Tuesday, October 28, 2008

[ဟင္းလင္းျပင္] 1 New Entry: အမိုး ဗြီဒီယို႐ံုႏွင့္ တခါက နမ့္မကိတ္

အမိုး ဗြီဒီယို႐ံုႏွင့္ တခါက နမ့္မကိတ္

(ခန္႔ေအာင္)
http://naytthit.com ...မွ...


ဗြီဒီယို႐ံုဆုိေပမဲ့ သိပ္ႀကီးႀကီက်ယ္က်ယ္ အေဆာက္အဦေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ တဲႀကီး တလံုးကို အလံုပိတ္လုိက္ၿပီး ေရွ႕လူ၀င္ေပါက္တခုပါတဲ့ တဲႀကီးတခုပါ။ လူ၀င္ေပါက္မွာ တံခါးတခ်ပ္နဲ႔ လုိက္ကာလုပ္ထားတဲ့ အ၀တ္စေဟာင္းတခု ကားထားတယ္။ ႐ံုေရွ႕ အဖီ ကေလးမွာ ကြမ္းယာ ေဆးလိပ့္နဲ႔ သေရစာမုန္႔ဆုိင္လည္း တြဲထားလိုက္ေသးတယ္။ ပ်ဥ္တခ်ပ္ကို စာပြဲအျဖစ္လုပ္ထားၿပီး ကြမ္းယာပစၥည္းေတြ ေဆးလိပ္ေတြ တင္ထား တယ္။ ဇီးထုပ္ေတြ သၾကားလံုးထုပ္ေတြ ကြမ္းေပါင္းထုပ္ေတြကို ႀကိဳးနဲ႔သီၿပီး ခ်င္၀ါးမွာ တြဲေလာင္း ခ်ိပ္ထားလုိက္ေသး၏။ စာပြဲေနာက္က ထုိင္ခံုရွည္မွာကေတာ့ အမိုးဟာ တခုခုကို ငံု႔လုပ္ေနတာ ေတြ႔ရလိမ့္ မယ္။


အမိုးက သၾကားလံုးေတြကို ႏွစ္လံုးတအိတ္ သံုးလံုးတအိတ္ ပလပ္စတစ္အိတ္ေသးေသးေလးေတြနဲ႔ ျပန္ ထုပ္ေနတတ္တယ္။ တခါတေလ ကြမ္းရြက္ေတြကို အ႐ိုးေတြ ပုပ္ေနတဲ့ေနရာေတြကို ကပ္ေၾကးနဲ႔ ကိုက္ျဖတ္ ၿပီး ကြမ္းရြက္ေတြကို စီေနတတ္တယ္။ ကြမ္းယာေတြကိုလည္း လာ၀ယ္ရင္အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳတင္ ယာထားတတ္ေသးတယ္။ အမိုးက တခုခုေတာ့ လုပ္ေနရမွ ေနသာထုိင္သာရွိပံုရတယ္။ သူ႔ ဗြီဒီယို႐ံုေရွ႕ လမ္းေပၚ တံျမတ္စည္းလွည္းရင္လည္း ေလးငါးအိမ္ေလာက္ အရွိန္လြန္ၿပီး လွည္းက်င္းလုိက္ေသးတယ္။

အမိုး ဗြီဒီယို႐ံုကို သြားလည္ၿပီဆိုရင္ အမိုးက လာလည္တဲ့လူရဲ႕မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာစိုက္ၾကည့္ၿပီးမွ ၿပံဳးျပ တတ္ပါတယ္။ ကိုယ္ကစၿပီးၿပံဳျပရင္ေတာင္ သူက ခ်က္ခ်င္းျပန္မၿပံဳးုျပေသးဘဲ မ်က္ႏွာကိုေသခ်ာၾကည့္ေသး တယ္၊ ၿပီးမွၿပံဳးျပတာ။

