Thursday, October 23, 2008

[DeGoLar] 1 New Entry: ♥ Cape No.7

♥ Cape No.7

ဒီအေၾကာင္း ဆက္မေရးျဖစ္ေတာ့ဘူး ထင္ထားလို႔ ၿပီးခဲ့တဲ့လက ေရးခဲ့တဲ့ေခါင္းစဥ္မွာ နံပါတ္ ၁ ဆိုၿပီးေတာင္ တပ္မေပးခဲ့ဘူး၊ အခုေတာ့ ေရးစရာေတြ က်န္ေနသလိုလို၊ ေရးသင့္သလိုလို ျဖစ္လာၿပီးသကာလ၊ ဒီပို႔စ္ျဖစ္လာတယ္ ဆိုပါေတာ့ကြယ္။ (တကယ္တမ္း ဆင္မ္လင္းမ္စကြဲ Sim Lim Square သြားၿပီး ကင္မရာ အေပါင္းအေဖာ္ေတြ သြားၾကည့္မလို႔ ျပင္ဆင္ေနတာ၊ မိုးရြာေနတာနဲ႔ ပို႔စ္ထိုင္ေရးတာပါ၊ ရုပ္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္ေနေအာင္ အတင္းႀကီး အစပ်ဳိးထားတာ၊ ဘာရမလဲ)

ေက့ပ္နံပါတ္ ၇ ဆိုတဲ့ ထိုင္ဝမ္ကြၽန္းေတာင္ဖက္ ဟိန္ခြၽန္းၿမိဳ့ေလးက အိမ္လိပ္စာကို ကားနာမည္အျဖစ္ ေပးထားတဲ့ အႏွီရုပ္ရွင္ဟာ ဒီလ ၁၉ ရက္ေန႔အထိ ဝင္ေငြ ထိုင္ဝမ္ေဒၚလာ ၂၁၅ သန္းနဲ႔ ထိုင္ဝမ္ရုပ္ရွင္သမိုင္းမွာ တတိယေငြအဝင္ဆံုး ရုပ္ရွင္ကားအျဖစ္ စံခ်ိန္တင္လိုက္ပါၿပီ၊ ဆက္ၿပီး ဝင္ေနတုန္းပါ၊ ဘယ္စံခ်ိန္ေတြ ထပ္ခ်ဳိးမလဲ ေစာင့္ၾကည့္ရအံုးမယ္။ ရုိက္ကူးျခင္းအတြက္ ကုန္က်စရိတ္က (အရင္းအႏွီးက) ထိုင္ဝမ္ေဒၚလာ သန္း ၅၀ ပါ၊ ေၾကာ္ျငာလည္း ဟုတ္တိပတ္တိ လုပ္တာမဟုတ္၊ သရုပ္ေဆာင္ေတြလည္း ရုပ္ရွင္နယ္ပယ္က နာမည္ေက်ာ္ေတြမဟုတ္၊ အထင္ကရ ရုပ္ရွင္ကုမၼဏီက ထုတ္လုပ္တာလည္း မဟုတ္တဲ့ indie ရုပ္ရွင္ပါ (အင္ဒီးဖလင္ျဖစ္ၿပီး နာမည္ေက်ာ္ လူႀကိဳက္မ်ားသြားတဲ့ ဗိုက္ႀကီးသည္ ခ်ာတိတ္မ Juno ကို သတိရေစတယ္)။ အခု ဒီကားေလးဟာ ကြၽန္းအျပင္ မထြက္ေသးခင္၊ တိုေတာင္းတဲ့ ၃ လတာ အခ်ိန္ေလးမွာပဲ သန္း ၁၅၀ ေက်ာ္ (စကၤာပူေဒၚလာ ၇ သန္းေက်ာ္) အျမတ္ထြက္ေနၿပီ၊ ထိုင္ဝမ္ေပတံနဲ႔တိုင္းရင္ ပက္စက္တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရတယ္၊ အဲဒီထဲမွာ က်ေနာ့္ပိုက္ဆံ ၂၂၀ တိတိ ပါတယ္၊ ႏို႔မို႔ဆို ႏွစ္ရာ႔တစ္ဆယ့္ငါးသန္း ျပည့္ရန္ ေဒၚလာ ၂၂၀ လိုပါေသးသည္ ဆိုၿပီး ကသီလင္တ ျဖစ္ေနမွာ၊ သူတို႔ေတြ က်ေနာ့္ကို ေက်းဇူးတင္သင့္တယ္ ထင္မိတာပဲ။

