Tuesday, December 16, 2008

[ေတာေက်ာင္းဆရာရဲ႕ တစ္ခါက တစ္ခ်ိဳ႕တေလ] 1 New Entry: စိတ္ျငိမ္းခ်မ္းမႈရွာပံုေတာ္ ( အပိုင္း- ၃)

စိတ္ျငိမ္းခ်မ္းမႈရွာပံုေတာ္ ( အပိုင္း- ၃)

John E. Coleman ၏ The Quiet Mind စာအုပ္ကို ဟိန္းလတ္ ျမန္မာျပန္ထားေသာ
" စိတ္ျငိမ္းခ်မ္းမႈရွာပံုေတာ္" စာအုပ္အား တနဂၤေႏြေန႕တိုင္း အပိုင္းလိုက္ခြဲျပီး ျပန္လည္ေဖာ္ျပေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ယခုတပတ္တြင္ ေဖာ္ျပမည့္ အေၾကာင္းအရာမွာ အခန္း(၂) ျဖစ္သည့္ "မသိစိတ္၏ အစိတ္အပိုင္း”
အခန္းျဖစ္ပါသည္။

အခန္း(၂)

မသိစိတ္၏ အစိတ္အပိုင္း

၀ါရွင္တန္ရွိ ကၽြန္ေတာ္၏ ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္ဖိုင္တြဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ တစ္စံုတစ္ခုကိုလြယ္လင့္တကူျဖင့္ ဇြတ္မွိတ္၍ယံုၾကည္တတိ္သူမဟုတ္ေၾကာင္း သက္ေသသာဓက အေထာက္အထားမ်ားစြာျဖင့္
မွတ္တမ္းတင္ထားသည္ကိုေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ အသက္အေတာ္ ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္ကတည္းက
အစိုးရအလုပ္သို႕ ၀င္လုပ္ခဲ့ျပီး ႏိုင္ငံအေတာ္မ်ားမ်ားတြင္ လွည့္လည္အမႈထမ္းခဲ့ဖူးသည္။ ေပးအပ္သမွ်တာ၀န္
၀တၱရားမ်ားကိုလည္းအေတာ္ပင္ ေက်ေက်ပြန္ပြန္ ထမ္းေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္။ ေတာ္ရံုတန္ရံုအခက္အခဲ
အေႏွာင့္အယွက္မ်ားကိုလည္း အလြယ္တကူ ေက်ာ္နင္းဖယ္ရွားႏိုင္ခဲ့ေသာ အေတြ႕အၾကံဳမ်ားစြာ ရွိခဲ့ပါသည္။
ဤသည္တို႕ကို ေထာက္ရႈျခင္းအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုင္းႏိုင္ငံမွသူေတာ္စင္ႏွင့္ ေဆးသိပၸံပညာရွင္တစ္စုတို႕၏
အလြယ္တကူအရူးလုပ္ျခင္းကို ခံရေလာက္သည့္ လူစားမ်ိဳးထဲတြင္ မပါ၀င္ႏိုင္ေၾကာင္း ထင္ရွားေလာက္ပါျပီ။
ထိုင္းႏိုင္ငံသားတို႕ႏွင့္ အေတာ္ရင္းရင္းႏွီးႏွီးေပါင္းၾကည့္မိေလ သူတို႕ကို ကၽြန္ေတာ္သေဘာက်မိေလ ျဖစ္သည္။
တကယ္ေတာ့ သူတို႕ႏွင့္ တစ္သားတည္းေပါင္းမိမွေတာ့ပင္ သူတို႕သည္ ညာလံုးလိႈင္းမရွိ ပကတိ ရိုးသားျဖဴစင္
သူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ေကာင္းေကာင္းၾကီးသိရပါသည္။ ထို႕ျပင္ သူတို႕သည္ သစၥာတရားကိုရွာရာတြင္
ရိုးရိုးသားသားႏွင့္ စစ္စစ္မွန္မွန္ရွိသူမ်ားလည္း ျဖစ္ၾကပါသည္။ သည္းခံျခင္းတရား ရွိသည့္ေနရာတြင္လည္း
ထိုင္းႏိုင္ငံသားမ်ားသည္ စံျပျဖစ္ပံုရသည္။ မည္သည့္ဘူတာရံုတြင္မဆို အထုပ္အပိုးနံေဘးခ်ျပီး ေျခပစ္လက္ပစ္
ထိုင္လ်က္ ဘယ္အခ်ိန္ဆိုက္မယ္မွန္း မေရရာလွေသာ မီးရထားအလာကို ေစာင့္ေနသူေတြ ဒုႏွင့္ေဒး။ ရထားသည္
တစ္နာရီေနာက္က်ျပီးမွ လာခ်င္လာမည္၊ လံုးလံုးလ်ားလ်ား ေပ်ာက္ခ်င္ေပ်ာက္သြားမည္။ ဒါကို ဘယ္သူမွမပူ
မျငဴစူ သည္းခံျပီးသာ ေစာင့္တတ္ၾကပါသည္။

