Tuesday, October 7, 2008

[Htoo Myat] 1 New Entry: ထူးျမတ္ ပထမဆံုး ရဲဖမ္းခံရျခင္း

ထူးျမတ္ ပထမဆံုး ရဲဖမ္းခံရျခင္း

ပထမဆံုးေတြ ေရးရင္းနဲ႔ ပထမဆံုး ရဲဖမ္း ခံခဲ့ရတဲ့ အေၾကာင္းေလးကို နည္းနည္း အက်ယ္တ၀င့္ ေရးခ်င္စိတ္ ေပါက္လာတယ္။ က်ေနာ့္ဘ၀ သက္တမ္းမွာ လွည္းတန္းဆိုတဲ့ ေနရာဟာ ကိုယ့္အိမ္ ကိုယ့္ယာနဲ႔ မျခားခဲ့ပါဘူး။ က်ေနာ္ အဲဒီ တကၠသိုလ္ ရိပ္သာလမ္းမွာ ေနခဲ့တုန္းက က်ေနာ္ ပညာေရး တကၠသိုလ္ ေလ့က်င့္ေရး ေက်ာင္းကို လမ္းေလွ်ာက္ တက္ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက မမစိမ္းက ကားေလးနဲ႔ျပန္ေတာ့ ဓနရွင္ဆိုၿပီး စြဲခ်က္တင္လိုက္ေသး။ ဒါေပမဲ့ သူကားနဲ႔ ျပန္တဲ့ လမ္းကေနလည္း လွည့္လွည့္ျပန္မိေသးတာ... ဟားဟား...

က်ေနာ္တို႔ ေက်ာင္းက ၂နာရီ ခြဲေလာက္ လႊတ္ၿပီဆို (အင္း... ဟုတ္မယ္ထင္တယ္၊ ေမ့ေတ့ေတ့ပဲ) က်ေနာ္ အိမ္ကို လမ္းေလွ်ာက္ျပန္မယ္။ ဘယ္ေလာက္မွမၾကာပဲ ခဏဆို ေရာက္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ က်ေနာ္ အ၀တ္အစားလဲၿပီး လွည္းတန္းကို လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္ျပန္ပါတယ္။ က်ေနာ္ တကယ္ဆို ေက်ာင္း၀တ္စံုနဲ႔ပဲ လွည္းတန္းကို သြားလည္း ရေတာ့ ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီတုန္း တခါတေလ အဖြားဆီကေန ပိုက္ဆံ ေတာင္းေတာင္းသြားတတ္လုိ႔ ထင္တယ္။

က်ေနာ္ အိမ္အရင္ျပန္ပါတယ္။ ေနာက္မွ တီရွပ္ေလး၊ ေဘာင္းဘီတိုနဲ႔ ေခါက္ထီးအမဲေလး ကိုင္ၿပီး လူေကာင္ႀကီးႀကီး ကလန္ကလားနဲ႔ လွည္းတန္းကို ပလက္ေဖာင္း ေဘးက သစ္ပင္တန္း ၾကားထဲကေန ေလွ်ာက္ပါတယ္ (အဲဒီမွာ လမ္းေလွ်ာက္ဖူးတဲ့ လူေတြဆို အဲဒီ သစ္ပင္ၾကားက လူေလွ်ာက္လမ္းေလးကို မွတ္မိၾကမွာပါ၊ ပလက္ေဖာင္း ရွိေနရဲ့သားနဲ႔ ဘာလို႔ အဲဒီကေန ေလွ်ာက္ၾကလဲ ဆိုတာ က်ေနာ္လည္း မသိဘူး။ ေတာ္ေတာ္ေတာ့ ေလွ်ာက္လုိ႔ေကာင္းတယ္)

အဲဒီတုန္းက လွည္းတန္းမွာ INFO တို႔လို အျပင္အဆင္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ ဆိုင္ေတြ ရွိတယ္၊ ဆက္ေလွ်ာက္ရင္ ၁၂ လံုးတန္းအထိပဲ။ က်ေနာ္ ကစားတာကေတာ့ ျပည္ျမန္မာ ကုန္တိုက္ (အခုေခတ္ လူငယ္ေတြဆို လွည္းတန္း စင္တာပဲ ေသခ်ာ သိေတာ့မယ္ထင္တယ္၊ က်ေနာ္ သြားသြား ေဆာ့ေနတုန္းက အဲဒါႀကီး ေဆာက္လို႔ မၿပီးေသးပါဘူး။ ေျမႀကီးေပၚကေတာင္ မတက္ေသးဘူးထင္ပါတယ္။) လွည္းတန္း စင္တာေဘးက ျပည္ျမန္မာ ကုန္တိုက္ရဲ့ ေဘး က်ဴရွင္ ေတြအမ်ားႀကီး ရွိတဲ့ တုိက္ၾကီးက Power ဆိုတဲ့ ဂိမ္းဆိုင္ပိစိေလးပါ။

