Tuesday, December 2, 2008

[DeGoLar] 2 New Entries: ♥ SMRT expenses

♥ SMRT expenses

ဘာရယ္မဟုတ္ပါဘူး၊ ေဖေဖာ္ဝါရီကေန ႏိုဝင္ဘာအထိ အမ္အာတီနဲ႔ ဘတ္စ္ကား ခရီးစရိတ္ပါ။ SMRT ကဒ္ကေန အလိုအေလ်ာက္ ႏႈတ္ေပးပါတယ္၊ ၃၀ ကေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ သတ္မွတ္ထားတဲ့ ပမာဏျဖစ္ၿပီး ဝန္ေဆာင္ခက တမတ္ပါ၊ သို႔ေသာ္လည္း SMRT$ ျပန္ေပးပါတယ္၊ UOB ရဲ့ SMART$ နဲ႔ ႐ုတ္တရက္ၾကည့္ရင္ တူပါတယ္၊ အဲဒါက ေလာေလာဆယ္အထိ ၉.၈၇ ေဒၚလာ ရွိပါတယ္။ စကားမစပ္၊ တခ်ဳိ႔ဘတ္စ္ကားလိုင္းမွာ အင္တာနက္ သံုးလို႔ရေအာင္ ဝိုင္ဖိုင္ ေပးထားပါတယ္၊ ဟိုးတေန႔က စမ္းသံုးၾကည့္တာ အဆင္ေျပပါတယ္။ IELTS မွာ လုပ္တဲ့အတိုင္း ဇယားၾကည့္ၿပီး ပံုျပင္ေရးပါမယ္။


အထက္ပါဇယားကေတာ့ စကၤာပူေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားတစ္ေယာက္ရဲ့ ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ကေန ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလအထိ citibank ရဲ့ SMRT ကဒ္နဲ႔ အလိုအေလ်ာက္ ေပးေခ်ခဲ့တဲ့ ခရီးသြားစရိတ္ကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။ အေပၚဆံုးက အတန္းႏွစ္တန္းဟာ SMRT$ နဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ ကိန္းဂဏန္းေတြကို ေဖာ္ျပထားၿပီး ေအာက္ဖက္က ပိုက်ယ္တဲ့ ဧရိယာထဲမွာေတာ့ အလိုအေလ်ာက္ ေပးေခ်ခဲ့တဲ့ အႀကိမ္တိုင္းကို ေဖာ္ျပပါတယ္၊ ထပ္ေဆာင္းျဖည့္စြက္ျခင္း အႀကိမ္ေပါင္း ၁၄ ႀကိမ္ ရွိပါၿပီ။

အဆိုပါဝန္ေဆာင္မႈကို ေဖေဖာ္ဝါရီလမွာ စတင္အသံုးျပဳခဲ့ၿပီး အစပိုင္းမွာ ရွိရင္းစြဲ EZ-Link ကဒ္ျပား ထဲက လက္က်န္ေငြနဲ႔ ေပးေခ်ေနတဲ့အတြက္ ဧၿပီလ ၁၇ ရက္ေန႔ ေရာက္ေတာ့မွ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္မံျဖည့္စြက္ရပါတယ္၊ တနည္းအားျဖင့္ မတ္လ တစ္လလံုး ထပ္ေဆာင္းျဖည့္စြက္ျခင္း မရွိခဲ့ပါဘူး။ ဧၿပီ၊ ဇြန္၊ ဩဂုတ္၊ စက္တင္ဘာနဲ႔ ႏိုဝင္ဘာလ ေတြမွာ ႏွစ္ႀကိမ္စီ ေပးေခ်ခဲ့ၿပီး မတ္လကလြဲလို႔ က်န္လေတြမွာေတာ့ တစ္ႀကိမ္စီသာ ေပးခဲ့ပါတယ္။ ႏွစ္ႀကိမ္စီ အႏႈတ္ခံခဲ့တဲ့ လေတြထဲမွာမွ ႏိုဝင္ဘာလမွာ ေရွ႔နဲ႔ေနာက္ ၁၁ ရက္ပဲ ျခားခဲ့တဲ့အတြက္ ခရီးသြားႏႈန္း အျမင့္ဆံုးလို႔လည္း ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ အလိုအေလ်ာက္ ႏႈတ္ယူတဲ့ ႀကိမ္ႏႈန္းေတြထဲမွာ ကြာဟမႈအမ်ားဆံုး ကာလကေတာ့ မတ္လ ျခားေနတဲ့ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၄ ရက္ကေန ဧၿပီ ၃ ရက္ေန႔အထိ ျဖစ္ပါတယ္၊ ၾကားမွာ ရက္ေပါင္း ၄၀ ျခားသြားပါတယ္။ အဆိုပါ ကနဦးကာလကို ထည့္မတြက္ရင္ ပ်မ္းမွ် ရက္ ၂၀ မွာ တစ္ေခါက္ႏႈန္း ေပးေခ်ေနျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
--
花旗銀行的 SMRT 白金卡有自動儲值功能,每當餘額不足時會直動加指定的金額進去,每一筆儲值交易都會收取 0.25 元。比如我設定好每次儲值三十元,實際上我已經欠花旗 30.25 元了,不過它會有一點點回饋金給你,我從二月到今天一共有十四筆交易,累積 SMRT$ 是 9.87 元。算一算我在交通上平均二十天花掉三十元。