သည္းခံမႈႏွင့္ ခံႏိုင္ရည္ရွိမႈတို႕မွာ ေမြးရာပါအရည္အခ်င္းေတြလိုျဖစ္ေနသည္။ အထူးသျဖင့္ ဗုဒၶဘာသာယံုၾကည္မႈ
အရိပ္အာ၀ါသေအာက္တြင္ ေပါက္ဖြားၾကီးျပင္းလာၾကသူမ်ားတြင္ ထိုအရည္အခ်င္းမ်ားသည္ အလိုလို ျပည့္၀ျပီး
သား ျဖစ္ေနသည္ဟုထင္ရ၏။ ဘန္ေကာက္ရွိကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြ အေနာက္တိုင္းသားအခ်ိဳ႕သည္ ဘန္ေကာက္သို႕
စ, ေရာက္စက “ဒါမ်ိဳး တို႕ျပည္မွဆို ဘယ္ရမလဲ” ဟူေသာ မဲ့ကာ ရြဲ႕ကာ ကၽြန္ေတာ္၏ ညည္းညဴပစ္တင္သံကို နားျငီး
ေလာက္ေအာင္ ၾကားခဲ့ရသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္လည္း အေနၾကာလာေလ အရာရာကို ခြင့္လႊတ္သည္းခံတတ္
ေလေလျဖစ္လာသည္ကို ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိလာသည္။ တကယ္ေတာ့လည္း ဗုဒၶ၀ါဒီ
ထိုင္းႏိုင္ငံသားတို႕ ကိုင္စြဲေသာဒႆနသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႕၏ ရႈပ္ေထြးေပြလိမ္လွေသာ လူမႈ႕အဖြဲ႕အစည္း၏
အခ်ိဳ႕ေသာျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္းေပးႏိုင္ေကာင္း ေပးလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါသည္။

သိပၸံႏွင့္ အသိပညာတိုးတက္မႈမွာ ယေန႕ကမာၻတြင္ အံ့မခန္းျဖစ္ေနပါသည္။ ႏွလံုး ေက်ာက္ကပ္ အသည္း ဦးေႏွာက္
ႏွင့္ မ်က္လံုးအစားထိုး၍ ကုသမႈမ်ားမွာ ေန႕စဥ္လိုပင္ျဖစ္ေနပါသည္။ ကြန္ပ်ဴတာမ်ားသည္ ဘဏ္လုပ္ငန္းမွအစ
ေနရာတကာတြင္ ျမန္ျမန္ႏွင့္မွန္ကန္စြာ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္အသံုးက်ေနသည္။ အာကာသသူရဲမ်ားသည္
စၾက၀႒ာတစ္ခြင္ ျပဲျပဲစင္ေအာင္ ေလ့လာသမႈေတြ ျပဳေနၾကပါျပီ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ လူအေတာ္မ်ားမ်ားက
ဤေအာင္ျမင္လာမႈမ်ားသည္ ဘယ္ကဲ့သို႕ျပီးေျမာက္ ေအာင္ျမင္လာၾကသည္ကို တစ္ခုမွ နားမလည္ပါ။
ဘယ္ေတာ့မွလည္း နားလည္ၾကလိမ့္မည္မဟုတ္ပါ။ သည့္ထက္ဆိုးသည္ကား ကၽြန္ေတာ္တို႕၏ စစ္လက္နက္ဆိုင္ရာ
သိပၸံပညာသည္လည္း အၾကီးအက်ယ္ဖြံ႕ျဖိဳးလာခဲ့ျပီျဖစ္ရာ ဘယ္ေန႕ထ၍ ေပါက္ကြဲမလဲဟူေသာ အေျခအေနကို
ရင္တမမႏွင့္ နိစၥဒူ၀ရင္ဆိုင္ေနရျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕သည္ ဒါေတြကို သိပ္မေၾကာက္ၾက။
ထိုသို႕ ေၾကာက္ၾကရမည့္အစား လူေနမႈ႕အဆင့္အတန္း ျမင့္မားေရးကိုသာ လံုးပန္းေနၾကသည္။ ရုပ္၀တၱဳမ်ား
ပိုမိုပိုင္ဆိုင္ေရးအတြက္ အလုပ္ေတြကို ကုန္းရုန္းလုပ္ေနၾကသည္။ ကား၀ယ္မယ္ အ၀တ္အထည္ဆန္းေပၚသမွ်
ကိုယ္ေပၚတင္မယ္။ ရုပ္ျမင္သံၾကားေတြ အိမ္ေတြ ေျမေတြ ရသေလာက္ အကုန္၀ယ္ခ်င္ေနၾကသည္။
အားလပ္ခ်ိန္ေတြကိုလည္း လည္မယ္ ပတ္မယ္ အပန္းေျဖမယ္၊ ဒါေတြကိုသာ စိတ္ကူးထဲမွာ အစီအစဥ္ေတြခ်ျပီး
မအားလပ္ၾက။ ကမာၻၾကီး ဘာျဖစ္ေနေန ငါသက္သာသလိုေနႏိုင္ရင္ ျပီးတာပဲဆိုကာ ကိုယ့္ဖိုသာကိုယ္ ေပ်ာ္ရာ
ေပ်ာ္ေၾကာင္း စိတ္ခ်မ္းသာရာ စိတ္ခ်မ္းသာေၾကာင္း ရွာေနၾကသည္။

ထိုသို႕ေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေနာက္ႏိုင္ငံမွလူမ်ားပံုစံႏွင့္ ဗုဒၶ၀ါဒီထိုင္းႏိုင္ငံသားတို႕၏ ေနထိုင္မႈပံုစံမွာ
အေတာ္ပင္ကြာျခားလွသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ထစ္ခနဲဆို ေဒါသဟုန္းကနဲ ထလာတတ္ၾကသည္။ ရထားဆို အခ်ိန္မွန္
ဆိုက္မွ၊ အခ်ိန္မမွန္ဘူးဆိုတာနဲ႕ ရံုပိုင္ကိုသြားၾကိမ္းေမာင္းမည္။ ထုေခ်လႊာေတာင္းမည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီတြင္
ေနရာတကာထုေခ်လႊာေတာင္းတတ္ၾကသည္။ ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ ဒါမ်ိဳးေတြမရွိ။

ဗုဒၶ၀ါဒီထိုင္းလူမ်ိဳးတို႕ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အေနာက္ႏိုင္ငံသားတို႕ ဘာျဖစ္လို႕ ဒါေတြကြာျခားေနပါလိမ့္။ ကၽြန္ေတာ္
အေျဖရွာၾကည့္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ငန္းတာ၀န္အားလပ္တိုင္း ဒါကိုသာ စနစ္တက်သုေတသနျပဳ ေလ့လာ
ခဲ့ပါသည္။