သူ႔စီပြားေရးလုပ္ငန္းကေတာ့ ဗီြဒီယို႐ံုနဲ႔ ဒီဆုိင္ကေလးပဲျဖစ္တယ္။ အမိုးကသူ႔ဆုိင္မွာ ဘယ္ေလာက္အေႂကြး ယူယူ ဘယ္ေတာ့မွာ စာေတြဘာေတြနဲ႔မွတ္ထားတယ္ဆိုတာမရွိဘူး။ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ အမိုးကမွတ္ မွတ္ရရနဲ႔ေတာင္းတာပဲ။ ေမ့တယ္ဆိုတာမရွိဘူး။ ေနာက္တခုက အမိုး အေႂကြးစာရင္းကို စာနဲ႔ေပနဲ႔ မွတ္ႏိုင္ ေလာက္ေအာင္ စာမတတ္ရွာဘူး။

အမုိး ဗြီဒီယို႐ံုက တရက္ကို ၆ ကားျပတယ္။ မနက္ ၃ ကား ညေန ၃ ကား။ သံုးကားေပါင္း ငါးဘတ္ယူ တယ္။ ႏွစ္ဘတ္ေပးၿပီး တကားပဲၾကည့္လည္းရတယ္။ ကေလးဆို တကားတဘတ္ယူတယ္။ ႐ုပ္ရွင္တကား ၿပီးတာနဲ႔ေနာက္တကားဆက္ျပတယ္။ တကားဖိုးပဲေပးထားတဲ့ လူေတြက ဆက္ၾကည့္ခ်င္ရင္ ေနာက္ကားဖိုး ဆက္ေပးရတယ္။ ေနာက္တကားဆက္ျပၿပီးတေအာင့္ေလာက္ၾကာတာနဲ႔ အမိုး႐ံုထဲကို ေရာက္လာေတာ့တာ ပဲ။ ၾကည့္ေနတဲ့လူေတြထဲက တကားဖိုးပဲေပးရေသးတဲ့လူနားကို ကပ္သြားၿပီး လက္တို႔ေတာ့တာပဲ။ ႐ံု၀င္ခ ေပးသြားတဲ့လူေတြက တကားဖိုးေပးတဲလူ၊ ႏွစ္ကားဖိုးေပးတဲ့လူ၊ သံုးကားေပါင္းေပးတဲ့လူ ဒီလိုေရာေထြး ေနတဲ့သူေတြထဲကမွ အမိုးက ဘယ္သူ ဘယ္ႏွစ္ကားဖိုးေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ စာနဲ႔မမွတ္ထားဘဲတန္းကိုသိေန တာ။

အမိုး ဗြီဒီယို႐ံု အေပါက္ေစာင့္ၿပီး ႐ံု၀င္ခေကာက္တဲ့ပံုကိုျမင္ေတာ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေတြတုန္းက ဘုရားသံုးဆူ ေဒသမွာ ႐ုပ္ရွင္ခိုးၾကည့္ခဲ့ရတာေတြကို အမွတ္ရမိတယ္။

