မ်ားမ်ား ျမန္ျမန္၊ အခ်ိန္ရရင္ အရပ္ထဲ လမ္းေလွ်ာက္ရေအာင္
စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ကဗ်ာစာအုပ္အသစ္ထြက္လာတယ္။ မ်ားမ်ားျမန္ျမန္ တဲ့။
ဘာသာစကားကဗ်ာေတြဖက္ အနည္းငယ္ယိမ္းသြားတာကလြဲျပီး စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ ကဗ်ာေရးဟန္၊
ေပ်ာက္ဆံုးမသြားတာကိုေတြ႕ခဲ့ရတယ္။
ဟိုတုန္းကေတာ့ စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ကဗ်ာေတြဟာ လမ္းေပၚလူေတြရဲ႕အသံုးအႏႈန္းေတြကို
ကူးယွက္ျပီးေတာ့ ေရးခဲ့တာမ်ားတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေခတ္ရဲ႕ဗန္းစကားေတြ။
ကားစပယ္ယာေတြေျပာတဲ့စကား၊ လမ္းေဘးေစ်းသည္ေျပာတဲ့စကား၊
အရပ္ထဲေျပာေနတဲ့စကား၊ စတဲ့စကားအစံုအလင္ကို သူ႕ကဗ်ာေတြမွာ ေတြ႕ရေလ့ရွိတယ္။
ဥပမာဆိုရင္- လက္လြယ္မွဆက္သြယ္တို႕၊ ဓာတ္တိုင္နဲ႕မခိုင္၊ ၾကိဳက္သေလာက္ေျပာ
က်သေလာက္ရွင္း ဆိုတာမ်ိဳးေတြေပါ့။
ေအာင္ခင္ျမင့္ရဲ႕စာအုပ္ထဲမွာေတာ့ စိုင္း၀င္းျမင့္ဟာ အႏာၱရယ္ရွိေသာကဗ်ာဆရာလို႕
သံုးသပ္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္အမွတ္မမွားဘူးဆိုရင္…
”ေရွ႕မွာ၀ရန္တာ၊ ၀ရန္တာေရွ႕မွာ ဓာတ္ၾကိဳး၊
ငါ့စိတ္ေတြအစိုးမရခ်င္ဘူး”
အဲ့ဒီစာသားကို ေကာက္ျပီးေျပာခဲ့တယ္။ စိုင္း၀င္းျမင့္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ေမွ်ာ္လင္ခဲ့တယ္။
ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ အေရးအသားပံုေတြကိုပါ ကူးယူးႏိုင္တဲ့အတြက္။ ဒါေပမယ့္
ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ စိုင္း၀င္းျမင့္ကဗ်ာေတြ အေတြ႕ရနည္းလာတယ္။
အဲဒီအေၾကာင္း သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ေမးၾကည့္ျဖစ္တယ္။
”အေဟာင္းေတြ မေရးခ်င္ေတာ့ဘူးဗ်ာ။ အသစ္ေတြ၊ အသစ္ေတြကို
ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခ်င္တယ္။ ကဗ်ာေတြေရးေနတာပါပဲ။ မဂၢဇင္းေတြက မၾကိဳက္လို႕
အေတြ႕ရနည္းတာ ထင္တယ္” လို႕ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္ေျပာတဲ့အသစ္ဆိုတာ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ ေရးပံုမ်ိဳးလား။
တစ္ေလာကေတာ့ စကားတစ္ခြန္းထြက္လာတယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္ဟာ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕အရိပ္ကို ေမာင္ေခ်ာႏြယ္နဲ႕ ဖ်က္ဖို႕ၾကိဳးစားေနတယ္ဆိုတာ။