ထိုသို႕ရွိေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ၀ါရွင္တန္ဌာနခ်ဳပ္တြင္ သံုးလမွ်သင္တန္းတစ္ခုတက္ရန္ ျပန္လည္ဆင့္ေခၚျခင္း
ခံရပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္၀ါရွင္တန္သို႕အျပန္ ေလယဥ္ေပၚတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေအးေအးေဆးေဆးႏွင့္
မိမိဘ၀ကိုယ္မိမိ ျပန္လည္သံုးသပ္ခ်ိန္ရခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ညိဳ႕အိပ္ေမြ႕ခ်ခံထားရစဥ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္၏
လက္ ေျခတို႕ကို လႈပ္ရွားေအာင္ စိတ္ျဖင့္အမိန္႕ေပးေစခိုင္းခဲ့ေသာ ေရတပ္အရာရွိ ဦးပဥၥင္းအေၾကာင္းကို
ျပန္လည္သတိရမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ထိုအခ်ိန္တုန္းက ရုပ္ခႏၶာၾကီးတစ္ခုလံုး ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္အိပ္ေမာက်ျပီး
စိတ္တစ္ခုလံုးကလည္း သက္ေတာင့္သက္သာ ျငိမ္းခ်မ္းေနခ်ိန္၊ ေရတပ္အရာရွိဦးပဥၥင္းေလးကလည္း ကမၼ႒ာန္း
ရႈရင္းက စိတ္သည္ တည္ျငိမ္ေအးခ်မ္းေနခ်ိန္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္စလံုး၏စိတ္သည္ အနယ္ထိုင္ေနခ်ိန္တြင္
တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး စိတ္ျဖင့္ဆက္သြယ္ အမိန္႕ေပးေစခိုင္း လႈပ္ရွားႏိုင္ၾကသည္မဟုတ္ေလာ။ ယခု ကၽြန္ေတာ္
လႈပ္လႈပ္ရွားရွား သြားသြားလာလာရွိခ်ိန္တြင္ အျခားေသာ လႈပ္ရွားသြားလာေနသူက ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္ျဖင့္
အမိန္႕ေပးေစခိုင္းလို႕ ရပါဦးမတဲ့လား။ ကၽြန္ေတာ္တို႕သည္ ကာယအား၊ ဉာဏအားတို႕ျဖင့္ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ
အလုပ္မ်ားေနခ်ိန္တြင္ စိတ္စြမ္းအားတို႕မွာ တိမ္ျမဳပ္ေနရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။

၀ါရွင္တန္တြင္ရွိေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဘန္ေကာက္တုန္းက ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ေသာ ေဒါက္တာပရာပန္ႏွင့္
ျပန္ဆံုမိသည္။ ေဒါက္တာပရာပန္မွာ ဘန္ေကာက္က သြားစိုက္ဆရာ၀န္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ပါ၀င္ေလ့လာခဲ့ေသာ
“ပရစိတ္ပညာ”နယ္ပယ္မွ အဖြဲ႕၀င္တစ္ဦးလည္း ျဖစ္သည္။ ယခုသူသည္ ၀ါရွင္တန္တြင္ ေဆးဘက္ဆိုင္ရာ
ေမ့ေဆးပညာကို လာေရာက္သင္ယူေနသူျဖစ္၏။

ေဒါက္တာပရာပန္သည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အတူ ကာရိုလီးနားေျမာက္ပိုင္းရွိ ဒူတကၠသိုလ္သို႕ သြားေရာက္ရန္စီစဥ္ျပီး
ႏွစ္ဦးသားထြက္ခဲ့ၾကသည္။ ဒူတကၠသိုလ္တြင္ “ပါေမာကၡ ေဂ်ဘီရိုင္း”၏ နာမည္ေက်ာ္”စိတ္နယ္လြန္သုေတသန”ရွိျပီး
စိတ္နယ္လြန္ပညာႏွင့္ ပရ၀ိညာဥ္ပိုင္းဆိုင္ရာတို႕ကို ပါေမာကၡၾကီး ေဂ်ဘီရိုင္းသည္ ဤတကၠသိုလ္တြင္ စတင္ေလ့လာ
ခဲ့ရာ ကမာၻေက်ာ္ခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ပါေမာကၡၾကီးႏွင့္ေတြ႕ဆံုျပီး ကၽြန္ေတာ္၏ ထိုင္းဘုရားေက်ာင္းထဲမွ
အေတြ႕အၾကံဳကိုတင္ျပသည္။ ပါေမာကၡၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကို စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ထူးဆန္းအံ့ၾသဖြယ္ရာမ်ားကို အေသး
စိတ္ပင္ ရွင္းျပသည္။ ထို႕ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို သူ႕တကၠသိုလ္တစ္ခြင္ လွည့္လည္ျပသည္။ ဓာတ္ခြဲခန္းတစ္ခုတြင္
“ေဒါက္တာ ေဂ်ဂ်ီပရက္” ႏွင့္ ေတြကဆံုသိကၽြမ္းရသည္။ ေဒါက္တာပရက္မွာ စာရင္းအင္းေဗဒပါရဂူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီး
ေဒါက္တာရိုင္းႏွင့္အတူ ဤတကၠသိုလ္ကို စတင္တည္ေထာင္စကတည္းက စတင္၍ စိတ္နယ္လြန္ပညာမ်ားကို
သုေတသနျပဳေနသူျဖစ္သည္။