ေနရာက ဘုရားသံုးဆူေဒသ ဂ်ပန္ေရတြင္းလို႔ေခၚတဲ့ေနရာပါ။ အဲဒီေနရာမွာ ေရကန္ အေသးတခု ရွိတယ္။ အဲဒီ ေရကန္မွာပဲ က်ေနာ္တို႔တေတြ ေရခ်ဳိး၊အ၀တ္ေလွ်ာ္လုပ္ၾကတယ္။ အဲဒီေရကန္ကို ဂ်ပန္ေခတ္က ဂ်ပန္ ေတြတူးသြားၾကတယ္ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ပန္ေရတြင္းလို႔ ေခၚတယ္ဆိုတာကို အနီးအနားက ေရွ႕မီေနာက္မီ အဘိုး ႀကီးေတြက ေျပာၾကတယ္။ ဂ်ပန္ ေရတြင္းနဲ႔ နာရီ၀က္ ေလာက္ေ၀းတဲ့ေနရာမွာ နမ့္ကိတ္ဆိုတဲ့ မြန္လူမ်ဳိး ေတြအမ်ားစု ေနတဲ့ ထုိင္းရြာေလးတရြာ ရွိတယ္။ အဲဒီရြာက သစ္လံုးႀကီးေတြနဲ႔ေဆာက္ထားတဲ့ ႐ုပ္ရွင္႐ံု ႀကီးတ႐ံုရယ္၊ ကို႔တီယို နဲ႔ ေကာ္ဖီ ေရာင္းတဲ့ဆုိင္တဆိုင္ရယ္။ ေျမနီနီလမ္းေတြရယ္ကိုေတာ့ မ်က္စိထဲမွာ ခုထိ အမွတ္ရ ျမင္ေယာင္တုန္းပဲ။

က်ေနာ့္တို႔ငွက္ဖ်ားတက္ၿပီးလို႔ ပါးစပ္ပ်က္တဲ့အခ်ိန္ အဲဒီ နမ့္ကိတ္ရြာက ကို႔တီယိုဆုိင္ေလးမွာ ပါးစပ္ပ်က္တဲ့ ကိစၥကိုသြားေျဖရွင္းၾကတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေလးငါးေယာက္ေလာက္ ပို္က္ဆံ ငါးဘတ္ကုိ ရေအာင္ရွာၾက တယ္။ ငါးဘတ္ျပည့္ရင္ နမ့္ကိတ္ရြာကိုေျပးၾကတယ္။ နမ့္ကိတ္ရြာကိုသြားတဲ့ လမ္းႏွစ္လမ္းရွိတယ္ ကား လမ္းက သြားရင္လည္းရတယ္။ ရြာထဲကျဖတ္ သြားလည္းရတယ္။ ကို႔တီယိုဆိုင္ကို သြားတာဆိုရင္ ရြာထဲ ကပဲ ျဖတ္သြားတယ္။ အဲဒီမွာ သံပုရာသီး၀င္ေကာက္လို႔ရမွာကိုး။ ဆိုင္ေရာက္တာနဲ႔ ငါးေယာက္ေလာက္ စားပြဲမွာ ၀ုိင္းထိုင္ၿပီး ကို႔တီယိုတပြဲ အရင္မွာလိုက္ၾကတယ္။ သူတို႔ ကို႔တီယိုဆိုင္ေတြက ကိုယ့္ဟာကိုယ္ အစပ္အဟပ္ လုပ္စားလို႔ရေအာင္ စာပြဲေပၚမွာ ခ်ဳိခ်ဥ္ငံစပ္ေတြ အစံုခ်ထား ေပးတယ္ေလ။ အဲဒီလို ခ်ေပးထားတဲ့ အထဲက သၾကားနဲ႔ ရြာထဲက ေကာက္လာတဲ့ သံပုရာသီးေတြကို သံပုရာရည္လုပ္ေသာက္ ၾကတယ္။ လာခ်ေပးထားတဲ့ မုန္႔ကိုေတာ့တေယာက္နည္း နည္းစားၾကတယ္။ ကို႔တီယိုကိုေတာ့ သိပ္စားခ်င္ စိတ္မရွိပါဘူး၊ ဖ်ားၿပီး ခံတြင္းပ်က္ေနေတာ့ သံပုရာရည္ကိုပဲ အဓိက ေသာက္ခ်င္ၾကတာ။ ဆိုင္ရွင္ ထိုင္းအမ်ဳိးသမီးႀကီက ဘာမွမေျပာရွာပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ဖ်ားၿပီး သံပုရာရည္ ေသာက္ခ်င္ရင္ ဒီဆိုင္ကေလး ကို ေရာက္လာရစၿမဲပါ။