ဒီအေၾကာင္းေတြကို စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ ကဗ်ာစာအုပ္အသစ္၊ အမွာစာမွာ ေအာင္ခင္ျမင့္က
ထည့္ေျပာသြားခဲ့တယ္။
”စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕လ်ိဳ႕၀ွက္မႈက ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ ၾသဇာနည္းနည္း၊ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ ၾသဇာနည္းနည္း၊
ေခတ္ရဲ႕ ၾသဇာမ်ားမ်ားနဲ႕ ဖန္တီးထားတာ ျဖစ္တယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ကဗ်ာေတြမွာ ေဇယ်ာလင္း အ၀န္းအ၀ိုင္းထဲက ကဗ်ာဆရာေတြမွာ ေတြ႕ရတဲ့
‘ဘာသာစကားကဗ်ာ’အေပၚ တိမ္းညႊတ္မႈကို ေတြ႕ရတယ္။ ေဇယ်ာလင္းကို “Language poet “လို႕
ေျပာႏိုင္ေပမယ့္ စိုင္းင္းျမင့္ကိုေတာ့ “Language poet”လို႕ ကၽြန္ေတာ္မယူဆပါဘူး။
(ဒါက ကၽြန္ေတာ့္တစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ အယူအဆသာျဖစ္တယ္)
ဒီေနရာမွာ ေဇယ်ာလင္းနဲ႕စိုင္း၀င္းျမင့္တို႕ရဲ႕ ဖြဲ႕ဟန္ကို အနည္းငယ္ႏိႈင္းယွဥ္လိုပါတယ္။
ဒီလိုေဇယ်ာလင္းကို ထည့္သြင္းေျပာဆိုရတာကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းကဗ်ာဆရာအခ်ိဳ႕ကို
ေလ့လာတဲ့အခါ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ တိုက္ရိုင္/သြယ္၀ိုက္သက္ေရာက္တဲ့ ၾသဇာကို လ်စ္လ်ဴရႈ႕ဖို႕
မသင့္လို႕ပါပဲ။
ေဇယ်ာလင္းက စာသားဆန္မႈ(textuality)ကိုႏွစ္သက္ျပီး သူ႕ကဗ်ာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို
ခက္ခဲေအာင္ျပဳလုပ္ေလ့ရွိတယ္။ စိုင္း၀င္းျမင့္ကေတာ့ ဘာသာစကားစမ္းသပ္မႈတစ္ခ်ိဳ႕ ျပဳလုပ္ေပမယ့္
သူ႕ကဗ်ာကို သူ႕ဟာသူ”ဘာသာစကားရဲ႕ႏြံ”ထဲကေန ျပန္ဆယ္ထားတာေတြ႕ရတယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္က ခက္ခဲမႈထက္စာရင္ ေန႕စဥ္သံုးဆက္သြယ္မႈဘာသာစကားကို အသံုးျပဳျပီး
ကဗ်ာကို အေျဖအေလ်ာ့လုပ္တာ ပိုမ်ားတယ္။ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ကဗ်ာေတြမွာ ေခတ္ကိုေတြ႕ၾကံဳရမႈေတြက
စာအုပ္ေတြ၊မဂၢဇင္းေတြ၊တယ္လီေဗးရွင္းနဲ႕ အင္တာနက္ကေနတစ္ဆင့္ ေတြ႕ၾကံဳရမႈမ်ားေပမယ့္
စိုင္း၀င္းျမင့္ကေတာ့ ေခတ္ကိုတိုက္ရိုက္ေတြ႕ဆံုရင္ဆိုင္ျပီး ဖြဲ႕ဆိုတဲ့”လမ္းေပၚက ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္”
ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္း(street)ဟာ ေခတ္ကိုသယ္ေဆာင္ထားတာျဖစ္လို႕ “လမ္း”ကိုေလ့လာတာဟာ