ယခု သူသည္ “ကံအခြင့္အလမ္း” ႏွင့္ပတ္သက္၍ သုေတသနျပဳေနစဥ္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွင့္သိကၽြမ္းရျခင္းျဖစ္သည္။
ထို႕ျပင္ သူသည္ စိတ္ျဖင့္ ထိန္းခ်ဳပ္အမိန္႕ေပးကာ အရာ၀တၳဳမ်ားကို ေရြ႕လ်ားေစျခင္းဆိုင္ရာ သေဘာကိုလည္း
ေလ့လာေနသည္။ သူ၏စမ္းသပ္ခန္းထဲတြင္ အန္စာတံုးပစ္စက္မ်ား၊ ဖဲခ်ပ္ကုလားဖန္ထိုးစက္မ်ားျဖင့္ ရႈပ္ပြေနသည္။
အန္စာတံုး၊ သို႕မဟုတ္ ဖဲခ်ပ္ကို ဘယ္ႏွခါလွည့္လိုက္လွ်င္ ကုလားဖန္ ဘယ္ႏွခါထိုး ဘာအပြင့္က်မည္ကို သိပၸံပညာျဖင့္
အၾကိမ္ၾကိမ္အဖန္ဖန္ စမ္းသပ္ေနသည္။ အထူးအာရံုသိပုဂၢိဳလ္မ်ားကို ေခၚျပီး ဖဲခ်ပ္ကို အၾကိမ္ၾကိမ္ကုလားဖန္ထိုးကာ
ဘာဖဲခ်ပ္က်မလဲဆိုတာကို စမ္းသပ္စစ္ေဆးေနသည္။ နိမိတ္ၾကိဳျမင္တတ္သူမ်ား၊ အိပ္မက္အတိုင္း ျပင္ပတြင္
တစ္ကယ္ျဖစ္ပ်က္တတ္သူမ်ား၊ စိတ္ထင္သည့္အတိုင္း မွန္ကန္တတ္သူမ်ား၊ အနာဂတ္ကိုအာရံုျဖင့္ ၾကိဳတင္ေဟာကိန္း
ထုတ္ႏိုင္သူမ်ား စသည္တို႕ကို တကူးတက ဖိတ္မႏ ၱကျပဳကာ သုေတသနလုပ္ေနၾကသည္။

စိတ္၀င္စားစရာျဖစ္ရပ္တစ္ခုကို ဥပမာတင္ျပပါမည္။ ပင္လယ္သို႕ထြက္သြားေသာ သည္း၏မိခင္သည္ တစ္ညတြင္
အိပ္ေနရင္းႏွင့္ ဘီလူးစီးသလိုျဖစ္၏။ သူ႕ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ေရေအာက္သို႕ စံုးစံုးျမဳပ္သလိုျဖစ္ကာ အသ္ရွဴလို႕မရ
ျဖစ္ျပီး ေရမြန္းသည့္ေ၀ဒနာမ်ိဳး ခံစားေနရသည္။ ထိုကဲ့သို႕ ေ၀ဒနာကို တစ္နာရီေလာက္ၾကာေအာင္ ခံစားရျပီးမွ
သတိလည္လာသည္။ ေနာက္မွသိရသည္မွာ မိခင္ၾကီးကို ထိုသို႕ ထမင္းလံုး တေစၧလိုလို အေျခာက္ခံရခ်ိန္ႏွင့္
သားျဖစ္သူသေဘာၤနစ္ခ်ိန္သည္ တစ္ခ်ိန္တည္းျဖစ္ေနသည္ဆို၏။ ဒူတကၠသိုလ္မွ ပညာရွင္မ်ားသည္ ထိုျဖစ္ရပ္ကို
အေသးစိတ္ေလ့လာကာ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ကြာေ၀းေသာေဒသတစ္ခုမွ သားျဖစ္သူႏွင့္ မိခင္ျဖစ္သူတို႕ႏွစ္ဦးၾကားမွ
စိတ္ခ်င္းဆက္ႏႊယ္မႈကို အေျဖရွာၾကသည္။

ထိုသို႕ျဖစ္ရပ္မ်ားစြာကို ဒူတကၠသိုလ္၏ မွတ္တမ္းမ်ား သိမ္းဆည္းထားရာ ေမာ္ကြန္းတိုက္တြင္ စနစ္တက် မွတ္တမ္း
တင္ထားသည္။ ၁၉၃၉-၄၅ ကမာၻစစ္ကာလတုန္းက စစ္ေျမျပင္သို႕ ေရာက္ေနၾကတုန္း မိမိတို႕၏ ခင္ပြန္း အစ္ကို ေမာင္
ခ်စ္သူ စသည္တို႕ တိုက္ပြဲတြင္က်ဆံုး ဒဏ္ရာရသည္ကို ဇနီး အစ္မ ညီမ ခ်စ္သူတို႕က အာရံုထဲတါင္ အလိုလို
ထင္ဟပ္သိျမင္ၾကျပီး သူတို႕အာရံုထဲ ေပၚသည့္အတိုင္း တစ္ကယ္တန္းတြင္လည္း ထိုနည္းတူျဖစ္ခဲ့သည့္ ကိုယ္ေတြ႕
မွတ္တမ္းမ်းစြာကို ဤတကၠသိုလ္တြင္ ထိမ္းသိမ္းထားသည္။ လန္ဒန္ျမိဳ႕ၾကီး ဗံုးၾကဲခံရစဥ္က မိမိတို႕ ေဆြမ်ိဳး
မိတ္ေဆြထဲမွ ဘယ္သူ ဘယ္သူ ျဖင့္ ဗံုးထဲပါသြားျပီ ဆိုသည္ကို တကယ္တမ္း တရား၀င္အေၾကာင္းမၾကားခင္
ကတည္းက အလိုလိုစိတ္ထဲ သိေနျပီးျဖစ္သူမ်ား၏ ကိုယ္ေတြ႕ေျပာျပခ်က္မ်ားစြာကိုလည္း မွတ္တမ္းတင္ထားသည္။

