Sunday, November 23, 2008

[ျမန္မာ့ရိုးရာ ေဗဒင္ ႏွင့္ နကၡတ္] 2 New Entries: တိုး၍သာ ၾကံၾကကုန္ေလာ့

တိုး၍သာ ၾကံၾကကုန္ေလာ့







အင္တာဗ်ဴး အစီအရင္ အေနနဲ ့










အင္း. . .

လက္ဆန္း ၀ိဇၨာကေတာ့ မသိသူေက်ာ္သြား သိသူေဖာ္စား လို ့ . . ခြ်န္တြန္းလုပ္ျပီး ျပန္ၾကြသြားေလရဲ ့။ အိပ္ေကာင္းခ်င္း မအိပ္ရ . . အဲေလ ပုတီးေလးေတာင္ ေျဖာင့္ေအာင္ မစိပ္ရဘူး ။

ႏွံစုတ္ဖားစား၊ ဖားကုိေျမြျမိဳ၊ ေျမြနီေဒါင္းေပါက္၊ ေဒါင္းေနာက္မုဆိုး၊ မုဆိုးက်ားေခ်ာင္း၊ က်ားကိုဆရာဂုရုႏိုင္၏၊ ဂုရုဆရာကို ႏွံျပည္စုတ္က မထီမဲ့ျမင္ျပဳ၏ လို ့လည္း လကၤာေတြ ရြတ္ျပသြားေသးတယ္. . .

ေတာ္ေသးတာေပါ့ . . ဘေလာ့ေပၚမွာ လကၤာေလး ခ်ေရးသြားလို ့ . . . အဂၤ၀ိဇၹာ သာ သင္ထားတာ။ ဘာလကၤာမွ အလြတ္ရတာမဟုတ္ဘူး။ ဟုိတစ္ေန ့ကလည္း အဂၤ၀ိဇၹာ က်မ္းရင္း လကၤာ ထဲက အပိုဒ္ ၃၉ နဲ ့၄၀ ကို ေဒါင္းေဒါင္းေျပးေအာင္ ရြတ္ျပျပီး ၀က္ကင္တပ္ရအံုးမယ္တဲ့ ။ ဘာမွ လည္း ေသခ်ာ မသင္သြားဘူး ။

ေဟာ . . . ဒီေန ့လည္း ေပါက္ခ်လာျပန္ျပီ ။ ႏွံစုတ္ဖားစား တဲ့ ။ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္ျပီး ႏွံျပည္စုတ္ငွက္ကို ဖားက စားရမွာလဲ . . ဖား က ဧရာမ ဖားလား . . ဖိလစ္ပိုင္က ဖားမေတြလား ေတာ့ မသိဘူး ။ မဟာဘုတ္ကိန္းရဲ ့လွ်ိဳ ့ ၀ွက္ခ်က္ ေတြ ပညာေပးခဲ့တယ္ ဆုိပါလား . . ေအာင္ လံ နဲ ့ ျပည္ၾကား မွာ ၂ နဲ ့၃ ျမဳပ္ေနတယ္တဲ့ .. အဲေလ.. ေအာင္ နဲ ့လံ ၾကားမွာ . . . ဒီအတုိင္းေတာ့ မျဖစ္ဘူး .. တိုင္ေလးထူၾကည့္လိုက္အံုးမယ္. . . တုိင္မထူရတာေတာင္ ၾကာလွျပီ .. ေအာင္လံထူမဲ ့စစ္သူၾကီး ေခါင္းကြဲ သြားလို ့ .. အဟင္းဟင္း .. လာထား တနဂၤေႏြတိုင္ အရင္ထူၾကည့္မယ္ . . . ေအာင္ လံ ထူ စစ္ သူ ၾကီး ပြဲ ...

