Tuesday, November 25, 2008

[Ywar Thar Lay (YTU)] 1 New Entry: ဤခရီး ၾကမ္းသတဲ့လား

ဤခရီး ၾကမ္းသတဲ့လား



မခင္ဦးေမက ေရးေပးပါလို႕ေျပာထားတာၾကာခဲ့ပါျပီ။ TAG မဟုတ္ဘူးဆိုတာရယ္ သိပ္မေလာတာေၾကာင့္ရယ္ ေပါက္တတ္ကရေတြေရးထားသမွ် စာဖတ္တဲ့သူေတြ မ်က္စိေညာင္းေအာင္ဖတ္ေနရမွာစိုးတာရယ္ အဓိက ကိုယ္တုိင္က အပ်င္းထူတာရယ္ စေသာ ရယ္ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕ ဒီစာကိုမေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး။ အခုေတာ့……..

က်ေနာ့ရဲ့ ေမြးရပ္ဇာတိ မံုရြာျမိဳ႕ကေန ေဖတာ၀န္က်တဲ့ မန္းသံပုရာကန္ေရနံခ်က္စက္ရံုေလးကို ပထမဆံုးလာတဲ့ ခရီးစဥ္ေလးပါ။ သံုးႏွစ္သားကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ မွတ္ဥာဏ္ထဲမွာ ၀ိုးတိုး၀ါးတား။ မံုရြာကေန မႏၱေလးကိုေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ခ်င္းတြင္းသားကားေလးနဲ႕ပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ ေပါင္ေပၚမွာပဲထုိင္ရလို႕ ဘ၀င္မက်ခဲ့ဘူး။ တစ္ေနရာစာအတြက္ ဘယ္ေလာက္က်သင့္တယ္ဆိုတာ သိမွမသိတတ္ေသးတာ။ မႏၱေလးေရာက္ေတာ့ ဦးေလး၀ယ္ေပးထားတဲ့ ေစတနာရွင္ဟီးႏိုးကားၾကီးေတြနဲ႕။ လမ္းခရီးအေၾကာင္းကို ေတာင္ကညိဳျပိဳေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ ပို႕စ္ေလးထဲမွာ အနဲအက်ဥ္းေရးထားပါတယ္။

မပါေသးတဲ့ တျခားအေၾကာင္းအရာေတြကေတာ့ မိန္းမသားတုိ႕ဘ၀မလံုျခံဳမွုတစ္ခုပါ။ ကေလးေလးတစ္ဖက္မုိ႕လဲျဖစ္ႏုိင္ပါေသးတယ္။ ခရီးရွည္မုိ႕ ဒီတစ္ခါေတာ့ က်ေနာ္ထုိင္ခံုတစ္ခုရလိုက္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ လမ္းေမွာင္လာတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ အခြင့္အေရးယူတတ္တဲ့ ေနာက္ခံုကလူတစ္ေယာက္ရဲ့ ေျခသရမ္းမွုပါပဲ။ အဲဒီရန္ကို ေမက ေရက်က္ေအးထည့္လာတဲ့ ပုလင္းနဲ႕ အားရပါးရ ထုထည့္လုိက္တာပါပဲ။ ကိုယ့္အျပစ္နဲ႕ကိုယ္မုိ႕ သေကာင့္သားခမ်ာ ေအာ္ေတာင္မေအာ္္ႏိုင္ရွာပါဘူး။ ေရနံေခ်ာင္းအဆင္းမွာေတာ့ ကိုယ္ေတာ္ခမ်ာ ေယာင္ေနတဲ့ေျခေထာက္တစ္ဖက္နဲ႕ ေထာ့နင္းေထာ့နင္းျဖစ္သြားရွာပါတယ္။ တကၠသိုလ္ေလွေလွာ္အသင္း၀င္တစ္ေယာက္ရဲ့ လက္ဆဆိုေတာ့ အင္းေတာ္ေတာ္ေလး အီသြားပါလိမ့္မယ္။ ေနာက္တစ္ခါ မေဆာ့ျဖစ္ေအာင္ ေနာင္ၾကဥ္သြားရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပါပဲ။

ေဒါင္းေသေခ်ာင္းေၾကာင့္ ခရီးစဥ္ေနာက္က်ခဲ့ရပါတယ္။ မေကြးကိုေရာက္ေတာ့ ဆယ္နာရီေကာင္ကို မမွီေတာ့ပါ။ ဆယ္နာရီေကာင္ဆိုတာ မေကြးကေန ဆယ္နာရီ၀န္းက်င္မွာ ထြက္တဲ့ ႏွစ္ထပ္သေဘၤာကို ေခၚတာပါ။ ကိုယ္မေရာက္ဖူးတဲ့ အရပ္ေဒသမွာ မ်က္စိသူငယ္နားသူငယ္နဲ႕ ေမးရင္းစမ္းရင္း မင္းလွေမာ္ေတာ္ဆိပ္ကိုေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ေမာ္ေတာ္အေသးေလးမွာ လူတင္ကုန္တင္နဲ႕ ထြက္ခ်ိန္ေနာက္က်သလို ျမစ္ရိုးတစ္ေလွ်ာက္လည္း ဟိုဘက္ကမ္းနဲ႕ဒီဘက္ကမ္းလြန္းထိုးေတာ့တာကိုး။ မင္းလွကိုေရာက္ေတာ့ မိုးစံုးစံုးခ်ဳပ္ခဲ့ျပီ။ နာမည္ေက်ာ္မင္းလွခံတပ္ၾကီးရွိတဲ့ျမိဳ႕ေပါ့။ ကားဆိုလို႕မူးလို႕ ရွဴစရာေတာင္မရွိေတာ့။ ေမာ္ေတာ္ေပၚပါလာတဲ့ ခရီးသြားအခ်င္းခ်င္းမိတ္ဖြဲ႕ျပီး လမ္းတူတဲ့သူေတြက လမ္းေလ်ွာက္ၾကမယ္ဆိုေတာ့လည္း သားအမိႏွစ္ေယာက္ ခ်န္မေနခဲ႕ရဲ။ ေပေတျပီးေလွ်ာက္ေနမိေပမယ့္ ခရီးစဥ္တစ္ေလ်ာက္လံုး ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ေနခဲ့ျပီ။ ေလွ်ာက္ရမယ့္ ခရီးက သံုးမိုင္ေက်ာ္ေက်ာ္။