ပါေမာကၡရိုင္းသည္ ဤပညာရပ္တြင္ အပိုင္ႏိုင္ အႏွံ႔စပ္ဆံုးပညာရွင္ၾကီးျဖစ္သည္။ “ပရ၀ိညာဥ္သုေတသန”(Phycisal
Research)ဟူေသာ အသံုးအႏႈန္းအစား “စိတ္နယ္လြန္ပညာ”(Parapsychology)ဟူေသာ ေ၀ါဟာရကို စတင္
သံုးစြဲခဲ့သူမွာလည္းသူ။ “စိတ္အေတြးကူးေျပာင္းမႈ”(Thought Transference)၊ “အေ၀းမွ မေနာခ်င္း ဆက္သြယ္သိျမင္
ႏိုင္မႈ”(Telepathy) စေသာ စကားလံုးမ်ားကို ျခံဳငံုျပီး “အထူးအာရံုသိမႈ(သို႕)အီးအက္စ္ပီ”(Extrasensory Perception)
ဆိုေသာ ေ၀ါဟာရကို တီထြင္သံုးစြဲခဲ့သူမွာလည္း သူ။ တစ္ခါတေလ ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးေသာ
အရပ္ေဒသတစ္ခုခုကို ေရာက္ခဲ့ၾကသည္။ ဒီအရပ္ကို တကယ္ေတာ့ ယခုတစ္ေခါက္သည္ ပထမဆံုးေရာက္ဖူးျခင္း။
သို႕ေသာ္ ျမင္ကြင္းမ်ားမွာ ျမင္ဖူးေနသလိုလိုျဖစ္ေနသည္။ ငါ ဘယ္တုန္းကမ်ား ဒါမ်ိဳး ျမင္ဖူးပါလိမ့္ဟု စဥ္းစား
ၾကည့္သည္။ မရ။ ဤသည္မွာ မိမိ “မသိစိတ္” ၏ ေရာင္ျပန္ထင္ဟပ္မႈတစ္မ်ိဳးသာ ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႕ေသာ
သိပၸံပညာမ်ိဳးကို ေလ့လာေနသူမွာလည္း သူ။ “ပါေမာကၡ ရိုင္း”။

သူတို႕အလုပ္က မလြယ္လွ။ ဘဲဥအစရွာမရသလို ျဖစ္ေသာ ကိစၥမ်ားကို တစ္စစီ တစိတ္စီ စိတ္ရွည္ရွည္ႏွင့္ စီကာစဥ္ကာ
အခ်ိန္ယူျပီးျပန္လည္သရုပ္ေဖာ္ရသည္မွာ စင္စစ္ေတာ့ အေတာ္ပင္ မေရမရာရွိလွသည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေဒါက္တာ
ပရာပန္တို႕အဖို႕မွာ သူတို႕ျပသမွ်ေတြကိုသာ ပါးစပ္အေဟာင္းသား မ်က္လံုးအျပဴးသားျဖင့္ တအံံတၾသသာ
ၾကည့္ေနရသည္။ ကၽြန္ေတာ္ျမင္ဖူးသမွ် ဘယ္သိပၸံဓာတ္ခြဲခန္းႏွင္မွ် မတူ။ ကၽြန္ေတာ္ၾကားဖူးသမွ် ဘယ္ပံုျပင္ႏွင့္မွ်
မတူေသာ အထူးအဆန္းဇာတ္လမ္းေတြ အမ်ားၾကီးကိုလည္း ၾကားခဲ့ရသည္။

ကၽြန္ေတာ္ ျပနခါနီးတြင္ ေဒါက္တာရိုင္းက သူ႕အံ့ဆြဲထဲမွ ဖဲထုပ္တစ္ထုပ္ကို ထုတ္ျပသည္။ ေနာက္ေက်ာကၾကည့္
လွ်င္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကစားေနၾက ဖဲထုပ္အတိုင္း။ ေရွ႕ဖက္မ်က္ႏွာစာမွာကား ဖူးတို႕ ညွင္းတို႕ စေသာ
သေကၤတေတြအစား စက္၀ိုင္းပံု ၾကယ္ပံု လိႈင္းတြန္႕ပံု ၾကက္ေျခနီပံု ေလးေထာင့္စတုရန္းပံုမ်ား ေရးသားထားသည္ကို
ေတြ႕ရသည္။ ဖဲခ်ပ္က ႏွစ္ဆယ့္ငါးခ်ပ္ရွိသည္။ သေကၤတတစ္ခုလွ်င္ ငါးခ်ပ္စီ။

“ဒီ အ၊ အ၊ သ ကတ္ျပားေလးေတြကို ၾကည့္လိုက္ၾကပါဦး၊ ဒါေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဒူတကၠသိုလ္မွာ သိပ္သံုးပါတယ္။
ခင္ဗ်ားတို႕မွာလည္း သာမန္ထက္ပိုသိတဲ့ အထူးအာရံုသိ အျမင္ေတြ ရွိ မရွိ သိခ်င္ရင္ ဒါနဲ႕ စမ္းၾကည့္လို႕ရပါတယ္”
ပါေမာကၡရိုင္းက ထိုသို႕ေျပာသည္။

(မွတ္ခ်က္။ ။ “အ၊ အ၊ သ” ဆိုသည္မွာ “အထူးအာရံုသိမႈ”ကို အတိုေကာက္ျပန္ဆိုထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။
အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ကား E.S.P ဟု Extrasensory Perception ကို အတိုေကာက္ ေခၚေ၀ါသံုးစြဲၾကပါသည္။)

ေဒါက္တာပရာပန္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္လိုက္ၾကသည္။

ပါေမာကၡၾကီးသည္ ကတ္ျပားေတြကို ကုလားဖန္ထိုးလိုက္သည္။ ထို႕ေနာက္ ေက်ာဖက္မွေန၍ ေမွာက္ကာ
စားပြဲေပၚတြင္ ခ်ထားလိုက္သည္။