၅ ပြဲ
၂ ၾကီး
၆ သူ
--
၁ ေအာင္
--
၄ လံ
၀ ထူ
၃ စစ္

၁ေႏြ ႏွံျပည္စုတ္ကို အႏိုင္ရခ်င္ရင္ ၄ဟူးဖားကို အႏိုင္ဓာတ္ အျဖစ္ စီရင္ရမယ္လို ့ လက္ဆန္း ၀ိဇၹာၾကီးက လမ္းေၾကာင္းဟသြားတယ္။ ႏွံစုတ္ ဖားစား ဆုိတဲ ့လကၤာအရ ဖားစားတာက ႏွံစုတ္ျဖစ္သြားတာေပါ့ ။ အင္း .. ႏိုင္သြားတယ္ေပါ့.. အမယ္ .. ဟုတ္ေနပါလား အဲဒီေတာ့ ၁ေႏြကို ႏိုင္ခ်င္ရင္ ၄ ဟူး ကို ကုိယ္က ေဆာင္သြားရမယ္လို ့ ပညာေပးသြားတာေပါ့ေလ ...

အင္း . . . ဘေလာ့လာဖတ္တဲ့သူေတြကို အင္တာဗ်ဴး အစီအရင္ အေနနဲ ့. . . အဲဒါေလး ေရးလိုက္ရရင္ မဆိုးဘူး . . . အင္တာဗ်ဴးမဲ့ သူရဲ ့ အမည္ကို သိရင္ ေဆာင္သြားရမဲ့ ဟာေလးေတြ ကို ခ်ေရးၾကည့္အံုးမွပဲ. . အင္တာဗ်ဴးတင္မကပါဘူး . ႏိုင္ခ်င္ရင္ ဒါေလး ေတြ သိထားေတာ့ အဆင္ေျပတာေပါ့ . . အဲ မိဘကိုေတာ့ သြားမလုပ္နဲ ့ေနာ္ .. လုပ္ေကာင္းတဲ ့အရာမဟုတ္ဘူး ဆုိတာ ပါ ထည့္ေရးအံုးမွ .. ေတာ္ၾကာေန ဆီပူအိုးထဲ ကိုယ္ပါ အေခ်ာင္ေနရင္း အေၾကာ္ခံေနရအံုးမယ္ .. အဲဒီေတာ့

တနဂၤေႏြ အမည္ ဆိုရင္ . . ၄ဟူး ။ အင္း . . ရြက္လွ တို ့ေရႊ တို ့ေပါ့ ။ ရြက္လွမရွိရင္ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္ရမလဲ ။ အဲ . . ဓာတ္သေဘာ ဆုိရင္ ေလကို တစ္၀ၾကီး ၄ ခါ ရွဴသြားမယ္ .. အဟက္အဟက္ ။ အင္း လြယ္လြန္းေတာ့ ေပါ့ရႊတ္ရႊတ္ ထင္ေနအံုးမယ္ ။ အ၀ါေရာင္ လက္ကိုင္ပ၀ါ ေလး ေဆာင္သြားမွာေပါ့ အဟိ...

တနလၤာ အမည္ ဆိုရင္ . . ၅ေတး ။ ေျမပဲ စားမယ္ ။ ေပါက္ေပါက္ဆုပ္ စားမယ္ ။ မရွိရင္ အျပာေရာင္ ပန္းေပါ့ . . . အမယ္ .. ဟုတ္ေနပါလား ။

အဂၤါ အမည္ ဆိုရင္ . .. ၆ၾကာ ။ ေသာၾကာဆုိေတာ့ သရက္ ၊ သီဟုိဠ္ေပါ့ ။ မရရင္ သၾကားစားမယ္ ။ သၾကားလံုးစားမယ္ ။ ေဆာင္သြားခ်င္ရင္ သံလိုက္တံုး ေပါ့ ။ ဆြဲငင္အား ေကာင္းေအာင္ ။ သံပုရာသီးေတာ့ မေဆာင္သင့္ဘူးထင္တယ္။ ေတာ္ၾကာ ကိုယ့္ ကို ခ်ဥ္ေနအံုးမယ္။

