Thursday, November 6, 2008

[Welcome] 3 New Entries: အမွတ္တရ ပဋိပကၡမ်ား

အမွတ္တရ ပဋိပကၡမ်ား

အမွတ္တရ ပဋိပကၡမ်ား

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိေတြ႕ခ်င္တယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိလာမေခၚနဲ႔တဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိလြမ္းတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိတစ္ျခားတစ္ေယာက္ရွာတဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိတန္ဖုိးထားတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိလူလိမ္ႀကီးတဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိညီမေလးလုိ႔ေခၚတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ လာမက်ဴေနနဲ႔တဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ကုိသတိရတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိေမးလ္မပုိ႔နဲ႔တဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိအေလ်ာ့ေပးတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိသိပ္မုိက္႐ုိင္းတယ္တဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိေနေကာင္းလားေမးတယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိမေတြ႕ခ်င္ေတာ့ဘူးတဲ့

ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကုိခ်စ္တယ္
သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိမုန္းတယ္တဲ့

ပန္ေတာ္က်ဘဝ

ပန္ေတာ္က်ဘဝ


သံေယာဇဥ္ၿငိ
တစ္ေန႔တစ္ဆင့္
တစ္ရစ္ ႏွစ္ရစ္
အသစ္တြယ္တာ
ကာလၾကာေသာ္
လြမ္းေအာင္ဖန္ရစ္

အခ်စ္ကုိတည္
ဘဝနဲ႔ စား
ၾကြင္းက်န္ရစ္ခဲ့
အလြမ္းေန႔မ်ား

ရင္ကေဝဒနာ
ရက္ရွည္ၾကာေတာ့
ကဗ်ာအျဖစ္
ေျခရာထင္ရစ္

စမ္းတုိ႔ မစီး
ငွက္ေတး မဆုိ
ပန္းေလး ငုိေသာ္
ကၽြန္ေတာ္ အေလ်ာ္ေပးခဲ့ရၿပီ .. ..

အိမ္ေထာင္မျပဳခ်င္သူ

ေန႔ေစ့ လေစ့ ကုိယ္၀န္ေဆာင္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးဟာ တတိယေျမာက္ ကုိယ္၀န္ေမြးဖြား ဖုိ႔အတြက္ ကိုယ္ပုိင္ေဆးခန္း တစ္ခုကုိ ေရာက္လာပါတယ္။ ဆရာဝန္က ကိုယ္၀န္ေဆာင္ရဲ႕ ရာဇ၀င္မွတ္တမ္းကုိ ၾကည့္႐ႈၿပီး အိမ္ေထာင္မရွိ ဆုိလုိ႔ ေၾကာင္အမ္းအမ္း ျဖစ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ဒါကုိ ရိပ္မိသြားတဲ့ ကုိယ္၀န္ေဆာင္ အမ်ိဳးသမီးဟာ ေအာက္ပါအတုိင္း ရွင္းျပလုိက္ ပါတယ္။

ကုိယ္၀န္ေဆာင္ = ဒီလုိပါဆရာ၊ ကၽြန္မ (၁၆)ႏွစ္အရြယ္တုန္းက မိသားစုဆရာ၀န္က မွာခဲ့ဖူးပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ႏွလံုးခုန္သံ မမွန္ဘူး၊ ပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ အသံေတြ ၾကားေနရတာေၾကာင့္ အသက္ရွည္ရွည္ ေနခ်င္ရင္ အိမ္ေထာင္မျပဳပါနဲ႔ လို႔ မွာထားလုိ႔ပါဆရာ။
ဆရာ၀န္ = ေတ့လဲြ လဲြတာပဲ .. .. ။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://winzaw-mdy.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.