တက္ဂေလာက္ဆိုတဲ့ ျမင္းလွည္းသံအၾကားမွာ မ်က္လံုးေတြလည္း ၀င္းလာခဲ့တယ္။ ျမင္းလွည္းက သံပုရာကန္မွာသိမ္းမွာဆိုေတာ့ ေတာင္းသေလာက္ေပးျပီး စီးခဲ့ၾကတာေပါ့။ ဆိုးေပ့ဆိုတဲ့လမ္းမ်ိဳးက ဒါမ်ိဳးလားမသိ။ ေျမပဲယိုကိုတုပျပီး ခင္းထားသလား ေအာက္ေမ့ရတယ္။ မရွိမဲ့ ရွိမဲ့ ကတၱရာ အထက္မွာ ဟိုတစ္ဖက္ေထာင္ ဒီတစ္ဖက္ထ လမ္းခင္းေက်ာက္တံုးေတြက ဒုနဲ႕ေဒး။ ေတာင္ကုန္းအျမင့္တစ္ခုအတက္မွာေတာ့ စီးလာတဲ့ျမင္းက ေဗြေဖာက္ပါေလေရာ။ ခိုင္းတဲ့အတိုင္းမသြားေတာ့ပဲ ကဆုန္ေပါက္လိုက္ ဟိုဘက္ယိမ္းလိုက္ ဒီဘက္တိုးလိုက္ျဖစ္ေနေတာ့တာ။ တလိုက္ရတဲ့ ဘုရားကလည္း ျမန္မာျပည္ရွိသမွ်တန္ခုိးၾကီးဘုရား ကုန္ပါေလေရာ။

တစ္ေနကုန္ပင္ပန္းရတဲ့ အထဲ ဒီေလာက္ျမင့္တဲ့ ေတာင္ကုန္းကုိ တက္ခုိင္းအံုးဟယ္ဆိုျပီး စိတ္တိုဟန္ရွိပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြ ခဏဆင္းျပီး ျမင္းလွည္းဆရာက သူ႕ျမင္းကို သူေခ်ာ့ရွာပါတယ္။ေတာ္ပါေသးတယ္ သူအေမာေျပသေဘာေကာင္းျပီဆိုမွ ခရီးသည္ေတြ တိတ္တိတ္ေလးခုိးတတ္ရပါတယ္။

လမ္းေလးခြဆံုကိုေရာက္ေတာ့ ဆယ္နာရီေက်ာ္ေနခဲ့ျပီ။ လမ္းဘယ္ညာအစံုမွာ တိုက္ခန္းပံုစံတူေတြ တန္းစီလို႕။ ဒါ ၄၀၀စေကးပဲကေလးမဆိုျပီး ျမင္းလွည္းဆရာက ထားခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္အိမ္မွန္းမသိေပမယ့္ အညာအရပ္မို႕ တစ္ေယာက္တစ္လက္ဆိုေတာ့ ေဖ့ဆီကိုေတာ့ ေရာက္ျဖစ္သြားတယ္။ ႏွစ္ခန္းတြဲအိမ္ေလးတစ္လံုးမွ စေနရတဲ့ ဘ၀ေလးေပါ့။ ေစ်းဆိုတာ မရွိ။ အသားငါးဆုိတာမရွိ။ အသားစားခ်င္ရင္ ဟိုးရြာထဲက ၾကက္အရွင္ကို၀ယ္လာ ကိုယ္တိုင္သတ္စားမွသာ စားရမယ့္ ေနရာမ်ိဳးပါ။ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး သြားေရးလာေရး ခက္ခဲမွုကေတာ့ ျပိဳင္စံမမွီ။ ခုခ်ိန္ထိ ဖုန္းလိုင္းကအဆင္မေျပေသး။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေျခာက္သေယာင္းေနတဲ့ ထေနာင္းပင္ေတြၾကားထဲမွာ အျမဲမျပတ္လည္ပတ္ေနတဲ့ စက္ရံုၾကီးနဲ႕အတူအႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္သည္အထိ မခြဲမခြာေနရဖို႕ ဒီခရီးစဥ္ အစျပဳခဲ့တာဆုိေတာ့ "ဤခရီး ၾကမ္းသတဲ့လား" ေပါ့……

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://ywartharlay-ytu.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.