ဗုဒၶဟူး အမည္ ဆိုရင္ . . . စေန ။ တ၊ ထ ၊ ဒ ၊ ဓ ၊ န ဆုိေတာ့ကာ ထညက္ တို ့ႏွမ္းတုိ ့ေပါ့ ။ မျဖစ္ႏိုင္ရင္ အနက္ေရာင္ ထီး ေပါ့ ။

ၾကာသပေတး အမည္ ဆိုရင္ . . ၁ေႏြ ။ အင္း ဒါကေတာ့ လြယ္မယ္ထင္တယ္ ။ အက်ၤ ီ အနီေရာင္ေလး ၀တ္သြားမယ္။

ေသာၾကာ အမည္ ဆိုရင္ . . ၂လၤာ ။ ဆုိေတာ့ကာ . . ေခြးအစာေကြ်းတာေကာ ရမလား မသိဘူး ။ ေက်ာက္စလစ္ခဲ ျဖဴျဖဴေလး ၂လံုး။

စေန အမည္ ဆိုရင္ . . ၃ဂၤါ ေပါ့ .. ဆီးသီး ၊ ဇီးသီး ။ အင္း ကုသိုလ္ပါ ရေအာင္ ဆုိရင္ေတာ ့ေဆး ၃ ပုလင္း ဂီလာနသံဃာကို ကပ္လိုက္မယ္။


ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္ေနျပီ .. ေနာက္တစ္ခါလာရင္ေတာ့ ကတၲား ရွိရာ ကံမလာနဲ ့ဆုိတာေလး ေမးလိုက္အံုးမွပဲ။ ကတၲား ဆုိတာက အခါတိုင္ရဲ ့ေအာက္က ဂဏန္းေတြ ၊ ကံ ဆိုတာကေတာ့ အလည္ျခာလား . . . ၀ါးတားတားပဲ ။ တနဂၤေႏြ တိုင္အရ ဆုိရင္ေတာ့




--
၁ ကံ
--
၄ ကတၱား




ကတၲားရွိရာ ကံ မလာနဲ ့ဆုိတဲ့ လကၤာအရဆုိရင္ ၁ ေႏြက ၄ ရွိရာကို မသြားရဘူးတဲ့ ။ ခုနက လက္ဆန္း၀ိဇၹာၾကီး ေျပာသြားတာက ႏွံစုတ္ ဖားစား ဆုိေတာ့ ၄ ဆုိတဲ့ ကတၱားက ၁ကို ႏိုင္တယ္။ အဲဒီ ၂ ခု အခ်ိတ္အဆက္ မိေနသလား မသိဘူး . . . ျပန္လာမွ ေမးၾကည့္ လိုက္အံုးမွ ။ ေတာ္ၾကာ . . မေျဖဘဲနဲ ့" တိုးလို ့သာ ၾကံၾကကုန္ေလာ ့" ဆိုျပီး ေျဖေနမွ ဟုတ္ေပ့ ျဖစ္ေနအံုးမယ္။ လိပ္စာလည္း ခုထိမေမးရေသးဘူး .. အမယ္ ဘယ္ရမလဲ .. ေနာက္တစ္ခါလာရင္ ဘေလာ့ဆုိက္ဘားနားက FEEDJIT Live Traffic Feed မွာ လွမ္းရိႈးလိုက္မယ္ .. .သူလာလို ့သရဏဂံု ၃၀ စိပ္ေနတာေလးေတာင္ ပ်က္သြားျပီ . . ျပန္စိပ္လိုက္အံုးမွ။ လုပ္ငန္းကိုင္ငန္း ေဟာခန္းေလး အဆင္ေျပေအာင္ . .