ေခတ္ကို သံုးသပ္ဖြဲ႕ဆိုတာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေဇယ်ာလင္းရဲ႕ကဗ်ာေတြထဲမွာ ဘာသာစကားရဲ႕မီးေတာက္မီးလွ်ံေတြ၊ အဓိပၸာယ္နဲ႕
စကားလံုးမွန္ကူကြက္ေတြ ကတစ္ဆင့္ ေခတ္ရဲ႕ လႈပ္ရွားယိမ္းထိုးေနမႈကို ျမင္ရတယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ကဗ်ာေတြမွာေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္း/အေနာ္ရထာ လမ္းေပၚမွာ
လမ္းေလွ်ာက္ေနရသလို (ဒါမွမဟုတ္) သူလိုကိုယ္လိုလူေတြရဲ႕ ေန႕စဥ္ဘ၀အေၾကာင္း
တိုက္ရိုက္ထုတ္လႊင့္မႈအစီအစဥ္တစ္ခုကို ၾကည့္ေနရသလို ေခတ္ကိုဒီအတိုင္းျမင္ေနရတယ္။
ေဇယ်ာလင္းက ကဗ်ာကိုဘာသာစကားေဗဒနဲ႕နိသွ်ေတြရဲ႕ တင္းၾကမ္းေရးဖြဲ႕ေပမယ့္
စိုင္း၀င္းျမင့္ကေတာ့ အလြန္အမင္းခက္ခဲမႈဆီ ကဗ်ာကိုစြတ္မတင္ပဲ ျပန္ျပန္ထိန္းတာ သတိျပဳမိပါတယ္။
ဒီေနရာမွာေတာ့ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ၾသဇာက စိုင္း၀င္းျမင့္ကို ေက်းဇူးျပဳတာေတြကရတယ္။
ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ စိုင္း၀င္းျမင့္ဟာ ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ရဲ႕ ခဲဖ်က္နဲ႕ ေဇယ်ာလင္းရဲ႕အရိပ္တစ္ခ်ိဳ႕ကို
ဖ်က္ႏိုင္ခဲ့လို႕ပါပဲ။
သူ႕ရဲ႕ တစ္ေယာက္တည္းစကား ကဗ်ာစာအုပ္အမွာမွာ ေမာင္သာႏိုးသတိျပဳမိခဲ့သလိုပဲ
စိုင္း၀င္းျမင့္ဟာ ေခတ္ရဲ႕စကားလံုးေတြကို မလြတ္တမ္းသံုးစြဲတတ္တဲ့ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္။
အဲ့ဒီစကားလံုးေတြကို ကဗ်ာထဲထည့္သြင္းတဲ့ေနရာမွာေတာ့ စိုင္း၀င္းျမင့္ဟာ
အေစာပိုင္းကဗ်ာေတြမွာတုန္းကထက္ အမ်ားၾကီးပါးနပ္သြားျပီဆိုတာေတြ႕ရတယ္”
ဒါက၊ ေအာင္ခင္ျမင့္အမွာစာထဲက တစ္စိတ္တပိုင္းျဖစ္ပါတယ္။ ေအာင္ခင္ျမင့္ရဲ႕သံုးသပ္မႈကို
ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႕ ကန္႕ကြက္ရန္မရွိတာေၾကာင့္ ထပ္ေျပာစရာမရွိေတာ့ပါဘူး။ အခုစာအုပ္မွာပါတဲ့
ကဗ်ာေတြဟာ ဟိုးအရင္စိုင္း၀င္းျမင့္ေရးထားခဲ့တဲ့ ကဗ်ာေတြထက္ေတာ့ ဖတ္ရတာ နဲနဲခက္လာပါလိမ့္မယ္။
ဒါကလည္း စိုင္း၀င္းျမင့္ရဲ႕ အေရြ႕တစ္ခုလို႕ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ သူကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာပါတယ္။
“ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးဖတ္ရမယ္၊ ကဗ်ာအပုဒ္၄၀ ပါတယ္”တဲ့။
