Tuesday, November 11, 2008

[NYI LYNN SECK 18+ DEN] 2 New Entries: Advertising

Advertising


အင္တာနက္ဆိုတာ လူတိုင္း သံုးေနတာပဲ၊ ကြန္ပ်ဴတာဆိုတာ လူတိုင္း သံုးတတ္ေနတာပဲ ဆိုတဲ့ အေတြးအျမင္ေတြဟာ ေျပာင္းလဲဖို႔ သင့္ေနပါၿပီ။ အင္တာနက္ကို လူတိုင္း အက်ိဳးရွိစြာ အသံုးမခ်တတ္ဘူး။ ဘယ္ေနရာကေန ဘယ္အခ်က္အလက္ေတြ ဘယ္လိုရွာရမယ္ဆိုတာ လူတိုင္းမသိဘူး။ ကြန္ပ်ဴတာဆိုတာမွာလည္း အေကာင္း အဆိုး တားဆီးရမယ့္ဟာေတြ ကာကြယ္ရမယ့္ဟာေတြ ရွိေနမွာပဲ။ ဒါကို လူတိုင္းမသိဘူး။ Web2 မွာ စီးေျမာၿပီးလို႔ Web3 ေရာက္ေတာ့မယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ အင္တာနက္ကို ေကာင္းေကာင္း အသံုးခ်ႏိုင္ရဲ႕လား ???

မည္သည့္ ဘာသာေရး၊ သာသနာေရး၊ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းမဆို IT နဲ႔ ပတ္သက္တာ၊ အင္တာနက္နဲ႔ ပတ္သက္တာ၊ ျမန္မာစာနဲ႔ ပတ္သက္တာ၊ Digitization ပတ္သက္တာေတြကို ေခတ္မီနည္းပညာနဲ႔ သိခ်င္ တတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ျမန္မာျပည္တဝွမ္း ဘယ္ေနရာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ အခမဲ့ အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ကူညီသင္ၾကားေပးပါမယ္။  ျမန္မာျပည္ အျပင္ဘက္ဆိုရင္ ခရီးစရိတ္ က်ခံေပးရပါမယ္။ သင္တန္းေၾကး အေနနဲ႔ ဒီဟာကို ကၽြန္ေတာ္ ျဖန္႔ျဖဴးရာမွာ အျခားသူ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ကိုမွ ဒုကၡ မေပးဘူး၊ အေႏွာက္အယွက္ မေပးဘူးဆိုတဲ့ ကတိကဝတ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သင္ၾကားလိုတဲ့သူ ၁၀ဦးထက္ မနည္း ရွိရပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေနရမယ့္ အခ်ိန္ကလည္း သိပ္မၾကာေတာ့ဘူးလို႔ ထင္မိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ တတ္ကၽြမ္းသမွ် သိသမွ် ျဖန္႔ေဝေပးခဲ့ခ်င္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔အတူ ဒီက႑ေလးမွာ ပါဝင္ဖို႔ စိတ္ဝင္စားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကိုလည္း ဖိတ္ေခၚပါတယ္။ ပညာဒါနေပါ႔။ စိတ္ပါဝင္စားရင္ ေအာက္ပါ ဖံုးနံပါတ္ေတြကို ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္။ 



ညီလင္းဆက္

098020413
393457




စိတ္မေကာင္းတဲ့ေန႔


စိတ္မေကာင္းစရာ သတင္းတစ္ခုကို ဒီေန႔ၾကားရတယ္။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ စာေပနယ္တစ္ခုမွာ အႀကိဳက္ခ်င္းတူစြာ ေတြ႕ခဲ့ၾကၿပီး ဝါသနာလည္း တူခဲ့ၾကတယ္။ ခင္ဗ်ားဟာ ပညာတတ္တယ္။ ခင္ဗ်ားဟာ စိတ္ရွည္တယ္။ ခင္ဗ်ားဟာ သေဘာေကာင္းတယ္။ ခင္ဗ်ားဟာ ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ရြက္မႈကို သေဘာက်တယ္။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ အေၾကာင္းကိစၥ တစ္ခုခုကို ေဆြးေႏြးတဲ့အခါ သူမ်ားေတြလို ရွည္ရွည္ေဝးေဝး ေျပာေနစရာ မလိုဘူး။ ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ႏွေျမာတယ္။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ပညာနဲ႔ ေစတနာေတြကို သိပ္ႏွေျမာတယ္။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ တန္ဖိုးရွိလွတဲ့ လူငယ္ဘဝ အခ်ိန္ေတြအတြက္ သိပ္စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတယ္။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ မနက္ျဖန္ေတြ ျမန္ျမန္ ကုန္သြားပါေစလို႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းေနပါတယ္။ ေလာေလာဆယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ တတ္ႏိုင္တာ ဒါပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ယံုၾကည္ခဲ့ၾကတဲ့ အရာတစ္ခု ေအာင္ျမင္ရမယ္ ဆိုတာကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေလးအနက္ ခံယူထားပါတယ္။ ခင္ဗ်ား က်န္းမာပါေစဗ်ာ။



You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://nyilynnseck.blogspot.com/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.