“ဖဲခ်ပ္တစ္ခုကို ယူဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ားတို႕ဖာသာ ခင္ဗ်ားတို႕ ဘာဖဲလဲဆိုတာလွန္ၾကည့္၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေတာ့ မျပနဲ႕ေပါ့၊
ခင္ဗ်ားတို႕လက္ထဲက ဖဲဟာ ဘာသေကၤတရွိလဲဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္က မၾကည့္ဘဲေျပာမယ္၊ မွန္ခ်င္မွန္၊ မွားခ်င္မွား
မယ္ေပါ့။ ကဲ စမ္းၾကည့္ရေအာင္”

ကၽြန္ေတာ္က ပထမဖဲခ်ပ္ကို ယူၾကည့္သည္။ ၾကယ္ပံု၊ ပါေမာကၡၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္မ်က္လံုးေတြကို အေသအခ်ာ
စူးစိုက္ၾကည့္ျပီး ေျဖသည္။ စက္၀ိုင္းတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္က ေနာက္ဖဲတစ္ခ်ပ္ကို ယူသည္။ စက္၀ိုင္း။ပါေမာကၡၾကီးက လိႈင္းတြန္တဲ့။
ေနာက္ ဖဲခ်ပ္သံုးေလးခုယူသည္။ ပါေမာကၡၾကီးကလည္း ေျဖသည္။ ပါေမာကၡၾကီး ရမ္းေျဖတာ ႏွစ္ခါေတာ့မွန္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ဦးေႏွာက္ေျခာက္သြားသည္။

“ဒါက ဘာကို သက္ေသျပတာလဲ ဆရာၾကီး”
ကၽြန္ေတာ္က ေမးမိသည္။

“ဒါက ဘာကိုျပသလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ အာရံုမရေသးတာကို ျပတာေပါ့ဗ်။ ခုႏွစ္ခါမွာ ႏွစ္ခါေလာက္မွန္တာဟာ
တိုက္ဆိုင္မႈပဲ။ အျမင္အာရံုထက္သန္တဲ့လူဆို ဒီထက္မက မွန္ရမွာေပါ့”
သူက ျပံဳးျပီး ဆက္ရွင္းျပသည္။

“ဒီစမ္းသပ္မႈကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ အၾကိမ္ေတြ ေထာင္နဲ႕ေသာင္းနဲ႕ ခ်ီျပီးလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္ေတာ့
ႏွစ္ဆယ့္ငါးၾကိမ္မွာ ငါးၾကိမ္ေလာက္သာ မွန္းဆခ်က္ဟာ မွန္ကန္တတ္ပါတယ္။ ရမ္းသန္းျဖီးျဖန္းျပီး ေလွ်ာက္ေျပာလဲ
ႏွစ္ဆယ့္ငါးၾကိမ္မွာ ႏွစ္ဆယ့္ငါးၾကိမ္လံုး မွန္ဖို႕ခဲယဥ္းပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕အျမင္အာရံုထက္သန္သူေတြက်ေတာ့
အေတာ္ေလးကို အေျဖမွန္မ်ားတာကို အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ေတြ႕ရပါတယ္။ တစ္ခါေမးလို႕
အေျဖမွန္တာမ်ားရင္ ကံေကာင္းလို႕တိုက္ဆိုင္တာ မ်ားလို႕ရယ္လို႕ ေျပာႏိုင္ေပမယ့္ အဲဒီသူဟာ ဘယ္အခါစစ္စစ္
သူမန္လူထက္ အေျဖမွန္ ပိုမ်ားေနျပီဆိုရင္ေတာ့ ဒီလူဟာ သာမန္ထက္ထူးျပီလို႕ မွတ္ရပါတယ္”

“ပီးယာစ့္”ဟုေခၚေသာ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္ကို ေဒါက္တာရိုင္းႏွင့္ ေဒါက္တာပရက္တို႕ အ၊ အ၊ သ ကတ္ျပားျဖင့္
စစ္ၾကည့္ဖူးသည္။

ထိုသူကို ကတ္ျပား ၂၅ ခုျဖင့္ ၁၅ ၾကိမ္တိတိ စစ္ၾကည့္သည္။ စုစုေပါင္း အၾကိမ္ ၇၅၀ ေျဖရသည္ ဆိုပါေတာ့။
ထိုသူမွန္ကန္မႈႏႈန္းမွာ ၂၅ ၾကိမ္တြင္ ကိုးၾကိမ္ေလာက္အထိ ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္မွန္ကန္သည္ကို ေတြ႕ခဲ့ရသည္။
သာမန္လူတို႕မွန္ကန္ႏငန္းထက္ ႏွစ္ဆနီးပါးမွ် ပို၍မွန္ကန္ခဲ့သည္။ ထိုကဲ့သို႕ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးမွာ တစ္ကေဋကဋာတြင္မွ
တစ္ေယာက္ပင္မရွိ။ ဒူတကၠသိုလ္တြင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ စမ္းသပ္ခဲ့သမွ် ထိုသူေလာက္ အေျဖမွန္ မ်ားခဲ့သူ ယခုထိမရွိခဲ့။

“အၾကားအျမင္ရ ပုဂၢိဳလ္၊ နိမိတ္ဖတ္ အတိတ္ေကာက္တတ္သူ၊ ၾကိဳတင္ေဟာကိန္းထုတ္သူေတြ ဧကန္ ဧက ရွိခဲ့
တာေတာ့ ရာစုႏွစ္ေတြနဲ႕ကို ခ်ီျပီးေတာင္ၾကာခဲ့ပါျပီ။ အထူးသျဖင့္ ဘာသာေရး၊ အဦးအေဆာင္ေအာက္မွာရွိတဲ့ ႏိုင္ငံ
ေတြမွာ အေတာ္ေတြ႕ရပါတယ္”

