Friday, October 10, 2008

[မသက္ဇင္] 1 New Entry: ႏွင္းဆီနီ ပြင္႔ဖတ္ေပၚ က ပ်ားရည္ တစက္ ႏွင္႔ အရိမဒၵန (၄)

ႏွင္းဆီနီ ပြင္႔ဖတ္ေပၚ က ပ်ားရည္ တစက္ ႏွင္႔ အရိမဒၵန (၄)

ခုႏွစ္ရက္ေျမာက္ေန႔ နံနက္---------
ယေန႔ နံနက္ တြင္ ဟို တယ္ ဝန္ထမ္း တံခါး လာေခါက္ သည္ ႏွင္႔ က်မ တံခါး ဖြင္႔ေပး လိုက္သည္ စားစရာ ေတြ ဘာ မွပါ မလာ ေတာ႔ပါ---ဟိုတယ္ ဝန္ထမ္း က ဧည္႔ သည္ ေစာင္႔ေန ပါသည္ ဟုသာ အသိေပးၿပီး ျပန္ ထြက္ သြား သည္။ မေန႔ညေန က သူ တည္းခို ေနသည္႔ ဘားမား တည္းခို ရိပ္သာ တြင္ ေကာက္ညွင္းေပါင္း ႏွင္႔ အ ေၾကာ္ စားရန္ က်မ တို႔ ေျမးအဘြား အား သူ ဖိတ္ထားသည္။ ယခု သူ လာႀကိဳေန ပါၿပီ---။ သို႔ေသာ္ ဟို တယ္ ဝန္ ထမ္း လက္ထဲ တြင္ ႏွင္းဆီနီ မေတြ႔မိသည္ ကို က်မ ရင္ထဲ ဘာလို႔မ်ား ဟာ--က နဲ ျဖစ္သြားမိပါလိမ္႔---ဒါ ေပမဲ႔ က်မ ေမွ်ာ္လင႔္ေနမိသည္႔ ႏွင္းဆီနီ သည္ က်မ ထံ မလြဲ မေသြ ေရာက္လာမည္ ကိုေတာ႔ က်မစိတ္ထဲတြင္ အလိုလို သိေန သ လို ပါ ပဲ ေလ----။ သ ူတည္းခိုသည္႔ ဘာမားရိပ္သာ သို႔ က်မတို႔ ေျမးအဘြား ေရာက္ သည္႔ အခ်ိန ္တြင္ နံနက္ ၆နာရီ ရွိေနၿပီ---ရိပ္သာ ေစာင္႔ျပင္ဆင္ေပး သည္႔ ပဲျပဳတ္ ဆီဆမ္း ႏွင္႔ ေကာက္ ညွင္း င ခ်ိတ္ ေပါင္း ပူပူေႏြေႏြး သည္ ႏွမ္းေထာင္း ေမႊးေမႊးေလး ႏွင္႔ အတူ အေကာင္းဆံုး ျမန္မာ႔ရိုးရာ အစားအစာ ေတြ ပါပဲ---အေၾကာ္စံု ၊ ေက်ာက္ပန္းေတာင္း လဘက္ရည္ခ်ိဳ ႏွင္႔ အ လြန္ လိုက္ ဘက္ လြန္း လွသည္---။
နံ နက္ တိုင္း ဟို တယ္ မွ ေက်ြး သည္႔ ဘို စာေတြ ကို က်မ တို႔ေျမး အဘြား ေန႔စဥ္ စားေနရ သည္မွာ ၿငီး ေငြ႔ လွ ပါၿပီ--- အရသာ ရွိလွသည္႔ ျမန္မာ႔ အစား အစာ မ်ား စားလိုက္ရသည္႔ အတြက္ ဘြားဘြား ေက်နပ္ေနသည္ ကို ေတြ႔ရ သည္--ဘယ္လို ေရစက္မွန္း မသိပါ---ဘြားဘြား သူ႔ ကို ခင္မင္ေနသည္။ သူ---လူႀကီးေတြ အေပၚ ဆက္ ဆံသည္ မွာ တယုတယ ရွိလြန္းၿပီး အလြန္ယဥ္ေက်း ကာ ရိုေသ ကိုင္းရွိဳင္းသည္ ကို ေတြ႔ရသည္။