ညဆိုရင္ နမ့္ကိတ္႐ုပ္ရွင္႐ံုက ႐ုပ္ရွင္ျပပါတယ္။ ျပတဲ့ကားေတြက ထိုင္း႐ုပ္ရွင္ကားေတြနဲ႔ ထုိင္းအသံထြက္ အဂၤလိပ္ကားေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဖိကား ျပတဲ့ေန႔ဆို နမ့္ကိတ္႐ံု လူပိုစည္ တာေပါ့။ အဲဒီလိုေန႔ေတြဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ေတြလည္း ညအျပင္ထြက္မရတဲ့ေန႔ ဆိုရင္ေတာင္ လစ္ၿပီး သြားၾကည့္ၾကတယ္။ မနက္က် အျပစ္ ဒဏ္ေပါ့။

ညဘက္ အျပင္ထြက္လည္ခြင့္ ရတဲ့ေနဆိုရင္ နမ့္ကိတ္မွာ ႐ုပ္ရွင္သြားၾကည့္ၾကတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ သြားၾကည့္ တယ္ ဆိုေပမဲ့ ႐ံု၀င္ခပါၾကတာ မဟုတ္ဘူး။ ႐ံုထဲကို ဘယ္ပံုဘယ္နည္းနဲ႔ ၀င္ရမယ္ဆိုတာ ေခါင္းထဲတြက္ ေနရေသးတယ္။ ႐ံု၀င္ခက ငါးဘတ္ေပးရတယ္။ ႐ံုေရွ႕မွာေရာင္းေနတဲ့ အသားကင္ေညႇာ္နံ႔နဲ႔ ေျပာင္းဖူး မီးဖုတ္အနံ႔ေတြကလဲ က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ စားခ်င္စိတ္ေတြ ကိုအေတာ္ကေလး ဒုကၡေပးလို႔ေပါ့။ ေျပာင္းဖူးဖုတ္က ႏွစ္ဖူးမွ တဘတ္ေရာင္းတယ္။ အသားကင္ဆိုတာက ၾကက္အ႐ုိး အသားေတြကိုစင္း ဆားအခ်ဳိမႈန္႔ အေမႊး အႀကိဳင္ေတြနဲ႔နယ္ ၀ါးျခမ္းျပားနဲ႔ညႇပ္ မီးနဲ႔ကင္ၿပီး တကင္သံုးဘတ္ ႏွစ္ကင္ငါးဘတ္ ေရာင္းတာပါ။ ႐ံုေရွ႕က အန႔ံေတြနဲ႔ ေ၀းတဲ့ေနရာမွာ သြားထုိင္ၿပီး ႐ံုထဲ၀င္ဘို႔အေရး ဗ်ဴဟာကို ၀ိုင္းၿပီးစဥ္းစားၾကတယ္။ တပတ္မွာ ႏွစ္ရက္သာ ညဘက္ အျပင္ထြက္ လည္ခြင့္ရတာ၊ ဒီရက္မွ ႐ုပ္ရွင္မၾကည့္ရရင္ ေနာက္တပတ္လံုး ျပန္ေစာင့္ ရအံုးမယ္။