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ စိုင္း၀င္းျမင့္ကဗ်ာေတြဖတ္ရတာ အရပ္ထဲလမ္းေလွ်ာက္သြားေနသလိုမ်ိဳး
ခံစားခဲ့ရတာေတာ့ အမွန္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကဗ်ာတစ္ခ်ိဳ႕ ျပန္တင္ေပးလိုက္တယ္။
ဘ၀ကို ခပ္ျမန္ျမန္သံုးစြဲ ရန္သူအတြက္ ခ်န္မထားနဲ႕
လက္ဖ်ံနဲ႕ ဆက္ဆံရမယ့္ မနက္ျဖန္
အရသာမတူလည္း ရတာယူလို႕
ေ၀းရင္ေ၀း ေျပာရင္ျပီးမယ္
ဘာကိုဘယ္လို
လမ္းၾကံဳတုန္း ၀င္ေရာက္ထိုးၾကိတ္သြားရေအာင္
တစ္လက္စတည္း တစ္အိမ္လိုေနလို႕
အပြင့္လိုေနရင္ အပြင့္ျဖည့္ေပးမယ္
အသက္လိုေနရင္ အသက္ျဖည့္ေပးမယ္
ခ်စ္တယ္ေနာ္ အလိုမလိုက္ဘူး
သစ္တြက္နည္း ေရႊတြက္နည္း
ကမာၻ႕စီးပြားဖက္ေတြ
တြဲဖက္မစားသင့္တဲ့ အစာေတြ
ကၽြန္ေတာ္တို႕တစ္ေယာက္မွ ထလို႕မရဘူး
ျပန္ျပန္ျပဳတ္က်တယ္
ဟိတ္ဆို ဟိတ္
ဓာတ္တိုင္နဲ႕မခိုင္ ေတြ႕ေနျပီ
ကမာၻနဲ႕ကဗ်ာၾကား မီးစေလးတစ္စ ခ်ထားခဲ့တယ္
အဟေလးအတိုင္း လိုက္သြားရံု
ကမာၻျခားျပီ
ေဘာလံုးဟာ ကမာၻသံုးဘာသာစကား
အားလံုးျပံဳးေပ်ာ္ႏိုင္ၾကပါျပီ
ေလတိုက္လို႕ ထြားလာတာပါဆိုလည္း
အလကားေတာ့မဟုတ္
ငါတို႕ပိုက္ဆံနဲ႕ သူတို႕ေလညင္းခံထြက္သြားတာပါလို႕ဆိုသူဆို
ေနာက္တစ္နာရီ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္သြားေနရမလဲဗ်ာ
အိမ္ျပန္ခ်င္တာ ေမာင္ဘ
အမွန္တရားဟာ အမွန္တရားအတိုင္းပဲ ျဖစ္ေစရမွာေပါ့။
စိုင္း၀င္းျမင့္
၁၊၈၊၂၀၀၆
ဟာသႏွင့္အေဆြးဓာတ္ခံရွိသူ ေရွးလူၾကီးမ်ား တီတီထြင္ထြင္
ဘ၀ထဲတြင္ တကယ္မပါရွိသည့္ စာေၾကာင္းတစ္ေၾကာင္း
ထည့္သြင္းေျပာဆိုရမလား
ဘ၀သည္ မေန႕က အစျပဳခဲ့ျခင္းမဟုတ္သလို
မနက္ျဖန္တြင္လည္း အဆံုးသတ္လိမ့္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း
ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ေဖာက္ေဖာက္ခ်င္း
ကိုေဆြး ေျပးေျပး လမ္းေကြ႕။
ခက္ခက္ခဲခဲမဟုတ္
ကဗ်ာမ်ားျဖင့္အလြယ္တကူ
လူတစ္ေယာက္၌ ဘ၀မ်ားစြာျဖစ္ျဖစ္
“လူတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ဘ၀ပါကြာ”ျဖစ္ျဖစ္
ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသမွ်ဟာ
အူစံုအသည္းစံု။
လမ္းအခ်ိဳးေကြ႕ေလးထဲ တိုး၀င္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေတာ့မယ့္
ေနာက္ေက်ာတစ္ခု
ေမခြန္းေဟာင္းနဲ႕ အေျဖမွန္မ်ား ပါ၀င္သည့္
ဆံပင္သာကုန္သြားမယ္ ပညာမကုန္ဘူး ဆံသဆရာရဲ႕
ေဟာတစ္ေခ်ာင္း ေဟာတစ္ေခ်ာင္း