♠ Honesty & Anonymity (6)

ဆက္ေရးဖို႔အတြက္ ေရးၿပီးသားပို႔စ္ေတြ ျပန္ဖတ္ရတယ္၊ တခါတေလ ဘယ္ကဆက္ရမွန္း မသိဘူး။ ေရးခဲ့ၿပီးတဲ့ လီခြန္းလင္းအေၾကာင္းက တဝက္တပ်က္အဆင့္မွာပဲ ရွိေသးတယ္လို႔ ထင္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ဒီလူ႔အေၾကာင္း နည္းနည္းေလး ထပ္ကြန္႔လိုက္အံုးမယ္၊ စိတ္ရွည္ရွည္ထားၾကပါ။ (ေက်းတမာနဲ႔ ေပဖူးလႊာ ေနာက္ခံတီးလံုးလႊင့္)

ေရးခဲ့သလိုပဲ အဲဒီလူက ဘက္စံုရတယ္၊ ႏိုင္ငံအမ်ားႀကီး သြားဖူးတယ္၊ အဲ၊ ထူးျခားတာက သူေနမယ္ဆို ႀကိဳက္ရာေနရာမွာ ေနလို႔ရပါလ်က္နဲ႔၊ သူ႔ကို ေငြေတြပံုေအာေပးၿပီး အက်အန ေကြၽးထားေမြးထားမယ့္ ကုမၸဏီႀကီးေတြ ႏိုင္ငံတကာမွာ ရွိေနပါလ်က္နဲ႔ ေနာက္ဆံုး ဘယ္ေနရာမွာ အေျခခ်သလဲ ဆိုေတာ့ သူ႔ေမြးရပ္ ထိုင္ဝမ္ဆိုတဲ့ ႏိုင္ငံေတာင္ မမည္တဲ့ ကြၽန္းကေလးေပၚမွာပါ၊ အဲဒါေတာင္ အႀကီးဆံုး အတိုးတက္ဆံုးျဖစ္တဲ့ ထိုင္ေပၿမိဳ့မေရြးပဲ သူဇာတိ ေကာင္းရွဳံၿမိဳ့ကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တယ္ (ေအာ့စဖို႔ဒ္မလိုပါ၊ ေဘာ့စတြန္မလိုပါ၊ တကယ္ေနတဲ့ ေနရာကသာ အေကာင္းဆံုးပါ)။ အဲဒီကြၽန္းေလးက သူ႔လိုလူမ်ဳိးကို ဆြဲေဆာင္ထားႏိုင္တာ သတိျပဳစရာပဲ၊ စကၤာပူမွာ အဲသေလာက္ထိ ဆြဲေဆာင္အား မရွိႏိုင္ဘူးလို႔ က်ေနာ္ထင္တာပဲ၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ၊ ရွင္းပါတယ္၊ အဲသေလာက္မွ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ပြင့္လင္းလို႔ မရပဲကိုး။ အထူးသျဖင့္ လီမ်ဳိးေတြႀကီးစိုးတဲ့ (အဟြတ္ အဟြတ္) ဆက္ဖတ္ပါ။