ဇာတိပရိယႏ ၱံဗုဒၶံသရဏံဂစၦာမိ
ဇာတိပရိယႏ ၱံဓမၼံသရဏံဂစၦာမိ
ဇာတိပရိယႏ ၱံသံဃံသရဏံဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
z z z z z z z z z z z z z z z z z
z z z z z z z z z z z z z z z z z
z z z z z z z z z z z z z z z z z

၀ိဇၨာကို လိပ္စာမေမးနဲ ့(၂)

ႏွံစုတ္ဖားစား၊ ဖားကုိေျမြျမိဳ၊ ေျမြနီေဒါင္းေပါက္၊ ေဒါင္းေနာက္မုဆိုး၊ မုဆိုးက်ားေခ်ာင္း၊ က်ားကိုဆရာဂုရုႏိုင္၏၊ ဂုရုဆရာကို ႏွံျပည္စုတ္က မထီမဲ့ျမင္ျပဳ၏လို ့ႏိုင္ရာႏိုင္ရာ အႏုိင္ဓါတ္ကို ျပခဲ့တယ္ကြ . . .



ဇာတိပရိယႏ ၱံဗုဒၶံသရဏံဂစၦာမိ
ဇာတိပရိယႏ ၱံဓမၼံသရဏံဂစၦာမိ
ဇာတိပရိယႏ ၱံသံဃံသရဏံဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ေဘာဂ ပရိယႏၲံ သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ ဓမၼံ သရဏံ ဂစၦာမိ
ဇီ၀ိတ ပရိယႏၲံ သံဃံ သရဏံ ဂစၦာမိ
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
z z z z z z z z z z z z z z z z z
z z z z z z z z z z z z z z z z z
z z z z z z z z z z z z z z z z z

ေဟ့ေကာင္ . . . ေဟ့ေကာင္ . . .
မင္းက ပုတီးစိတ္တာလား၊ အိပ္ငိုက္ေနတာလား မင္းၾကည့္လိုက္ရင္ ဒီလိုခ်ည္းပဲ
လူျမင္ေကာင္းေအာင္ ဘာ၀နာပြားတာကနည္းနည္းရယ္၊ အိပ္ငိုက္ေနတာက ပိုမ်ားတယ္
ေပါက္ေျမာက္ပါလိမ့္မယ္၊ ဒီလိုပံု ဒီအခ်ိဳးနဲ ့. . .


အာ . . . အေႏွာက္အယွက္ေတြ ၀င္ၿပီထင္တယ္၊ အင္း . . . ကုသိုလ္လုပ္ရင္ အဖ်က္အစီးရွိတယ္ ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးျဖစ္မယ္

ဟာဟ . . . ငါ့ကိုမ်ား အေႏွာက္အယွက္ အဖ်က္အဆီးတဲ ့၊ ပိဋကတ္အိုးကြဲေလးရဲ ့၊ မ်က္စိေလးဘာေလး ဖြင့္ေတာ္မူပါဦး

ေအာ္ . . . ရက္ပါ၀ိဇၨာၾကီး . . . အဲေလ ေယာင္လို ့. . . လက္ဆန္း၀ိဇၨာၾကီး ၾကြလာေတာ္မူသကိုး
ဟဲ . . . ဟဲ

ေဟ့ေကာင္ . . . လူၾကီးကို မေလးမစား မလုပ္နဲ ့. . . ေပါက္တယ္ေနာ္

ဟုတ္ . . . ေပါက္ပါတယ္ခင္ညာ . . .
ဘေလာ့ဂါေတြ ရက္ပါေတြေတာင္ ႏွစ္ၾကီးက်ေနတဲ့ ေခတ္ၾကီးမွာ အားလံုးကို ေၾကာက္ပါတယ္ ခင္ညာ

မင္းေျပာလိုက္ရင္ ဒီလိုခ်ည္းပဲ . . . ေၾကာက္တယ္ဆိုတာ ေနရာတိုင္းမေကာင္းဘူးကြ . . . ေၾကာက္တဲ့စိတ္က ကိုယ့္ၾကမၼာကို ကိုယ္တုိင္ျပန္ခ်ည္ထားတာနဲ ့အတူတူပဲကြ . . . တကယ္ေၾကာက္ရမွာ တခုတည္းကြ၊ မေကာင္းတဲ့စိတ္ဦးစီးမွဳနဲ ့ မေကာင္းတဲ့ကိုယ္ မေကာင္းတဲ့ႏွဳတ္က မေကာင္းတဲ့ အကုသိုလ္အမွဳေတြ ျပဳရမွာကိုပဲ မင္းတို ့ေၾကာက္ရမွာကြ . . . ငါ့လူရ