အဲဒီေန႔က က်ေနာ္ ပံုမွန္ေန႔တစ္ေန႔ လိုပဲ ျဖတ္သန္းပါတယ္။ လွည္းတန္းမွာ မ်ဥ္းၾကားက မကူးရင္ ဖမ္းတယ္ ဆိုတာကို က်ေနာ္ အျမဲတမ္း သတိရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မ်ဥ္းၾကား ႏွစ္ခုလံုးဟာ အလြန္ ေ၀းလံတဲ့ ေဒသေတြမွာ ရွိေနေတာ့ က်ေနာ္ လမ္းဆံုမွာဆို အရိပ္အေျခ ၾကည့္ၿပီး ကူးျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္။ အဲဒီေန႔မွ က်ေနာ္ လမ္းျဖတ္ ကူးေနရင္း လက္လာဆြဲတာ ခံလုိက္ရပါတယ္။ က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္ဆို က်ေနာ္ ျဖတ္ကူးတဲ့ အလယ္မွာ ပန္းျခံေလး ရွိတယ္။ အဲဒီ ပန္းျခံရဲ့ တ
ကၠသိုလ္ ရိပ္သာ လမ္းဖက္ျခမ္းမွာ အဆြဲခံလုိက္ရပါတယ္။ စစျခင္း အရပ္၀တ္ကေန ေနာက္ ယူနီေဖာင္းတစ္ေယာက္က လာဆြဲပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ေခၚေခၚေနတဲ့ ဘဲဥေပါ့။ ဘဲဥ ဦးထုပ္ ေဆာင္းထားတာ ျဖဴေဖြးေနတာပဲ။

ဒိုင္နာကားေပၚ ေရာက္ေတာ့ ယဥ္ထိမ္း ရဲေမလည္း ပါတာကိုး... က်ေနာ္ လမ္းမွာ တစ္လမ္းလံုး ေျပာလာတယ္။ ပုခံုးဖက္ၿပီး ေခၚလာတုန္းက၊ က်ေနာ္ဟာ ေက်ာင္းသားပါ။ က်ေနာ္ ၈တန္းပဲ ရွိပါေသးတယ္။ အကိုတို႔ ဖမ္းလည္း က်ေနာ့္မွာ ဒါဏ္ေငြ ေဆာင္စရာမရွိပါဘူး ဆိုတာကို... အဲဒီ ပုလိပ္ကလည္း မယံုဘူးဗ်ာ... က်ေနာ္ ၈တန္း ဆိုတာကို၊ ဇြတ္အတင္းႀကီး ေခၚတင္ေတာ့တာပဲ။

ေနာက္ ကားေပၚေရာက္ေတာ့ သူက အဆင္းေနရာရဲ့ ခံုတန္း အစြန္မွာ ယဥ္ထိမ္းရဲနဲ႔ ရဲေမ ပိတ္ထုိင္ထားတယ္။ က်ေနာ့္ မ်က္ေစာင္းထုိးမွာ ရွိေနတဲ့ ယဥ္ထိမ္းရဲကို က်ေနာ္က ပိုက္ဆံမရွိေၾကာင္း နားညီးေအာင္ ေျပာမိတယ္။ ေနာက္ ဘာဆက္ျဖစ္မယ္ ဆိုတာေမးေတာ့ စခန္းကို လုိက္ခဲ့ၿပီး ဒါဏ္ေငြ ၂၀၀၀ ေဆာင္ရမတဲ့... က်ေနာ့္မွာက ရွိတာမွ ၃၀၀ ပဲ ရွိတာ... အဲဒါနဲ႔ ပိုက္ဆံထုတ္ျပၿပီး ဒါအကုန္ပဲ၊ က်ေနာ္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ၊ က်ေနာ့္ အိမ္ ပိုက္ဆံ ၀င္ယူလို႔ ရမလား စသျဖင့္ေပါ့။ သူက မရဘူးပဲ ေျပာေနေတာ့ ေနာက္ဆံုး... ဒီတိုက္မွာ က်ေနာ္နဲ႔ ခင္တဲ့ ဂိမ္းဆိုင္ ရွိတယ္၊ က်ေနာ္ အဲဒီကို လာတုန္း အဖမ္းခံရတာပါ။ က်ေနာ္ လိုတဲ့ပိုက္ဆံ အဲဒီကေန ေခ်းၿပီး ျပန္လာပါ့မယ္လုိ႔ ေျပာလုိက္တယ္။