ပါေမာကၡရိုင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕သြားခါနီးတြင္ ထပ္၍ေျပာသည္။ ဒူတကၠသိုလ္မွ အျပန္လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုးတြင္
ကၽြန္ေတာ္ေရာ ေဒါက္တာပရာပန္ပါ စဥ္းစားေတြးေတာစရာေတြ တစ္ပံုတစ္ေခါင္းၾကီးႏွင့္ ျပန္လာခဲ့ၾကရသည္။
ကၽြန္ေတာ္ကမူ”အ၊ အ၊ သ” ကတ္ျပားစမ္းသပ္မႈႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ အစမ္းသပ္ခ့ခဲ့ရေသာ ဘန္ေကာက္ဘုရား
ေက်ာင္းအတြင္းမွ စမ္းပ္မႈတို႕၏ အဆက္အစပ္ကို စဥ္းစားေနမိသည္။ ပါေမာကၡရိုင္းက ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို
“အ၊ အ၊ သ” ကတ္ျပားမ်ားလက္ေဆာင္ေပးျပီး စမ္းသပ္ၾကည့္ရန္၊ အမွန္မ်ားေလေလ အၾကားအျမင္အာရံုႏွင့္
ပို၍နီးစပ္ေလေလဟု သိလာရန္ မွာၾကားလိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္သည္ အျပန္လမ္းတြင္ လမ္းခုလတ္
၀င္မိသမွ်ေသာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ စားေသာက္ဆိုင္မ်ားတြင္ “အ၊ အ၊ သ “ကတ္ျပားကိုသာ စမ္းေနမိေတာ့သည္။
ကၽြန္ေတာ္မွာ တစ္ခါတစ္ခါ ၂၅ၾကိမ္တြင္ ခုႏွစ္ၾကိမ္ေလာက္ မွန္တတ္သျဖင့္ ပီတိျဖစ္ေနမိ၏။ ငါးၾကိမ္အထိ
မွန္လွ်င္ တိုက္ဆိုင္မႈ၊ ငါးၾကိမ္ထက္ေက်ာ္လွ်င္ အၾကားအျမင္ႏွင့္ နီးစပ္လာျပီဆိုေသာ ဒူတကၠသိုလ္၏ ရွာေဖြ
ေတြ႕ရွိခ်က္အရဆိုလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ကား သိပ္ေတာ့မဆိုးလွေတာ့။ ရံုးမွာလည္း ကၽြန္ေတာ့္လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားကို
စမ္းသပ္ၾကည့္သည္။ သူတို႕ထက္ ကၽြန္ေတာ္က အမွန္ပိုမ်ားသည္။ ၂၅ ၾကိမ္တြင္ ပွ်မ္းမွ်အားျဖင့္ ေလးၾကိမ္မွ
ေျခာက္ၾကိမ္ခန္႕ ကၽြန္ေတာ္မွန္တတ္သည္။

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္တိုက္တည္းေနသူ အယ္လင္ဆိုေသာ ပုဂၢိဳလ္ကလည္းတစ္မ်ိဳး။ သူက လက္ေတြ႕သမား။
ကၽြန္ေတာ္စိတ၀င္စားတာမ်ိဳး သူ စိတ္မ၀င္စားတတ္။ ကၽြန္ေတာ္၏ “အ၊ အ၊ သ”ကတ္ျပား စမ္းသပ္မႈကိုလည္း
သူ အေပ်ာ္သေဘာအေနျဖင့္ စမ္းၾကည့္ရန္ စိတ္ကူးမိဟန္မတူ။ သူသည္ အစိုးရအလုပ္မွထြက္ျပီး ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းကို
စတင္တည္ေထာင္လုပ္ကိုင္ေနသူျဖစ္ရာ အလုပ္က အျမဲပင္ ရႈပ္ေနတတ္သည္။ သူသည္ လွ်ပ္စစ္အင္ဂ်င္နီယာ
တစ္ေယာက္အေနႏွင့္ ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္းတစ္ခုတည္ေထာင္ကာ ပုဂၢိလိက ေလယဥ္ကုမၸဏီတစ္ခုအတြက္
လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းမ်ား ထုတ္လုပ္ေပးေရးလုပ္ငန္းကိုသာ ေန႕မအား ညမအားလုပ္ကိုင္ေနသည္။

သူ႕အခန္းထဲတြင္ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာပစၥည္းေတြ ေတာင္ပံုရာပံုႏွင့္ ရႈပ္ေထြးေနသည္။ သူသည္ အနာဂတ္အတြက္
သူ႕စီမံကိန္းႏွင့္သူ အစီအစဥ္ေတြခ်ျပီးသား။ ထိုအထဲတြင္ ကတ္ျပားခ်ပ္ကေလးေတြကို ေမွာက္ကာ ဘာအပြင့္လဲ
ဆိုသည္ကို မွန္းဆေျဖဆိုရေသာ အလုပ္မ်ိဳးကို စိတ္မ၀င္စားသည္မွာ သဘာ၀က်ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း
ကၽြန္ေတာ္။သူ႕ကိုမွ သြားသြားျပီး နားပူနားဆာလုပ္ေနမိသည္။ “အ၊ အ၊ သ” ကတ္ျပားစမ္းၾကည့္ရန္။ ၾကာေတာ့
သူအားနာလာဟန္တူသည္။ “တစ္ခါေတာ့ စမ္းမယ္ဗ်ာ၊ ေနာက္တစ္ခါေတာ့ မစမ္းပါရေစနဲ႕”ဟုဆိုကာ
ကၽြန္ေတာ့္ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာလိုက္သည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ကတ္ျပားမ်ားကို ကုလားဖန္ထိုးက သူ႕ကိုေပးသည္။ သူက စိတ္ထဲတြင္ တစ္ခုခု တြက္ခ်က္ေန
ဟန္တူသည္။ ကတ္ျပားတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ျပသည္။ ေနာက္ေက်ာကိုၾကည့္ျပီး သူကေျဖသည္။ “ၾကယ္ပံု”၊
ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွျပန္မေျပာ။ စာရြက္လြတ္တစ္ခုတြင္သာ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ေတးထားလိုက္သည္။ သူက
သူ႕အလုပ္စာရြက္ေတြထဲမွာ တစ္ခုခုရွာေနရာမွ ကၽြန္ေတာ္ျပေသာ ဒုတိယကပ္ျပားကို ထပ္အေျဖေပးသည္။
“ဒီတစ္ခါလည္း ၾကယ္ပဲ”။ သူမွန္ျပန္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘာမွမေျပာ။ စာရြက္ထဲမွာသာေတးမွတ္ထား
လိုက္သည္။ သူကေတာ့ စီးကရက္တစ္လိပ္ကိုမီးညိွသည္။ ထို႕ေနာက္ စာအုပ္စင္သြားကာ စာရြက္တစ္ရြက္
လိုက္ရွာဟန္တူသည္။ သို႕သေသာ္ ထိုစာရြက္မွာ သူ႕စားပြဲေရွ႕တည့္တည့္တြင္ ရွိေနသည္ကို ေနာက္မွေတြ႕ရ၍
မေက်မနပ္ႏွင့္ က်ိန္ဆဲေရရြတ္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ေမးတာေတြကို ေပါ့တီးေပါ့ဆ ေလွ်ာက္ေျဖေနသည္။
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို အားနာလို႕သာ အေျဖေပးေနရသည္။ သူ႕စိတ္ထဲတြင္မွမူ အလုပ္ထဲမွာသာ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို
ေျဖရင္းႏွင့္ သူ႕ေခါင္းထဲေပၚလာသမွ်ေသာ သူ႕ကိစၥ၀ိစၥေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ေနသည္။ ေနာက္ထပ္
စီးကရက္တစ္လိပ္ မီးညွိျပန္သည္။