အင္းပါ . . . မေၾကာက္တရားေဟာပါ၊ ေဟာႏိုင္မွာေပါ့၊ သူကလြတ္လပ္ေပါက္ေျမာက္ေနတာကိုး

ေအး . . . လြတ္လပ္မွဳဆိုတာ အလကားမရဘူးကြ၊ ငါကိုယ္တိုင္လည္း ဒီလို ဒီအဆင့္ ျဖစ္လာဖို အႏွစ္ႏွစ္ အလလ က်င့္ၾကံအားထုတ္မွဳေတြနဲ ့ရင္းႏွီးတည္ေဆာက္ထားခဲ့ရတာ၊ မင္းလည္း သိမွာပါကြာ . . . ဘိုလိုဆိုရင္ေတာ့ ဖရီးဒဲမ္းအစ္စ္ နဲဗားဖရီး ေပါ့ကြာ

ကဲပါဗ်ာ . . . စကားေတြက ေတာေရာက္ေတာင္ေရာက္ ျဖစ္ကုန္ပီ

ေအးပါကြာ . . . မင္းေျပာလို ့ငါကေျပာရတာပါ၊ ေလာကီဘံုက ပရိယာယ္မာယာ တယ္မ်ားသကိုးကြ၊ မင္းဆီကို ငါလာရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက အင္း . . . ဘယ္လိုေျပာရမလဲ မသိဘူး . . .

ဘယ္လိုေျပာရမယ္မွန္း မသိရင္လည္း မေျပာနဲ ့ေတာ့ဗ်ာ၊ အေရးထဲ သူကဓါတ္ရွင္မင္းသမီးေတြလို ပဲမ်ားေနျပန္ပီ

အဟီး . . . စတာပါကြာ
ဒီလိုကြ . . . ေရွ ့လဒီဇင္ဘာကုန္ရင္ ဟတ္ပီနယူးရီးယား ေရာက္ေတာ့မယ္ကြ၊ တူးေသာင္ဇဲန္ႏိုင္းေပါ့ကြာ


အင္းေလ . . . တႏွစ္ကုန္လို ့ေရွ ့တႏွစ္ေျပာင္းတာ ဘာဆန္းလဲ၊ ဒါကျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ နိယာမပဲဟာ။

မင္းကလည္း စိတ္ရွည္စမ္းပါကြာ . . . သကၠရာဇ္ေတြမွာ ဂမၻီရစြမ္းအားေတြ ရွိတယ္ကြ၊ ကမၻာသံုးျပကၡဒိန္ျဖစ္ျဖစ္၊ ပါရွန္း၊ အစၥလမ္၊ တရုပ္၊ ဟီးဘရူး၊ ဂ်ဴလီရန္၊ ဟိႏၵဴ ျပကၡဒိန္ေတြပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနလနကၡတ္တာရာေတြကို အေျခခံၿပီး တိုင္းတာတြက္ခ်က္တဲ့ အခ်ိန္ျပကိန္းဂဏန္းေတြမွာ ပါ၀ါေတြ ရွိတယ္၊ ႏူမေရာ္ေလာ္ဂ်ီဂဏန္းေဗဒင္တို ့၊ တရုပ္ဘုတ္ၾကီးငါးပါးေဗဒင္တို ့ ဆိုတာ အဲဒီ သကၠရာဇ္ေတြ ျပကၡဒိန္ေတြကို အေျခခံၿပီး တြက္ခ်က္တာေပါ့ကြာ

အင္း . . . လင္းစမ္းပါဦး . . . စိတ္၀င္စားဖို ့ေတာ့ ေကာင္းသားပဲ . . .

