Tuesday, October 28, 2008

[အေငြ႕ပ်ံ အိပ္မက္] 1 New Entry: ျပန္ေရာက္ၿပီဗ်ိဳ႕

ျပန္ေရာက္ၿပီဗ်ိဳ႕

ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး။ ဘေလာဂ္႕ေလးတခုလုပ္ ဟိုေရး၊ ဒီေရး ရင္ထဲကခံစားခ်က္ေတြေပး အဲဒီလို နဲ႕ နည္းနည္းေလးေတြးမိလာတယ္။ က်ေနာ္ ဘေလာဂ္႕
ဘာေကာင္းလဲ...?
ဘာေတြေပးႏိူင္လဲ...?
ကိုယ္တိုင္ဘဲ ေျဖၾကည္႕မိတယ္ ...။ အေျဖက ေတာ္ေတာ္ေလး အဆိုးဘက္ေရာက္ေနတယ္ ...။

ဘာေၾကာင္႕လဲဆိုရင္ ...

က်ေနာ္ေရးတဲ႕ စာ၊ ကဗ်ာဆိုတာ က်ေနာ္႕ရဲ႕ ခံစားခ်က္ထြက္ေပါက္ေတြအျဖစ္ က်ေနာ္ ဖန္ဆင္းထားမိလို႕ပါ။ က်ေနာ္႕ထြက္ေပါက္ က က်ေနာ္႕အတြက္ေတာ႕ မဆိုးလွပါဘူး။ ေဘာ္ဒါေတြအတြက္ေတာ႕ ဘာမွမေပးႏိူင္တဲ႕ သုညကမွ တန္ဖိုးရွိဦးမယ္။ က်ေနာ္က အႏႈတ္လကၡဏာေတြေပးမိခဲ႕တာကိုဗ်။

က်ေနာ္ ဘေလာဂ္႕လမ္းကေလးမွာ က်ေနာ္ ေရဖ်န္းမိခဲ႕တယ္။ ေလွ်ာက္သြားတဲ႕ ေဘာ္ဒါေတြ ေအးခ်မ္းမႈေလးေတြနဲ႕ ျဖတ္ေက်ာ္သြားႏိူင္ၾကတယ္။ က်ေနာ္႕ဘေလာဂ္႕လမ္းကေလးမွာ မီးတပံုရိႈ႕မိခဲ႕တယ္။ ေလွ်ာက္သြားတဲ႕ေဘာ္ဒါေတြ မီးခိုးမိႈင္း၊ အပူလိႈင္းနဲ႕ ျပန္သြားၾကရတယ္။

ဒီေတာ႕ က်ေနာ္ေရဘဲ ဖ်န္းပါရေစေတာ႕ဗ်ာ။ ရယ္ေမာျခင္း (၀ါ) ဟႆ နဲ႕ က်ေနာ္႕ဘေလာဂ္႕ရဲ႕ ေန႕သစ္ေတြမွာ ေဘာ္ဒါေတြနဲ႕ ေပ်ာ္စရာဘဲလုပ္ပါေတာ႕မယ္ဆိုတဲ႕အေၾကာင္း ေမာင္းခတ္တယ္ဗ်ိဳ႕....။


ႀကိဳတင္အသိေပး ပန္ၾကားျခင္း


ဒီစာမ်က္ႏွာေလးေပၚမွာ ဖန္တီးထားသမွ်ေသာ ပန္းခ်ီ၊ ဓါတ္ပံု၊ ဗြီဒီယို၊ နည္းပညာဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္ စသည္ျဖင္႕ ဖန္တီးထားမႈအားလံုးသည္ တစံုတခုမွ် က်ေနာ္႕၏ ကိုယ္ပိုင္ဖန္တီးထားမႈမ်ား မဟုတ္ၾကဘဲ အလွ်င္းသင္႕သလို ႀကိဳက္တာယူ၊ ႀကံဳရာဆြဲ ထင္တိုင္းႀကဲထားျခင္းမ်ားသာ ျဖစ္သျဖင္႕ လူႀကီးမင္းတို႕၏ စီပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ အသံုးျပဳလိုပါက က်ေနာ္႕ထံခြင္႕ျပဳခ်က္ ေတာင္းစရာမလိုဘဲ သက္ဆိုင္ရာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ မူပိုင္ခြင္႕ႏွင္႕သာတိုက္ရိုက္ သက္ေရာက္မႈရွိပါလိမ္႕မည္။
Creative Commons License
by is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 United States License.

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://lostofthedream.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.