ဇာတ္ကားရဲ့ ေအာင္ျမင္မႈအရွိန္နဲ႔ အဂၤလိပ္ဘာသာဝီကီရဲ့ စာမ်က္ႏွာတစ္ခုကို ခန္႔ခန္႔ႀကီးယူထားၿပီး ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္းနဲ႔ ဆိုင္ရာဆိုင္ရာ ဟိုဟာဒီဟာေတြကို အဂၤလိပ္လို ေရးထားတဲ့အတြက္ ျမန္မာစာဖတ္ပရိသတ္မ်ားကို ေရးျပမေနေတာ့ဘူး၊ စိတ္ဝင္စားရင္ အဲဒီမွာပဲ သြားဖတ္ၾကပါ။ က်ေနာ္ဒီပို႔စ္မွာ ေရးလိုတဲ့ အေၾကာင္းကေတာ့ ထိုင္ဝမ္လူမ်ဳိးေတြရဲ့ စိတ္ဓာတ္ပါ။ ဒီကား ရုံတင္တဲ့အခ်ိန္နဲ႔ ထိုင္ဝမ္ကြၽန္းမွာ ျပႆနာ ေသာင္းေျခာက္ေထာင္ ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္နဲ႔ တိုက္ဆိုင္သြားလို႔ ဘူပိတ္ေနတဲ့ ပရိသတ္ေတြအတြက္ ထြက္ေပါက္တစ္ခု ျဖစ္သြားၿပီး ရုံဝင္အား အရမ္းေကာင္းသြားတာလို႔ တခ်ဳိ႔ေတြ ေဝဖန္သံုးသပ္တယ္။ ဟုတ္ခ်င္လည္း ဟုတ္မွာေပါ႔၊ တကမၻာလံုးခ်ီၿပီး ဘူပိတ္ေနတာပဲ၊ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ စိတ္ေပါ႔ပါးေစတဲ့ ဘယ္လိုအေၾကာင္းမဆို သာမန္လူတစ္ေယာက္ကုိ စြဲလန္းေစမွာ အမွန္ပဲ။ သို႔ေပမယ့္..

ဒီေလာက္ႏႈန္းနဲ႔ ေအာင္ျမင္တာကေတာ့ အဲသေလာက္ႀကီး ေသြးရိုးသားရုိး မဟုတ္ပါဘူး၊ ဇာတ္လမ္းက ရုိးရွင္းၿပီး ထိထိမိမိရွိတယ္၊ သရုပ္ေဆာင္ေတြလည္း ရုိးရွင္းတဲ့ သာမန္ျပည္သူေတြနဲ႔ တထပ္တည္း သြားက်ေနတယ္၊ အဲဒါေတြကကပဲ အဓိကေသာ့ခ်က္ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ထိုင္ဝမ္ ေတာင္ပိုင္းသားေတြက ေျမာက္ပိုင္းက ၿမိဳ့ႀကီးသားေတြထက္ ရိုးအတယ္၊ စကားေျပာလည္း ဒဲ့ပဲ၊ ဆဲစရာရွိ ဆဲထည့္တာပဲ။ အဲလို ဓေလ့စရိုက္ကို ပီျပင္ေအာင္ ရုိက္ျပထားတယ္၊ ဟိန္ခြၽန္းၿမိဳ့ အသင္းအဖြဲ႔တစ္ခုရဲ့ ဥကၠ႒၊ ရပ္ကြက္လူႀကီးလို အႀကီးအကဲေနရာ သရုပ္ေဆာင္ရတဲ့ မင္းသားအေဖက သူ႔နယ္ကို ဘယ္လို ေကာင္းေစခ်င္တဲ့အေၾကာင္း၊ ေတးဂီတ ေဖ်ာ္ေျဖပြဲလုပ္ေတာ့ ဂ်ပန္အဖြဲ႔ေတြ တက္မဆိုခင္ လိုကယ္လ္အဖြဲ႔တစ္ဖြဲ႔ တက္ဆိုခြင့္ရေအာင္ မရမက ႀကံေဆာင္တဲ့အေၾကာင္း၊ မင္းသားက ထိုင္ေပၿမိဳ့ႀကီးမွာ အဆင္မေျပလို႔ သူ႔ဇာတိကိုျပန္၊ သူခ်စ္တဲ့ ဂီတအႏုပညာကို စြန္႔လႊတ္ၿပီး ရရာ စာပို႔သမားအလုပ္ကို လုပ္ရတဲ့အေၾကာင္းနဲ႔၊ ဟိန္ခြၽန္းလို ေခ်ာင္က်တဲ့ ေနရာမ်ဳိးမွာဆို ၿမိဳ့ႀကီးျပႀကီးေတြမွာ သူမ်ားေတြလိုပဲ ေလာကဓံနဲ႔ နပန္းလံုးၿပီး လုပ္ကိုင္စားေသာက္ခဲ့ေပမယ့္ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ က်ရွဳံးခဲ့တဲ့ လူငယ္ေတြပဲ ျပန္ၿပီးစုေဝးေနတဲ့ အေျခအေနကိုလည္း မီးေမာင္းထိုးျပတယ္။

(မိုးတိတ္သြားၿပီ၊ ျပန္လာမွဆက္ေတာ့မယ္)


28/07/2004 တုန္းက ရုိက္ထားတဲ့ဓာတ္ပံုပါ၊ အဲဒီတုန္းက ထိုင္ဝမ္ကြၽန္းတစ္ပတ္ကို ၉ ရက္ခရီး စကူတာနဲ႔ ပတ္စီးခဲ့တုန္းက ဟိန္ခြၽန္းနားကို ျဖတ္သြားခဲ့တယ္၊ ေရလည္လွတဲ့ေနရာပါ၊ လမ္းတဖက္မွာ ပင္လယ္ႀကီးပဲ ရွိေတာ့တယ္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://degolar.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.