓနဂုဏ္ အဲတာေတြ ကိုယ္စားျပဳေတာ့
ကြၽန္ေတာ့္မွာ ေၾကာက္မိသည္
(ပန္းကေလးလိုလွေနတာပဲ ၾကည့္ခ်င္ပါသည္
ပန္းကေလးလိုျငိဳးမွာကိုလည္း စိုးရိမ္မိသည္
မခင္ႏွင္းဆီ မခင္ႏွင္းဆီ
လွစမ္းပါ ပန္းေလာက္ ေစာင့္ၾကည့္ခ်င္သည္
ေနာင္ေတာ့သာ အလိုမက်ရင္
ေအာ္ မင္းဘ၀အတြက္ပဲ ေတြးကာငိုမိသည္)
အဲတာက မူလ မခင္ႏွင္းဆီ၊ ဒီမခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ အဖြဲ႕က လႊမ္းမိုးရဲ႕မခင္ႏွင္းဆီအဖြဲ႕နဲ႕
မတူျပန္ဘူး။ ေနာက္မတူတဲ့ မခင္ႏွင္းဆီဖြဲ႕ေတြရွိေနေသးတယ္။
အထင္ရွားဆံုးလို႕ေျပာရရင္ေတာ့ ေဇာ္၀င္းရွိန္ရဲ႕ ရိုစီတာ သီခ်င္းေတြ။
သံုးပုဒ္လား၊ ေလးပုဒ္လား၊ ရိုစီတာ သီခ်င္းေတြကို ေဇာ္၀င္းရွိန္ဆိုထားခဲ့တယ္။
ရိုစီအိမ္ကိုျပန္ခဲ့ကြယ္ဆိုတဲ့ သီခ်င္းမွာ…
”အို ရိုစီ မႏွင္းဆီ
မင္းအေမလည္း တို႕လိုပဲ အသားညိဳတဲ့ မႏၲေလးက ျမန္မာ” ဆိုတာ။ အရမ္းၾကိဳက္ခဲ့တယ္။
ေဇာ္၀င္းရွိန္ရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီသီခ်င္းေတြက်ျပန္ေတာ့ ေရွ႕ကသီခ်င္းေတြနဲ႕မတူေတာ့ျပန္ဘူး။
ဆရာဘုန္းႏိုင္ရဲ႕ တျပည္သူမေရႊထားကို လြမ္းသလို အနီးမွာရွိမေနတဲ့ မခင္ႏွင္းဆီကို
တမ္းတတာ၊ တမ္းတရံုတင္မကဘူး၊ ျပန္လာခဲ့ပါဆိုျပီး ေခၚျမည္ေနတာ။
ေဇာ္၀င္းရွိန္ရဲ႕ ႏွင္းဆီသီခ်င္းေတြကလည္း တစ္ေခတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ကြၽန္ေတာ္ ေတြးမိတာက၊ ကိုျမၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီသီခ်င္းေတြေနာက္ အသစ္၊အသစ္ေသာ
မခင္ႏွင္းဆီ သီခ်င္းေတြေပၚခဲ့တယ္။ ေကာင္းတဲ့သီခ်င္းေတြ၊ ေခတ္ရဲ႕သီခ်င္းေတြ ရွိခဲ့၊ ေပၚခဲ့သလိုပဲ
မေအာင္မျမင္ ျဖစ္သြားရွာတဲ့ သီခ်င္းေတြလည္းရွိတယ္။ ဒါေပမယ့္ မခင္ႏွင္းဆီသီခ်င္အားလံုးရဲ႕
ဇာတ္ေကာင္၊ မခင္ႏွင္းဆီနဲ႕သူ႕ကိုခ်စ္တဲ့သူ၊ ဒီႏွစ္ေယာက္ဟာ လံုးလံုးဆန္႕က်င္ဖက္ေတြပဲ။
တနည္းအားျဖင့္ ဂုဏ္ေမာက္သူနဲ႕ အခ်စ္မွာ ရံႈးနိမ့္ေနတဲ့သူ ရဲ႕ဇာတ္လမ္း။
အဲဒီရံႈးနိမ့္မႈအေနအထားကို သီခ်င္းေရးဆရာေတြ အသက္သြင္းၾကတဲ့အခါ မခင္ႏွင္းဆီကို
အဆိုးျမင္တဲ့အေျခအေနျဖစ္ေအာင္ သြပ္သြင္းယူခဲ့ၾကတယ္( ဇာတ္ကြက္မနာနာေအာင္)လို႕ျမင္တယ္။