အဲသလိုပဲ . . . မင္းတို ့ငါတုိ ့သံုးေနတဲ့ ျမန္မာျပကၡဒိန္ ေကာဇာသကၠရာဇ္ဆိုတာလည္း ကိုယ္ပိုင္ ဂမၻီရစြမ္းအားေတြ ရွိတယ္ကြ၊ လက္ရိုးေဗဒင္မွာ သံုးေနတဲ့ အဓိပတိနကၡတ္တို ့၊ ရတနာပံုနကၡတ္ တို ့၊ ျပည့္စန္းနကၡတ္တို ့ေတြဟာ ေကာဇာသကၠရာဇ္ကို အေျခခံၿပီး တြက္ရတာ မင္းလည္း သိမွာေပါ့။ အခု မင္းတို ့သံုးေနတဲ့ ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္ဆိုတာ အဲဒီေကာဇာကို အေျခခံ တြက္ခ်က္ ထားတဲ့ကိန္းေပါ့ကြာ။ ေျပာရရင္ေတာ့ က်ယ္ျပန္ ့တယ္ကြ၊ မုန္ ့ေလေပြေပါ့ငါ့လူရာ

အင္း . . . ဟုတ္မယ္ ဟုတ္မယ္ . . . ေကာဇာသကၠရာဇ္မွာ မဟာဘုတ္ကိန္း တြက္ကိန္းကို သၾကားမင္းနဲ ့ျဗဟၼာမင္း ျငင္းခံုၾကတာ ျဗဟၼာမင္းရွံဳးလို ့ေခါင္းျဖတ္ေပးလုိက္ရတာေလ၊ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္သစ္ကူးမွာ ျဗဟၼာေခါင္းကို နတ္သမီးေတြ အလွည့္က်တာ၀န္ယူကိုင္ထားရတယ္ဆိုပဲ . . .

ေအး . . . အဆိုအရေတာ့ ေဗဒင္ပညာမွာ တဖက္ကမ္းခတ္တဲ့ မုနိညာဏရေသ့၀ိဥာဏ္ ကိန္းေအာင္းေနတဲ့ ဆရာ က၀ါလမုိင္းက သကၠရာဇ္ကို ေန ့ခုႏွစ္ေန ့နဲ ့စားၿပီး အၾကြင္းေန ့ကို ရက္သုဥ္း မဂၤလာအခါမေပးေကာင္းလို ့ဆံုးျဖတ္ေပးလိုက္တယ္လို ့က်မ္းမွာရွိတယ္ကြ

မဟာဘုတ္ကိန္းက စတုရန္းကိန္းဗ်၊ ဓါတ္ၾကီးေလးပါးကိုယ္စားျပဳၿပီး ဖြဲ ့စည္းထားတာလုိ ့သိရတယ္၊ က်ေနာ့္အေတြ ့အၾကံဳအရေတာ့ လက္ဆန္းေဗဒင္မွာ မဟာဘုတ္ကိန္းက အသဲႏွလံုးပဲဗ်ိဳ ့

ေအးကြ . . . ေလ့လာသူရဲ ့ပါရမီေပၚမူတည္ၿပီးေတာ့ ကိန္းဂဏန္းေတြရဲ ့လွိဳ ့၀ွက္ခ်က္ေတြကို ဆြတ္ယူစားသံုးခြင့္ရၾကမွာပါကြာ . . . မင္းကိုေတာ့ မဟာဘုတ္ကိန္းရဲ ့လွိဳ ့၀ွက္ခ်က္ကို ငါပညာေပးခဲ့မယ္ကြ . . .