လာထား ကဗ်ာ။
စိုင္း၀င္းျမင့္
လာမယ္ ၾကာမယ္
ေပးပို႕လိုက္ေသာစာ ၇-၂-၇၈ ရက္စြဲျဖင့္ လက္ခံရရွိေၾကာင္း
အေ၀းဆံုးကိုမေမွ်ာ္ အနီးဆံုးမွာေပ်ာ္လို႕
စာအိတ္ကိုဖြင့္မေဖာက္ဘဲ အေမွာင္ထဲမွာ ေငးစိုက္လို႕
ကၽြန္ေတာ္က…. ကို သတိမရဘူးလို႕ေျပာလိုက္ပါ။
၀င္ေနတဲ့ေနထဲ နင္၀င္သြားတာ
ဒီအတိုင္းပဲ ေခါင္းတည္ထားလိုက္ လာေျဖရွင္းလိမ့္မယ္
ျပင္ရမယ္ ျဖည့္ရမယ္ ဘာမွမစဥ္းစားပဲ ေခါင္းထိုးေပးထားတယ္။
ရန္ကုန္တစ္ပတ္လား ကမာၻတစ္ပတ္လား
တစ္ခုခု ဘ၀အဓိပၸာယ္
ကၽြန္ေတာ္တို႕ျပန္ဆံုေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းေတာင္
တစ္ေယာက္မျပည့္
အဲဒါ ဆိုဒ္အမွန္ ေခါင္းငိုက္စိုက္က်ေနျပီ
စိုက္ထားတာ ျပန္ႏုတ္ယူရင္ ဘ၀မက်န္ ဘာမွမက်န္
စံပယ္ပန္းေလးလည္း မနက္ျဖန္
ၾသဥသံေလးလည္း မနက္ျဖန္
အရာရာ မနက္ျဖန္
အရိုး အရံႈး အရြတ္ အခၽြန္နဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမ်ားစြာ
၂၀၀၇ ထဲျပန္မေတြ႕ေတာ့ပါ။
စိုင္း၀င္းျမင့္
စ၊ သည္၊ ျဖင့္၊ ေပါ့၊ ဗ်ာ…. ေကာင္းကြာ
ေရကူးနည္း
အရပ္ရွည္နည္း
သင့္ဘ၀ကိုေျပာင္းလဲပစ္မဲ့
ကဗ်ာေျခာက္ဆယ္
တက္က်မ္း/ၾကမ္း စာအုပ္
ျဖတ္လမ္းကဗ်ာတစ္ပုဒ္
တစ္ခါလာလည္း ဒီအရပ္
ေနာက္ကမာၻလာလည္း ဒီအရပ္
ဒီအရပ္ကေန ဘယ္မွမေရြ႕
စာအုပ္ေတြကိုေတာ့ ငါယံုတယ္
ခ်ိဳသည္ ခါးသည္ မေျပာဘူး
အားလံုးကေသဘာက်တယ္
ေလထဲပ်ံ၀ဲခ်င္တယ္ဆိုတာ
ရူးတာမဟုတ္ေတာ့ဘူး
ေရကိုျဖတ္လို႕
ခလုတ္ႏွိပ္လိုက္ရင္ မီးလင္းလို႕
တစ္ေယာက္တည္းစကားေျပာႏိုင္တာ
စိတ္ႏွံ႕တာပဲ
မင္းလိမၼာရင္ မင္းအတြက္
ငါမေျဖသာရင္ ငါ့အပ်က္
စစ္တုရင္အကြက္ေရႊ႕နည္းစာအုပ္
စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္၀ယ္ထားပါတယ္
ဟိုနား ဒီနား မ်ားမ်ားေရြ႕ေပးပါ
ဒီတစ္ေယာက္ ဟိုတစ္ေယာက္ လာလာေျပာလို႕
လိုရင္းမေရာက္ပဲ အိုမင္းလို႕
ငါ့ေျခေထာက္ကို လာေရြ႕ခိုင္းၾကည့္ပါလား
ေစာက္ကန္ပစ္လိုက္မယ္
ခပ္တည္တည္နဲ႕လုပ္ေနရင္ ငါရယ္မယ္
လြဲေနရင္လည္း ရယ္မယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္
မ်ားမ်ား ျမန္ျမန္
ဘယ္ကစရမွန္းမသိရင္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က စ
အနီးဆံုးလက္ဖက္ရည္ဆိုင္က စ
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ကမာၻရတယ္
စစခ်င္း ျခင္က်ားနဲ႕ေရသည္
ေရသည္ျပဇာတ္ထဲ ငါးေလးတစ္ေကာင္ကူးခတ္ေနတယ္
ေတာင္စဥ္ေရမရ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းစတယ္