အရင္ဦးဆံုး ႐ံုေပါက္၀ကို တေယာက္လႊတ္ၿပီး ေလ့လာခုိင္းလိုက္တယ္။ ႐ံုေပါက္ေစာင့္ အေျခအေနကိုေပါ့၊ အထဲေရာက္ၿပီးသားလူ အျပင္မုန္႔ထြက္၀ယ္ရင္ ဘာအမွတ္အသားလုပ္ေပးလုိက္တယ္ ဆိုတာေတြကို အရင္ ေလ့လာစံုစမ္းရတယ္။ ႐ံုေပါက္ေစာင့္တဲ့လူက အျပင္ခဏ ျပန္ထြက္လာတဲ့လူကို ေဘာလ္ပင္နဲ႔ လက္မွာ လက္မွတ္ထုိးေပးလုိက္တယ္ဆိုရင္ အျပင္ ခဏျပန္ထြက္ လာတဲ့လူေတြထဲက ကိုယ္နဲ႔ ရင္းႏွီးတဲ့သူကို လုိက္ရွာ လက္မွတ္ထိုးထားတာကိုေသခ်ာၾကည့္ အသင့္ပါလာတဲ့ ေရာင္စံုေဘာလ္ပင္ေတြထဲက အေရာင္တူ တာကိုေရြး ႐ံုထဲအရင္လႊတ္မယ့္ ကိုယ့္လူထဲက သူရဲေကာင္းတေယာက္ကိုေရြး လက္မွတ္တုထုိးၿပီး ရံုထဲ ၀င္ဘို႔ အေပါက္၀ကို လႊတ္ေပးလိုက္တယ္။ အေျခအေနုအားလံုးကို ရင္ တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ေစာင့္ၾကည့္ေန ၾကတာေပါ့။ ပထမဦးဆံုးလူ အဆင္ေျပၿပီဆိုရင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း တေယာက္ၿပီး တေယာက္ ႐ံုထဲကို လႊတ္ ေတာ့တာပဲ။

႐ံုေပါက္ေစာင့္တဲ့လူက ေဘာလ္ပင္ကိုမသံုးဘဲ တံဆိပ္တံုးကုိ လက္မွာ႐ိုက္ေပးတဲ့ေန႔ဆိုရင္ ႐ံု၀င္ခ ငါးဘတ္ ေလာက္ ရေအာင္စုလုိက္တယ္။ တေယာက္ကို ႐ံု၀င္လက္မွတ္၀ယ္ၿပီး အမွန္အကန္ႀကီး ၀င္ခုိင္းလို္က္တယ္။ ခဏၾကာေတာ့ ခုန၀င္သြားတဲ့လူ ႐ံုထဲကေနျပန္ ထြက္လာတယ္။ ႐ံုေပါက္ေစာင့္တဲ့လူက လက္မွာတံဆိပ္တံုး ထုေပးလုိက္တယ္။ တံဆိပ္တံုး ထုေပးၿပီးတာနဲ႔ ကိုယ့္လူေတြရွိတဲ့ေနရာကို ျမန္ျမန္ေရာက္ေအာင္သြား ႐ံုထဲ မ၀င္ရေသးတဲ့ ကိုယ့္လူတေယာက္နဲ႔ လက္လက္ခ်င္းကပ္ၿပီး ေကာ္ပီပြား ေပးလိုက္တယ္။ သိပ္အပီအျပင္ မထင္ဘူးဆုိရင္ ပါလာတဲ့ ေဘာလ္ပင္နဲ႔ နည္းနည္းပါးပါး ထပ္ျဖည့္ဆြဲေပးရေသးတယ္။ ဒီလို ညမ်ဳိး ဆိုရင္ ေတာ့ အေပါက္ေစာင့္တဲ့လူ တံဆိပ္တံုး အေတာ္ေရာင္းေကာင္းတဲ့ ညေပါ့။

က်ေနာ္တို႔ အဲဒီလို နည္းေတြနဲ႔ ႐ံုထဲ၀င္ေနၾကတာ ႐ံုးပိုင္ေတြ အေပါက္ေစာင့္ေတြလည္း ရိပ္မိတာေပါ့။ ႐ံုထဲေရာက္ေနတဲ့လူနဲ႔ ရတဲ့ေငြ ကိုက္ၾကည့္ရင္သိတာပဲ။ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ က်ေနာ္တို႔လည္း စိတ္ေအးလက္ေအးနဲ႔ လက္မွတ္၀ယ္ၿပီး မိန္႔မိန္႔ႀကီး ရင္ေကာ့၀င္ခ်င္တာေပါ့။ ခုလို ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ဘယ္၀င္ခ်င္ပါ့မလဲ။ အဲဒီ အခ်ိန္ ဘ၀ေတြက ႏွစ္ဖူးတဘတ္ ေျပာင္းဖူးမီးဖုတ္ေတာင္ ခပ္စိမ္းစိမ္းေနရတဲ့ဘ၀ရယ္။