ဒီလူ႔ႏွယ္ သနားပဲ သနားသြားလား (က်ေနာ့္ပံုစံႀကီးကေတာ့ ဘယ္လိုမွ သနားဖြယ္ မေကာင္းပါဘူး) နားပဲ ျငီးလာလားေတာ့ မသိ၊ ေအး ပိုက္ဆံ ျပန္ယူဆိုၿပီး လုပ္လိုက္တယ္။ က်ေနာ္ ေမာင္ထူးျမတ္ကလည္း ရိုးသားလုိက္ ပံုမ်ားကေတာ့ ဒါဆို က်ေနာ္ ထီးထားခဲ့မယ္ေလလို႔ ေျပာလုိက္ေသးတယ္။ အဲဒါကို သူက မထားခဲ့နဲ႔ ယူသြားတဲ့... က်ေနာ္က အဲဒါ ထူးဆန္းတယ္ ထင္လုိက္ေသးတယ္။ ထီးထားခဲ့မယ္ ေျပာတာကို ဘာလို႔ ယူမထားတာလဲ လုိ႔ေပါ့။

အဲဒါနဲ႔ အဲဒီ တိုက္ေပၚ ေျပးတက္ခဲ့ၿပီး ဂိမ္းဆိုင္ထဲ ေရာက္တာနဲ႔ ဆိုင္ထုိင္တဲ့ အကိုႀကီးကို ေျပာတာေပ့ါ။ က်ေနာ့္ကို ၂၀၀၀ ေလာက္ ေခ်းပါ။ က်ေနာ္ ပုလိပ္ကားနဲ႔ မိလုိ႔ ဒါဏ္ေငြ ေဆာင္ရမယ္လုိ႔ေပါ့။ အဲဒါ အဲဒီ အကိုႀကီးက မင္းကို ဘယ္လို လႊတ္ေပးလုိက္တာတုန္းလုိ႔ ျပန္ေမးတယ္။ က်ေနာ္က ဒီကေန ပိုက္ဆံယူေပးမယ္ ေျပာလုိ႔ လႊတ္ေပးလုိက္တာလုိ႔ ျပန္ေျပာတာေပါ့။ သူက ထပ္ေမးတယ္... သူတို႔က မင္းဆီကေန ဘာယူထားလုိက္ ၾကသလဲတဲ့... က်ေနာ္က ဘာမွမယူထားဘူးလုိ႔ ျပန္ေျဖေတာ့... မင္းကလည္း တံုးပကြာ... ဘာလုိ႔ ျပန္သြားဦးမွာလဲ လို႔ ေျပာလုိက္ေရာ...

အဲဒီေတာ့မွ က်ေနာ္လည္း သေဘာေပါက္သြားၿပီး ေအာက္ကို ျပဴတင္းေပါက္ေလးကေန ေခ်ာင္းတယ္။ က်ေနာ္ ထံုးစံအတိုင္း ၁ နာရီခြဲစာ ဂိမ္းေဆာ့တယ္။ ေနာက္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ က်ေနာ္ မျပန္ရဲခဲ့ဘူး။ နည္းနည္း အေမွာင္က်လာမွ က်ေနာ္ ကုပ္ကုပ္ကုပ္ကုပ္နဲ႔ ျပန္ပါတယ္။ မ်ဥ္းၾကားကေန ေသခ်ာ ကူးၿပီးေတာ့ေပါ့။

ေနာက္ထပ္ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္ေတာ့ ေလးေလးစားစား မ်ဥ္းၾကားကေန ကူးေနခဲ့ပါေသးတယ္။ ေနာက္က်ေတာ့လည္း စည္းကမ္းျပည့္၀ေသာ ျမန္မာႏုိင္ငံသားေလး ျပန္ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://htoomyat.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.