သိတဲ့အတိုင္း အင္တာနက္ေပၚမွာ အတိုင္းအတာတခုထိ ပြင့္လင္းႏိုင္တယ္၊ အေၾကာင္းက မည္သူမည္ဝါ ဆိုတာ လွစ္ဟျပစရာ မလိုလို႔ပဲ။ အင္တာနက္မွာ အမ်ားတကာ အသိအမွတ္ျပဳထားတဲ့ ေမာင္ျဖဴဆိုတဲ့ ေယာက္်ားႀကီးက လက္ေတြ႔ဘဝမွာ မနီဆိုတဲ့ မိန္းခေလး ျဖစ္ေနႏိုင္တယ္။ မနီ မေျပာရဲ မေတြးရဲတဲ့ ကိစၥေတြကို ေမာင္ျဖဴက ေျပာတယ္၊ ေတြးတယ္၊ ဒါေပမဲ့ အဲဒါက ႐ုိးသားမႈကို လ်စ္လ်ဴရွဳထားတာပဲ။ ပံုျပင္ ဝတၳဳလိုမ်ဳိး ေရးေနတာမဟုတ္ပဲ ကိုယ့္အျဖစ္အပ်က္ေတြ မွတ္သားေဝမွ်ေနတဲ့ ဘေလာ့ဂ္လို ဇာတ္ခံုတစ္ခုမွာ အမည္နာမေတြကို အေျခအေနအရ ေျပာင္းထားတာ အဆန္းမဟုတ္ေပမယ့္ ပင္ကိုယ္ အေတြးအေခၚ၊ အမူအက်င့္၊ အေနအထားေတြကိုပါ လံုးဝ ပံုေျပာင္းထားရင္ သူ/သူမနဲ႔ interact လုပ္ေနသူကို လွည့္စားရာေရာက္တယ္၊ လက္ေတြ႔မွာ ဒီလူက ရွိမွမရွိတာ။ အဲဒါေၾကာင့္ ခ်က္ရြမ္းတို႔ဘာတို႔မွာ သူစိမ္းနဲ႔ စကားေျပာတဲ့အခါ သူ႔ရဲ့ အခ်က္အလက္တခ်ဳိ႔ကို သိၿပီးေတာ့မွ ေျပာဆိုၾကတာဟာ ဒီလိုလူတစ္ေယာက္ တကယ္ရွိတယ္လို႔ ပိုေသခ်ာခ်င္လို႔ပဲ။

လူမွန္ရင္ အတၱေတာ့ ရွိတတ္စၿမဲပဲ၊ ငါ ရွင္သန္ေနဆဲပါလား၊ ငါ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ႏိုင္ဆဲပါပဲလား၊ ငါ အရာေရာက္ေနဆဲပါလား ဆိုတဲ့ ငါစြဲမ်ဳိးလည္း အနည္းနဲ႔အမ်ား ရွိတတ္ၾကတာပဲ။ တခ်ဳိ႔ေတြက ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ႐ုပ္ပိုင္းျဖစ္ေစ၊ စိတ္ပိုင္းျဖစ္ေစ အနာတရျဖစ္ေအာင္ တမင္လုပ္ယူၿပီး ရွင္သန္ ေနေသးေၾကာင္း ျပၾကတယ္၊ တခ်ဳိ႔ေတြက ပတ္ဝန္းက်င္ကေန သတိထားမိေအာင္ ထူးထူးျခားျခား ေနျပတယ္၊ ဝတ္စားျပတယ္။ ဘယ္လိုပဲလုပ္လုပ္၊ ဒါေတြဟာ အတြင္းစိတ္က ကြက္လပ္ႀကီးကို ကိုယ့္နည္းကိုယ့္ဟန္နဲ႔ ျဖည့္ဆည္းေနတာပဲ။ က်ေနာ္ သတိထားမိသေလာက္ ျမန္မာျပည္မွာ ဒီလို လကၡဏာမ်ဳိးကို ေအာက္က ပံုစံေတြနဲ႔ အမ်ားဆံုး ေဖာ္ျပတတ္ၾကတယ္။