႐ံုပိုင္ေတြကလည္း ဗ်ဴဟာေတြ ေျပာင္းလာပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ဘယ္လိုမွ အင္ထုလို႔မရေလေအာင္ ႐ံုျပင္ ျပန္ထြက္လာတဲ့လူကို ေသခ်ာလုပ္ထားတဲ့ျဖတ္ပုိင္းေလးေတြေပးတဲ့ေန႔ ေတြဆိုရင္ေတာ့ ဇြဲေကာင္းေကာင္း နဲ႔ ႐ံုဖြင့္တဲ့အခ်ိန္ထိ ပြားရင္းနဲ႔ ေစာင့္ၾကတာေပါ့။ ႐ုပ္ရွင္ ၾကည့္မယ္ဆိုတဲ့ ပိုင္းျဖတ္ခ်က္ကိုေတာ့ အပ်က္ခံလို႔ မျဖစ္ဘူးေလ။

တခါတေလ ၾကားထဲက ေစ့စပ္ျဖန္ေျဖေရးသမားေတြ ဘာေတြ ထားၿပီး ႐ံုပိုင္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ၾကား ေစ့စပ္ ညႇိႏႈိင္း ေပးရတာေတြေတာင္ ရွိခဲ့တယ္။ တခါတေလဆိုေပမဲ့ ျဖစ္ေတာင့္ျဖစ္ခဲ ၾကံဳေတာင့္ႀကံဳခဲပါ။ သဒၶါ ေပါက္ေနတဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ လူႀကီးတဦးဦးက ဒီလူတအုပ္လံုးကို မုန္႔ဘုိး တရာေလာက္ ေပးသြားတဲ့အခါ ဆိုပါ ေတာ့ လူကရွိတာ ငါးဆယ္ေလာက္ရွိတာ ပိုက္ဆံက တရာ မုန္႔၀ယ္စားလို႔ကလဲမျဖစ္ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ဘို႔ ကလည္း မေလာက္တဲ့ အခါဆိုရင္ ကိုယ့္လူထဲမွာလည္း ပိုက္ဆံကို ခြဲၿပီး မုန္႔မစားေအာင္ စည္း႐ံုးရ၊ ရံုပိုင္ ေတြ အေပါက္ေစာင့္ေတြနဲ႔ ညႇိႏႈိင္းဘို႔ ေစ့စပ္ေရးသမားတဦးကိုရွာၿပီး ႐ံုပိုင္ေတြဆီကိုလႊတ္ရတယ္။ ေစ့စပ္ ျဖန္ေျဖေရး လုပ္မယ့္သူရဲ႕တာ၀န္က ရွိတဲ့ေငြ တရာနဲ႔ ဒီလူအုပ္ ႐ံုထဲ၀င္ရမရ ညႇိရမွာ ျဖစ္တယ္။ ႐ံုပိုင္နဲ႔ အေပါက္ေစာင့္ေတြက လာညႇိႏႈိင္းတာကို လက္မခံရင္လည္း ဒီလူေတြတနည္းနည္းနဲ႔ အထဲကို ေရာက္မယ္ ဆိုတာ သိေနေတာ့ ဒီလူအုပ္ကို တရာနဲ႔ ႐ံုထဲ ၀င္ခြင့္ ေပးလိုက္ရတာေပါ့။ ေတြ႔ဆံု ညႇိႏႈိင္းအေျဖရွာေရးကို အဲဒီ ကတည္းက ေကာင္းေကာင္းအသံုးခ်တတ္ေနၾကၿပီ။ အဲဒီအခ်ိန္က ၁၉၈၉ ခုႏွစ္ ေလာက္ပဲရွိေသးတာ။