ေနာက္တစ္ေၾကာင္းကို ရိုက္ထားတယ္ဆိုေတာ့
ဒီဘ၀ ဒီေန႕ ခင္ဗ်ားက ျပံဳးျပံဳးေလး
ျပံဳးျပံဳးေလး အတည္ေပါက္ရိုက္မယ္
ဘယ္သူေမးေမး မေမးေမ သံုးေသာင္းလို႕ေျပာ
ေခ်ဦးထုပ္ေဆာင္းျပီး ကတ္စရိုရုပ္ေပါက္ေနတာ
တယ္လီဖုန္းတစ္ဖက္မွာ ဟာခနဲလဲက်သြားတာ
ေနာက္တစ္အုပ္ ဟာ ေနာက္တစ္အုပ္ ဟာ ဟာခနဲ ဟာခနဲ
ဘာေတြမွန္းမသိပါဘူး ငါလည္း အလုပ္ရငပ္ေနရတာ
အရိုးေရာ အရင္းပါ ကုန္ျပီ
ဒီဥစၥာ ဒီစာအုပ္ အသစ္စက္စက္ အသစ္စစ္စစ္ေပါ့ေနာ္
သဒၵါမွန္ဖို႕ မလို ကဗ်ာဆန္ဖို႕ပဲလိုတယ္
ကမာၻသစ္ကို ၾကိဳဆိုလိုက္ပါ လက္ဖက္ရည္ခ်ိန္ ခ်ိန္ဆ
ေသာၾကာေန႕ ေရာက္လာလို႕ ေတာ္ပါေသးရဲ႕
ဒါေတာ့ ဒါေပါ့ ဒါေပမယ့္ ဒါမဟုတ္ဘူး
ဘာမွန္းမသိပါဘူး ဘယ္သူလဲ ဒီလိုပဲေျပာရတာေပါ့
ေနာက္မွ စာကူးေနတာ သိရတာပဲ
လိုင္းေတြထဲကလိႈင္းေတြလို မ်ားေျမာင္ လိုင္းေၾကာင္ေနတာ
အနားသတ္လိုင္း အစြန္းထြကေ္နတာ ျဖတ္ေတာက္ထိုးေဖာက္ဖို႕
ႏွစ္ေတြမနည္းေတာ့ဘူး ပန္းပြင့္ထဲ ေသဆံုးလို႕
ေျပာခ်င္တာ ေအးေအးေဆးေဆးေျပာ
ဒီလိုလူစံုတဲ့အခ်ိန္ေျပာ ဒီလိုတစ္ေယာက္မွ မရွိတဲ့အခ်ိန္ေျပာ
ယာဥ္ေၾကထဲ လမ္းမွန္ေနတာေတာင္ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္သြားတယ္
သူက လမ္းေျပာင္းျပန္ၾကီးထြက္လာ
သိျပီးသားကို ဘာမ်ားပိုလဲ (တစ္ကြက္ေလးမ်ား)
ကမာၻအေၾကာင္းလာ လာခဲ့
အေခါင္းက အသင့္စပ္ျပီးသား
သူဘာနဲ႕ ျငင္းပယ္မယ္ ဆိုတာကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ကေစာင့္ေနတာ။
စိုင္း၀င္းျမင့္
ဆာယိုနာရာ ဆာယိုးနားရား
တိမ္ေတြကိုငံု႕ၾကည့္တဲ့အခါ
ေတြ႕/ေတြးရမွာက ၾကယ္ငါးေလးေတြ
စံပယ္ပန္းပြင့္ပံု
ေလျပင္းထဲလြင့္ေၾကြသြားပံု(ျမန္ျမန္)
ေျခရာေဖ်ာက္အေရာင္ေျပာင္းေရေရာသြားတဲ့ ေရဘ၀ဲတစ္ေကာင္
အျခားတစ္ခုက တျဖည္းျဖည္းရုပ္လံုးေပၚလာတဲ့ဆင္ ခပ္ဆင္ဆင္သုည
ေနာက္ေတာ့ ျပိဳကြဲသြားလူ႕အျဖစ္ခ်စ္ေမတၱာ
ဘယ္ပံုစံနဲ႕ျပန္လာမယ္ေပါ့
ေျခလွမ္းတိုင္းအကြက္ဆင္ထားတာ
ယာဥ္တိုက္မႈတစ္ခု မေတာ္တဆ စၾက၀႒ာပ်က္က်မႈတစ္ခု
ေရတိမ္နစ္ျဖစ္တည္မႈ
တစ္ဆဆခ်ိန္ဆ(အခ်စ္နဲ႕ဘ၀)
ခြင့္လႊတ္တယ္အျမန္ျပန္လာပါ( မလႊဲမေရွာင္သာ)
တည့္တည့္တိုးရင္ လြတ္တတ္ပါတယ္။
စိုင္း၀င္းျမင့္
က်န္ေတာ့က်န္ေသးတယ္။ ေနာက္မွေပါ့ဗ်ာ။
You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://openmind.net63.net/?feed=rss2. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.