ေအာင္လံေတဇသက်မွီအုံး နႏၵိေသနထံုးဆိုၿပီးေတာ့ မွတ္သားဖူးပါတယ္ခင္ဗ်ာ၊ က်ေနာ္တို ့ကေတာ့ ေအာင္လံထူစစ္သူၾကီးပြဲလို ့သံုးတာပဲေလ

ေအး . . . ဟုတ္တယ္ကြ . . . ေသျခာနားေထာင္
ႏွံစုတ္ဖားစား၊ ဖားကုိေျမြျမိဳ၊ ေျမြနီေဒါင္းေပါက္၊ ေဒါင္းေနာက္မုဆိုး၊ မုဆိုးက်ားေခ်ာင္း၊ က်ားကိုဆရာဂုရုႏိုင္၏၊ ဂုရုဆရာကို ႏွံျပည္စုတ္က မထီမဲ့ျမင္ျပဳ၏လို ့ႏိုင္ရာႏိုင္ရာ အႏုိင္ဓါတ္ကို ျပခဲ့တယ္ကြ၊ အလြယ္ေျပာရင္ေတာ့ကြာ ၁ေႏြ ႏွံျပည္စုတ္ကို အႏိုင္ရခ်င္ရင္ ၄ဟူးဖားကို အႏိုင္ဓါတ္အျဖစ္ စီရင္ရမယ္ေပါ့


အင္း . . . ဆက္ပါဦး . . . စိတ္၀င္စားဖို ့ေကာင္းပါတယ္

ေအး . . . မင္းတို ့က အိုင္တီေခတ္က ဘေလာ့ဂါေတြဆိုေတာ့ သခ်ာၤနည္းနဲ ့ပဲ သက္ေသျပခဲ့မယ္ကြာ . . . မဟာဘုတ္ကိန္းက စတုရန္းကိန္းဆိုေတာ ့ဒီလိုခ်မယ္ကြာ၊ သုညဆိုတာက ၇ ကို ကိုယ္စားျပဳတယ္လို ့မွတ္ထားကြာ . . .

ေအာင္ လံ ထူ စစ္ သူ ၾကီး ပြဲ
၁ ၄ ၀ ၃ ၆ ၂ ၅

စတုရန္းကိန္းဆိုေတာ့ ဂဏန္းေတြကို ေလးၾကိမ္ေလးခါတို ့သြားတယ္မဟုတ္လား၊ ေအာင္နဲ ့လံ အၾကားက အေျပးကေလးတခုကိုပဲ မင္းၾကည့္လိုက္ကြာ . . .

(၁) ၂ ၃ (၄)
ေအာင္ လံ

ေတြ ့လား၊ ေအာင္နဲ ့လံနဲ ့ၾကားထဲမွာ ၂ နဲ ့၃ က ျမဳပ္ေနတယ္ကြ . . . ဒီေတာ့ ေအာင္ (၁) နဲ ့လံ (၄)ကို ေပါင္းလိုက္ကြာ၊ ၅ ရလိမ့္မယ္ . . . ေအး . . . ၾကားထဲမွာ ျမဳပ္ေနတဲ ့၂ နဲ ့၃ ကို ေပါင္းလိုက္ရင္လည္း ၅ ပဲ ရမယ္ မဟုတ္လား၊ ဘဲလဲန္ ့စ္လိုေခၚတဲ့ အစြန္းႏွစ္ခုကို ျပန္ခ်ိန္ညွိထားတာေပါ့ ငါလူရာ


ဒါဆိုရင္ . . . လံနဲ ့ထူအၾကား၊ ထူနဲ ့စစ္အၾကား အဲလိုေတြကေရာ ဒီလိုပဲလားဆရာ

ဒီလိုပဲေပါ့ကြာ . . . စတုရန္းကိန္းအေျပးကို ၾကားမွာ ျမဳပ္ေနတဲ့ ဂဏန္းႏွစ္လံုးက ျပန္ထိမ္းထားတယ္ဆိုတာ မင္းေတြ ့ရလိမ့္မယ္ . . .