က်မ တို႔ အားလံုး စားေသာက္ၿပီး သည္ႏွင္႔ ေရႊစည္းခံု ေစတီ သို႔ သူ စီစဥ္ ထား သည္႔ အငွား ကားျဖင္႔ ထြက္ လာ ခဲ႔ၾက သည္။ ပထမ ဆံုး ဝက္ႀကီး အင္း ဂူဘုရား သို႔ ဝင္သည္----။ ဒီ တ ေခါက္ ဘြားဘြား အား ပံုစံ အမ်ိဳး မ်ိဳး ႏွင္႔ ဓါတ္ပံုရိုက္ ေပးေနသည္---သူ႔ ဓါတ္ပံုပစၥည္းမ်ား ထည္႔သည္႔ အိတ္ ကို က်မအား လွမ္း ေပးၿပီး သူ ႏွင္႔ ဘြား ဘြား က်မ ႏွင္႔ အ နည္း ငယ္ အလွမ္း ေဝး သြားသည္။ တမင္ တကာလား --မေတာ္ တဆ လား က်မ ေဝခြဲ မရမွီ ဘြား ဘြား ကို ထားခဲ႔ၿပီး သူ က်မထံ ေျပးလာသည္--- မ ကို က်ြန္ေတာ္ ႏွင္းဆီပန္းေလး လာေပးတာ ပါ-----။

စူးရ ေတာက္ပ ေနသည္႔ သူ႔မ်က္ဝန္း နက္နက္ေတြ ကို က်မ ေတြ႔ လိုက္ ရရင္ပဲ သိမ္ေမြ႔နက္ရွိဳင္းလြန္းၿပီး သူ ေပး ခဲ႔သည္႔ ႏွင္းဆီနီကို က်မ ပန္ဆင္လိုက္သည္-- ေယာက်ၤား တေယာက္ ၏ ႏွလံုးသား ရဲတိုက္ တခုကို တံခါးေသာ႔ ဖြင္႔ၾကည့္မိသည္--က်မ ကဲ႔ဲသို႔္ပင္ သူသည္ လည္း ပိတ္္ထား ေသာ က်မ၏ ႏွလံုးသား ရဲတိုက္ တံ ခါး တခ်ပ္ အား ေသာ႔ဖြင့္ၾကည့္ လိုပါ လိမ္႔မည္---က်မျမင္ မိေသာ အျမင္ ႏွင္႔ က်မ ကို သူ ျမင္သည့္ ႏွလံုး သား လွ်ိဳ႔ ဝွက္ ခ်က္ ေတြ က တူညီခ်င္ မွ တူညီပါ လိမ္႔မည္---သူ႔ူ ဘက္က အျမင္ ဘယ္သို႔ရွိမည္ က်မ မသိ ႏိုင္ေသာ္ လည္း က်မ ၏ ပိတ္ထား ေသာ ႏွလံုးသား တံခါး အား အနည္းငယ္ ဖြင္႔ ေပးလိုက္သည္ ကေတာ႔ သူ ၏ ရိုး သား ေျဖာင္႔မတ္ျခင္း ႏွင္႔ ပရဟိတ စိတ္ေတြ ကို ေလးစားျခင္း က စတင္လာခဲ့သည္ ကိုေတာ႔ က်မ အခိုင္အမာ ေျပာႏိုင္ပါလိမ္႔ သည္္။
သူ ႏွင့္ ဘြားဘြား က်မ အနား ေရာက္လာခ်ိန္တြင္---ပါးနပ္သည္႔ ဘြားဘြား က က်မဆံပင္ေတြေပၚမွ ႏွင္းဆီနီကို တခ်က္ၾကည္႔လိုက္ၿပီးၿပံဳးေယာင္ျပဳသည္ --က်မ ပါးျပင္သည္ ပန္းႏ ုေရာင္ရွက္ ေသြး သန္းသြား ေလသလား---။