၁။ ေရာက္ေလရာမွာ နာမည္ေရးျခစ္ထားတတ္တာ (ေစတီပုထိုး၊ ပန္းၿခံ စသည္)
၂။ စတိတ္ရွဳိးလို ပြဲမ်ဳိးေတြမွာ စင္ေအာက္ကေန သံေသးသံေၾကာင္နဲ႔ ေအာ္ဟစ္တတ္တာ
၃။ ကိုယ္ပိုင္မဟုတ္ပဲ သူမ်ားပစၥည္းနဲ႔ အငွားႂကြားတတ္တာ
၄။ သူတပါးရဲ့ ဆိုးခ်က္ေတြ၊ အားနည္းခ်က္ေတြကိုပဲ ဖိေျပာတာ၊ အတင္းေျပာတာ

အဲဒီထဲမွာ အငွားႂကြားတာက အခုေလာေလာဆယ္ ျဖစ္သြားတဲ့ ဘေလာ့ဂ္ကိစၥေပါ႔၊ ခက္တာက သူမ်ားအက်ႌ ငွားဝတ္တာမဟုတ္ပဲ ပိုင္ရွင္ကို အသိမေပးတဲ့အျပင္ ကိုယ့္အပိုင္လို႔ ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္ေအာင္လုပ္ေတာ့ ပိုဆိုးသြားတယ္။ အစကတည္းက က်ေနာ္သူ႔ကို သူေရးေနသလိုပဲ အျပင္မွာ ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ယံုထားတယ္ (လူတစ္ေယာက္ကို မယံုၾကည္တာက ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ပင္ပန္းတယ္၊ ဒီကိစၥမွာ အကယ္၍မ်ား ယံုထားသလို မဟုတ္ခဲ့ရင္ ဘာမွလည္း နစ္နာမွာမဟုတ္ေတာ့ ယံုပါတယ္)၊ ျဖစ္လည္း ျဖစ္ႏိုင္တာပဲ၊ တတ္ႏိုင္သူေတြ ယူအက္စ္နဲ႔ ယူေကကို လူးလာခတ္သြားေနတာ မဆန္းဘူးေလ၊ ျမန္မာျပည္ထဲက ႀကီးႀကီးမာစတာနဲ႔ ပတ္သက္တာကိုလည္း လက္ခံထားတယ္၊ အဲဒါက သူမ အျပစ္မဟုတ္ဘူး၊ လူဆိုးတစ္ေယာက္နဲ႔ အမ်ဳိးေတာ္စပ္သူက ဘယ္ေတာ့မွ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးလား၊ က်ေနာ္ကေတာ့ အဲသလို မေတြးပါဘူး (ဒီမွာ ေျပာေနတာက ျမန္မာျပည္ထဲက လူဆိုးႀကီးႀကီးမာစတာ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႔ ပတ္သက္ေနတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္ပါ၊ ဘယ္သူ ဘယ္ဝါရယ္လို႔ မဟုတ္ပါ၊ ၾကဥ္သင့္ မၾကဥ္သင့္က ေနာက္တကိစၥပါ၊ သူ ေနာက္ဆံုး တင္သြားတဲ့ပို႔စ္က လမ္းၫႊန္ေပးသြားပါတယ္)။ ဆိုလိုတာက က်ေနာ့္လို လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ကေတာ့ ကိစၥႏွစ္ခုကို ခြဲျမင္ပါတယ္၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္နဲ႔ ပတ္သက္ေနတာက က်ေနာ့္စိတ္ထဲမွာ သိပ္ႀကီးတဲ့ကိစၥ မဟုတ္ခဲ့ပါဘူး၊ အထူးသျဖင့္ ရပ္တည္ခ်က္ ထင္ရွားတဲ့ က်ေနာ္တို႔လို လူေတြနဲ႔ အေရာဝင္ခ်င္စိတ္ ရွိေနကတည္းက အေတြးအေခၚခ်င္း နီးစပ္တယ္လို႔ ယူဆမိတယ္။ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ အျပစ္ျမင္တာကေတာ့ မ႐ိုးသားမႈပါပဲ။