အဲလိုနဲ႕ ဖြဲ႕လာခဲ့ၾကတာ ေလးျဖဴဆိုတဲ့ လံုး၀အသံုးမက်တဲ့ႏွင္းဆီလည္းေရာက္ေရာ
မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕သရုပ္ဟာ ေတာ္ေတာ္ကို ဆိုးသြားခဲ့တာ ေတြ႕ရတယ္။ အဲဒီသီခ်င္းမွာ
”ဆူးနဲ႕အဆိပ္ကို လက္ေဆာင္ေပး” ဆိုတဲ့စကားလံုးဟာ ကမ္းအကုန္ဆံုး ေျပာသြားခဲ့တာျဖစ္မလား။
အခ်စ္ကိုေတာ့ ဖြဲ႕ၾကတာပဲ။ သီခ်င္းတိုင္ကေတာ့ ေပၚေပၚထင္ထင္သာ မေျပာခဲ့ၾကတာ။
ပကာသနဇာတ္ပ်က္သမားနဲ႕ေရႊမင္းသမီး အသြင္ေတြၾကီးပဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ေတြးျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ကြၽန္ေတာ္စၾကိဳက္ခဲ့တာက ဟို အစ္ကိုၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီ၊
ေနာက္ေတာ့ ကိုျမၾကီးရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီ၊ မခင္ႏွင္းဆီရဲ႕ႏွင္းဆီ၊ ေဇာ္၀င္းရွိန္ရဲ႕ ရိုစီတာေတြ။ ေနာက္၊
ေလးျဖဴရဲ႕ လံုး၀အသံုးမက်တဲ့ ႏွင္းဆီ၊ ဘယ္လိုမခင္ႏွင္းဆီ သီခ်င္းေတြ ဆက္ေပၚလာဦးမလဲ။
ကြၽန္ေတာ္ ေမွ်ာ္ၾကည့္မိပါတယ္။ မိုးမိုး(အင္းလ်ား)ရဲ႕ ၀ထၱဳေခါင္းစဥ္တစ္ခုလို မျဖစ္ခဲ့ရင္ေပါ့။
”နာမက်န္းသည္ အိုႏွင္းဆီ”
ေခတ္ရဲ႕ မခင္ႏွင္းဆီအသစ္မ်ား ဆက္ေပၚလာလိမ့္ဦးမယ္လို႕ ကြၽန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါတယ္။
သီခ်င္းAudio ေတြတင္ေပးခ်င္ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္မွာ တစ္ဖိုင္မွ မရွိတာေတာ့ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ။
ခဲတံခြၽန္ျပီး ေရးျဖစ္တဲ့စာ
ခဲတံခြၽန္ျပီး ဘာစာေရးမလဲ သိခ်င္တယ္ဆိုလို႕
ကြၽန္ေတာ္တင္ေပးလိုက္တယ္။ ခဲတံခြၽန္ျပီး ေရးျဖစ္တာ အဲဒီစာပဲ။
ကဗ်ာမပီ၊ စာမမည္၊ သီခ်င္းစာသားလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာေပ့ါ။
click ႏွိပ္ျပီး ပံုအၾကီးခ်ဲ႕ယူႏိုင္ပါတယ္။
You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://openmind.net63.net/?feed=rss2. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.