က်မ တို႔ ဂူေျပာက္ႀကီး ဘုရား အား လွည့္ လည္ၾကည္႔ရွဳ ေနရာ မွ သူ က ဂူေျပာက္ႀကီး ဘုရား ႏွင္႔ ပတ္ သက္ သည္႔ သမိုင္း ကို သူ ရွင္းျပေနသည္--ဝက္ႀကီး အင္း ဂူေျပာက္ႀကီး ဘုရား က ကြမ္းေတာင္ ဟာ---ဗုဒၵဂါယာမွာ ရွိတဲ့ မဟာေဗာဓိေစတီ ကြမ္းေတာင္မ်ိဳးေလ----အဲဒီ ထဲမွာ ငါးရာငါးဆယ္ ဇာတ္ေတြ ေရးျခယ္ ထား တယ္၁၈၉၉ မွာ ျမန္မာျပည္ ကို ေရာက္လာ တဲ႔ ဂ်ာမန္ လူမ်ိဳး ေဒါက္တာသိုမန္း ဆိုတဲ႔ သူက ပုဂံ လက္ရာ ေတြ သယ္ယူသြား တာ---ေၾကာင္႔ အဲဒီ ကြမ္းေတာင္ မရွိေတာ႔ဘူး----။မွတ္တမ္း ေတြက ဂ်ာမန ္လူမ်ိဳး ေဒါက္တာသိုမန္း ခြာယူသြားတယ္လို႔ အခိုင္အမာ ဆိုထား တယ္----၁၈၉၉ ခုႏွစ္က ဆိုေတာ႔ ျမန္ မာ ႏိုင္ငံ ကို အဂၤလိပ္သိမ္းၿပီး စ ဆိုေတာ႔----ေရွးေဟာင္းအႏုပညာ ဥပေဒျပဌါန္းခ်က္ က လည္းမရွိေသးဘူး---။
က်ြန္ေတာ္ တို႔ျမန္မာလူမ်ိဳး နဲ႔ ျမန္မာျပည္ ဟာ သူ႔က်ြန္ျဖစ္ခဲ႔ရတာ ရင္နာစရာ ေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ----အဲဒီ ႏိုင္ငံ ံျခား သား ေတြ ဟာ ေရွးေဟာင္း ပစၥည္းသူခိုးေတြ --ပါ ဗ်ာ-----သူ က ဟိုး---အေဝးတေနရာသို႔ စိုက္ၾကည္႔ရင္း ေလးေလး နက္နက္ ေျပာေနသ ကဲ႔သို႔ ဘြားဘြား က ေခါင္းတညိတ္ညိတ္ ရွိကာ လူငယ္ ဆိုေသာ္လည္း ဗဟု သု တ ၾကြယ္ဝ စြာ ေျပာေနသည္ ကို သေဘာက် ေနပံုရသည္။

က်မ ကေရာ----သူ႔ အေပၚ ဘယ္လို မွတ္ခ်က္ေတြ ေပးမွာလဲ---အမ်ိဳးသမီး အမ်ားစုသည္ မိမိ၏ ဘဝ အာ မ ခံ ခ်က္ အတြက္ ေပးႏိုင္ သူကိုသာ အဓိက ေရြးျခယ္တတ္ၾကသည္။ ထ ိုအထဲတြင္ သူ မပါႏိုင္ပါ---သူ သည္ မ သပ္ ယပ္ေသာ ဆံပင္ ေတြ ႏွင္႔ အဝတ္ အစား ဖရို ဖရဲ ဝတ္ ကာ ဘဝ ကို ေဒါင္က်က် ျပားက်က် ေနတတ္ ၿပီး သူ႔ ယံုၾကည္ ခ်က္---သူမွန္ သည္ဟု ထင္ေသာ အလုပ္မ်ား ကို စူးစူးနစ္နစ္ လုပ္ေနတတ္ သူ လူငယ္ တ ေယာက္ ပါ ပဲ ေလ--------------------။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://www.mathetzin.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.