ေရးေလေဝးေလျဖစ္မွာစိုးလို႔ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ျပန္ႏႊယ္မယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ပြင့္လင္းခ်င္ရင္ ဘာမဟုတ္တဲ့ ကိစၥေလးေတြပဲ ပြင့္လင္းခြင့္ရတယ္၊ တိုင္းျပည္နဲ႔ခ်ီတဲ့ အေရးႀကီးကိစၥေတြ ဆိုရင္ေတာ့ ပြင့္လင္းလို႔ မရေတာ့ဘူး၊ identity ဆိုတဲ့ မည္သူမည္ဝါျဖစ္ေၾကာင္းကို စြန္႔လႊတ္မွသာလွ်င္ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ပြင့္လင္းခြင့္ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေမာင္ကႀကီး မခေခြး တို႔တေတြ ပြင့္လင္းခ်င္ရင္ အရင္ဆံုး လူေတြၾကားထဲ အေငြ႔ပ်ံရတယ္၊ အဲလိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ့ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ ေနမလား၊ အရာသိပ္မထင္တဲ့ ကိစၥေတြနဲ႔ပဲ ပြင့္လင္းသြားမလား ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ဆံုးျဖတ္ေပေတာ့။ ဒီတေလာ အားလံုးသိတဲ့အတိုင္း ႐ုိးသားမႈ၊ ပြင့္လင္းမႈ စတဲ့အမႈေတြနဲ႔ ေထာင္ဒဏ္ ဘယ္ေလာက္ ဘယ္ေလာက္ ဆိုၿပီးေတာ့ကို ခ်လိုက္တယ္၊ ဒါက ျမန္မာျပည္ ပတ္ဝန္းက်င္ႀကီး တစ္ခုလံုးရဲ့ အေနအထားပဲ။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ မ႐ုိးသားနဲ႔၊ မပြင့္လင္းနဲ႔၊ နာမည္မႀကီးခ်င္စမ္းပါနဲ႔၊ ဒါပါပဲ။ အဲဒါေတြရဲ့ အက်ဳိးဆက္ကေတာ့ ျမန္မာျပည္သူျပည္သားေတြ အငုပ္စိတ္ တအားဝင္တယ္၊ နာမည္ကေလး ႀကီးခ်င္ရင္ ဟုတ္တိပတိ ေနရာမ်ဳိးမွာ မႀကီးရဲၾကပဲ စတိတ္ရွဳိးမွာ ေအာ္လိုက္မလား၊ အုတ္ခံုေပၚမွာ မီးေသြးခဲနဲ႔ ျခစ္လိုက္မလား၊ ဒါေလာက္ပဲ တတ္ႏိုင္ေတာ့တယ္၊ ပတ္ဝန္းက်င္က ဒါေလာက္ပဲ လက္ခံတာကိုး။