ဘုရားသံုးဆူက ႐ုပ္ရွင္႐ံုေတြက နမ့္ကိတ္႐ံုေလာက္ ဗ်ဴဟာေတြသံုးစရာမလိုပါဘူး။ သူတို႔႐ံုေတြက မိုဘိုင္း႐ံု ေတြေလ ႐ံုေတြကိုပိတ္စေတြနဲ႔ ပတ္ၿပီး ကာထားတာ အထဲ၀င္ခ်င္ရင္ ပိတ္စကို လွမ္၀င္လုိက္ရင္ ရတယ္။ သိပ္အလြယ္ႀကီးေတာ့ မဟုတ္ဘူး ကာထားတဲ့ ပိတ္စပတ္ပတ္လည္မွာ အေစာင့္ေတြ ပတ္ၿပီးခ်ထားတယ္ ရမ္း၀င္လို႔ေတာ့မရဘူး။ အေစာင့္ေတြ ေနရာ တေနရာကို အာ႐ုဏ္စိုက္ေအာင္လုပ္ၿပီးမွ။ တေနရာရာမွာ အေစာင့္ ႀကဲသြားေတာ့မွ အဲဒီေနရာက၀င္တာ။ သံုးဆူက ႐ံုေတြမွာ အေျခအေနေတြ ၾကပ္မွပဲ ဗ်ဴဟာေတြကို ထုတ္သံုးလိုက္တာ။

အခု အမိုး ဗြီဒိုယို႐ံုမွာေတာ့ ဘာဗ်ဴဟာမွ သံုးရမယ့္ပံု မေပၚဘူး။ ေမ့ခ်င္ေယာင္ ရူးခ်င္ေယာင္ မေဆာင္နဲ႔ အမိုးက မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာၾကည့္ထားတာ။ တကားၾကည့္မလား တဘက္၊ ႏွစ္ကားၾကည့္မလား ေလးဘတ္၊ အစအဆံုးၾကည့္မလား ငါးဘတ္ လာထားပဲ။ အျမည္းၾကည့္သလို ဘာလိုနဲ႔ ေယာင္ေတာင္ေပါင္ေတာင္ လုပ္ၿပီး နည္းနည္းၾကာသြားလို႔ကေတာ့ ေနာက္နားကေန အမိုး ခါးလာတို႕ေတာ့တာပဲ မ်က္ခံုးကိုပင့္ၿပီး ေတာ့လည္း အမူအရာနဲ႔ေမးလုိက္ေသးတယ္။ ႏွစ္ဘတ္လား ေလးဘတ္လား ငါးဘတ္လား ဆိုတဲ့သေဘာ ေလ။ အမိုးကေတာ့ ၾကား၀င္ျဖန္ေျဖေစ့စပ္တဲ့ သူနဲ႔လည္း လက္ခံမယ့္ပံု မေပၚဘူး။

"႐ူး .. ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္မေနနဲ႔ …"
"႐ူး … ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္မေနနဲ႔ …"
"႐ူး …. ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္မေနနဲ႔ …"
"အို႔ .. မာယာေတြေပၚမွာ ေသြးပ်က္ၿပီးေတာ့ အိပ္မေနနဲ႔ …."
အမိုးဗြီဒီယို႐ံုထဲက သီခ်င္းသံကေတာ့ ျပန္႔လြင့္လာပါၿပီ။ ဒါကေတာ့ ျပေတာ့မယ္ စေတာ့မယ္ ဆိုတဲ့သေဘာ ေလ …

(ခန္႔ေအာင္)
ABSDF ဘုရားသံုးဆူ ဂ်ပန္ေရတြင္းစခန္း တပ္ရင္း(၁၀၁။ ၁၀၂) အမွတ္တရ ကာလမ်ား …


You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://hinlinpyin.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.