ေအာင္ (၁) နဲ ့လံ (၄) ေပါင္းရင္ ၅ = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၂ နဲ ့၃ ေပါင္းရင္ ၅
လံ (၄) နဲ ့ထူ (၀) ေပါင္းရင္ ၁၁ = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၅ နဲ ့၆ ေပါင္းရင္ ၁၁
ထူ (၀) နဲ ့စစ္ (၃) ေပါင္းရင္ ၃ (၁၀ကို ၇နဲ ့စားရင္ ၃) = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၁ နဲ ့ ၂ ေပါင္းရင္ ၃
စစ္ (၃) နဲ ့သူ (၆) ေပါင္းရင္ ၉ = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၄ နဲ ့ ၅ ေပါင္းရင္ ၉
သူ (၆) နဲ ့ၾကီး (၂) ေပါင္းရင္ ၈ = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၀ နဲ ့၁ ေပါင္းရင္ ၈
ၾကီး (၂) နဲ ့ပြဲ (၅) ေပါင္းရင္ ၇ = ၾကားမွာျမဳပ္ေနတဲ့ ၃ နဲ ့၄ ေပါင္းရင္ ၇
ပြဲ (၅) နဲ ့ေအာင္ (၁) ေပါင္းရင္ ၆ = ၾကားမွာ ျမဳပ္ေနတဲ့ ၆ နဲ ့၀ ေပါင္းရင္ ၆ (၁၃ကို၇နဲ ့စားရင္ ၆)


ဟာ . . . တယ္ဟုတ္တဲ့ကိန္းပါလား၊ ဒီလိုမ်ိဳး တခါမွ မေတြးခဲ့မိဘူး

ဒါေပါ့ကြ . . . ဟုတ္ရမယ္ေလ . . .
မင္းမယံုရင္ ဒီဂဏန္း ၇ လံုးရဲ ့အညြန္ ့ကိန္း၊ ၾတိရန္းကိန္း၊ ပဥၥပြတ္ကိန္း၊ ဆပြတ္ကိန္း၊ အျမစ္ ေတြကို အဲလိုမ်ိဳး ခ်ၾကည့္လို ့ရမလားလို ့စမ္းၾကည့္ပါလား . . . မရဘူးကြ
စတုရန္းကိန္းတခုပဲ အဲသလိုမ်ိဳး အျပန္အလွန္ထိမ္းညွိထားတဲ့ ကိန္းဖြဲ ့စည္းပံုရတာကို မင္းေတြ ့ရလိမ့္မယ္


ဒါေၾကာင့္ . . . မဟာဘုတ္ကို စတုရန္းကိန္းနဲ ့ခ်တာကိုး၊ ေလာကနိယာမ သေဘာကို အေျခခံထားတဲ့ သေဘာမဟုတ္လား၊ ဥပမာ - ဖို နဲ ့မ၊ အလင္းနဲ ့အေမွာင္၊ ေကာင္းကင္နဲ ့ေျမၾကီး၊ ဣဌနဲ ့အနိဌ၊ ကုသိုလ္နဲ ့အကုသိုလ္ ဆန္ ့က်င္ဘက္ေတြနဲ ့အျပန္အလွန္ အေထာက္အကူျပဳ ဖြဲ ့စည္းထားတာ

သိတ္ဟုတ္တာေပါ့ ငါလူ ့ရာ . . . ဟားဟား . . . ကိုယ့္လူသိတ္ဒံုးမေ၀းေတာ့ဘူး၊ ညဏ္တူရင္ ယူေပေတာ့ကြာ . . .

ဒါဆိုရင္လည္း . . . စဥ္းစားလို ့ရေအာင္ ထပ္ရွင္းျပဦးေလ . . . အားကိုးပါတယ္ဆရာရယ္

ငါက မင္းကို ေကာက္ေၾကာင္းဆြဲေပးလိုက္ပီ၊ အြန္လိုင္းေပၚမွာေတာ့ သိတ္အေသးမစိတ္ခ်င္ပါနဲ ့ကြာ၊ မင္းဆီကို အခ်ိန္တန္ရင္ ငါအျပည့္အစံု ပို ့ေပးထားပါမယ္၊ မသိသူေက်ာ္သြား၊ သိသူေဖာ္စားတဲ့ ငါ့လူေရ . . . မသိသူေက်ာ္သြား၊ သိသူေဖာ္စားတဲ့ကြ . . . သြားပီေဟ့

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://mmastrology.myanmarbloggers.org/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.