ဒါေၾကာင့္ ဒုတိယ ဦးသန္႔ ကို အေတာ္ေလးေမွ်ာ္ရပါအံုးမယ္။

ထိုင္ဝမ္မွာေတာ့ Richard Branson လိုလူသာ ရွိခဲ့ရင္ လီခြန္းလင္းျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
--
ေအာက္မွာ ေခါင္းစဥ္နဲ႔မဆိုင္ေပမယ့္ လတ္တေလာအျဖစ္အပ်က္နဲ႔ဆိုင္တာ ထပ္ေရးလိုက္ပါမယ္။
--
အေပးအယူ၊ ဟုတ္တယ္၊ အေပးအယူ။ ဘေလာ့ဂ္ေပၚမွာ စိတ္ကူးယဥ္ၿပီး ျဖစ္ခ်င္တာေတြ ေရးခ်တာက အခ်ိန္ေပးၿပီး စိတ္ေက်နပ္မႈ ယူထားတာ၊ မရွိတာကို ရွိသေယာင္ေယာင္ သူမ်ားဆီကယူၿပီး ေရးတင္တာ ခိုးမႈေျမာက္သြားတယ္၊ ဒါက အေပၚမွာေျပာၿပီးသားကိစၥ၊ အခု က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက အေပးအယူ။ စိတ္ကူးယဥ္တယ္၊ စိတ္ေက်နပ္တယ္၊ ဒါပဲ။ လက္ေတြ႔မွာ မျမင္ရတဲ့ မိန္းခေလးဆိုသူကို စိတ္ကူးယဥ္ၿပီး ေကာ္မန္႔ျဖစ္ျဖစ္ တျခား ပံုစံနဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ ႏွစ္လိုေၾကာင္း ျပတဲ့သူေတြလည္း အတူတူပါပဲ၊ စိတ္ကူးယဥ္တယ္၊ စိတ္ေက်နပ္တယ္။ တကယ္တမ္း ဒီအျဖစ္အပ်က္မွာ ပံုေတြခိုးယူတဲ့ အက်ည္းတန္တဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ဳိး ရွိမေနရင္ သိပ္ေကာင္းမယ္လို႔ က်ေနာ္ေတြးဖူးတယ္၊ အေပးအယူ တည့္ေနတာပဲေလ၊ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ စိတ္ေက်နပ္မႈ ရသြားၾကၿပီး တပါးသူကို ထိခိုက္ျခင္း မရွိဘူး၊ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းသလဲ။ အင္တာနက္ကိုယ္၌က ရာႏႈန္းျပည့္ ယံုလို႔မရတဲ့ ပလက္ေဖာင္းတစ္ခု၊ ေပးတဲ့သူက စိတ္ကူးနဲ႔ေပးၿပီး ယူတဲ့သူက စိတ္ကူးနဲ႔ ယူသြားတာ ဘာမွမျဖစ္ဘူး မဟုတ္လား၊ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ထိပ္သီးေက်ာင္းႀကီးတစ္ေက်ာင္း တက္လိုက္ရၿပီး တစ္စံုတစ္ေယာက္က အဲသလိုေက်ာင္းက ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္နဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္သြားတယ္၊ အားလံုး ေလထဲမွာပဲ၊ ဘယ္ေလာက္ဆန္းသလဲ (ဩဇာအာဏာရွိသူနဲ႔ တကယ္ပဲ ပတ္သက္ေနရင္ လက္ေတြ႔မွာ အဲဒီထက္ပိုၿပီး ႂကြယ္ဝခ်မ္းသာႏိုင္တာ မေမ့ပါနဲ႔၊ သိပ္မေကာင္းတဲ့ ပံုေတြကို ရွာႀကံတင္ၿပီး ကိုယ့္အဆင့္အတန္းကိုယ္ ႏွိမ့္ခ်ထားတာလို႔ မွတ္ပါ၊ သေဘာေျပာတာပါ၊ ညွင္းညွင္း)။ ဘယ္သူျဖစ္ျဖစ္ပါ၊ အေမဇုန္ေတာထဲမွာေနၿပီး ေဝါစထရိအေၾကာင္း၊ အီဖယ္ေမွ်ာ္စင္အေၾကာင္း၊ မဟာတံတိုင္းအေၾကာင္း စတာေတြကို စိတ္ကူးယဥ္ၿပီး ဆြဲေဆာင္မႈရွိေအာင္ ေရးျပႏိုင္ရင္ အရည္အခ်င္း ရွိတယ္လို႔ ဆိုရမွာပဲ (ဆြဲေဆာင္မႈရွိတာနဲ႔ ေကာင္းတာနဲ႔ ညီမွ်ျခင္းခ်လို႔ မရသလို ေကာင္းတယ္ညံ့တယ္ ဆိုတာကလည္း ဖတ္သူေပၚမွာပဲ မူတည္ပါတယ္)။

Banksy ဆိုတဲ့ အဂၤလန္က အႏုပညာရွင္ကို လူေတြမေတြ႔ဖူးေပမယ့္ ပံုေတြကို သူလက္ရာလို႔ ယံုၾကတယ္၊ လူကိုမျမင္ဖူးပဲ ဒီပံုေတြက ဒီလူ႔လက္ကထြက္တာလို႔ ယံုၾကတာဟာ သူ႔အရည္အခ်င္းက anonymity ကို ဆြဲကိုင္ထားတဲ့ သူ႔ရဲ့ ႐ုိးသားမႈနဲ႔ identity ကို ထိန္းသြားတာပဲ။
--
ရပ္သင့္ၿပီထင္လို႔ ဘရိတ္အုပ္လိုက္ပါတယ္။ ေရးသြားတာေတြကို ကြဲလြဲႏိုင္ပါတယ္။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://degolar.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.