ကတ္ျပား ၂၅ ခ်ပ္ျဖင့္ သူ႕ကိုစစ္ရာ တစ္နာရီနီးပါး ၾကသည္။ ရလဒ္ကေတာ့ ေၾကာက္စရာ လန္႕စရာ။
၂၅ခ်ပ္မွာ သူမွန္တာ ၂၃ ၾကိမ္။

ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ကို ရ်င္းျပသည္။ သူ ဘယ္ေလာက္ ထူးျခားေနျပီဆိုတဲံအေၾကာင္း။ အစကေတာ့ သူစိတ္
မ၀င္စားေသး။ သူလုပ္စရာ အလုပ္ေတြ အားလံုး လက္စသတ္ျပီးေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာကို သူ
ေအးေအးေဆးေဆး နားေထာင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဒူတကၠသိုဘ္ စမ္းသပ္ခ်က္အရ ခုႏွစ္ၾကိမ္ထက္ ပိုမွန္လွ်င္
အလြန္ထူးျခားေနျပီ ဆိုသည့္အေၾကာင္း။

သည္ေတာ့မွ သူ မ်က္လံုးျပဴးသြားသည္။ ေနာက္တစ္ခါ ထမ္စမ္းဥိးမည္ဟု စိတ္လိုလက္ရေျပာလာသည္။
ထို႕ေၾကာင့္ ထပ္၍စမ္းၾကသည္။

“ၾကယ္ပံု”
မွားသည္။ လိႈင္းတြန္႕၊ မွားျပန္ျပီ။ ေနာက္ဆံုး နိဂံုးခ်ဳပ္ေတာ့ ၂၅ ၾကိမ္မွာ သံုးေလးၾကိမ္သာ မွန္ေတာ့သည္။
ငါးၾကိမ္ထက္ တစ္ခါမွ မပိုေတာ့။

အယ္လင္လည္း အေတာ္စိတ္ပ်က္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာေျပာရမွန္းပင္ မသိေတာ့။ သူ႕စိတ္က
တျခားေနရာေရာက္တုန္းက ေျဖသမွ် မွန္လိုက္တဲ့ျဖစ္ျခင္း။ အခု ေသေသခ်ာခ်ာ အာရံုစိုက္ ေျဖျပန္ေတာ့မွ
တလြဲေတြခ်ည္း။

ဘန္ေကာက္ရွိ ကၽြန္ေတာ့္ရံုးသို႕ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြ ထိုင္းေတြႏွင့္ ျပန္ဆံုရပါသည္။
သူတို႕အားလံုး၏အာရံုမွာ ဘာသာေရးတြင္သာရွိၾကသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္ေနေသာ
အၾကားအျမင္ဆိုင္ရာျပႆနာ အ၊ အ၊ သ (အီး၊ အက္စ္၊ ပီ) ေခၚ ပရ၀ိညာဥ္ဆိုင္ရာျပႆနာမွာ သူတို႕အဖို႕
သိပ္မဆန္းလွေတာ့။ ဤျပႆနာမ်ားမွာ အေ၇ွ႕တိုင္းသားတို႕အဖို႕ တကူးတက စဥ္းစားေတြးေတာ
အံ့ၾသေနစရာမဟုတ္။ သူတို႕၏ နိစၥဓူ၀ဘ၀တိုင္းတြင္ ေတြ႕ၾကံဳျမင္ၾကားေနရေသာ သာမန္ကိစၥမွ်ပင္ျဖစ္ၾကသည္။
သူတို႕အတြက္ တကယ္တမ္း အေရးၾကီးသည္မွာ ဘာသာေရး။ ဘာသာေရးတြင္လည္း အတိတ္ဘ၀မွ ဘာသာေရး
အထံုအဆက္ ပ႒ာန္းဆက္သည္လည္း အလြန္အမင္း အေရးၾကီးေသာ အခန္းက႑မွပါ၀င္ေၾကာင္း
ကၽြန္ေတာ္သိရွိနားလည္ခဲ့ရသည္။

ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။
ေနာက္တစ္ပတ္တြင္ဆက္လက္ေဖာ္ျပမည္မွာ အခန္း(၃) ျဖစ္သည့္ "သစၥာရွာေသာမင္းသား" ျဖစ္ပါသည္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://openmind.net63.net/?feed=rss2. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.