Monday, December 22, 2008

[ျမန္မာ့ရိုးရာ ေဗဒင္ ႏွင့္ နကၡတ္] 1 New Entry: ၀ိဇၨာကို လိပ္စာမေမးနဲ ့(၃)

၀ိဇၨာကို လိပ္စာမေမးနဲ ့(၃)

*This article contains astrological jargon *
ဘုရားေရ . . .
ဒါဆိုရင္ ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္ဆိုတာ အက်ယ္ကေန အက်ဥ္းျပန္ခ်ဳပ္ထားတဲ့သေဘာ၊ ဋီကာ ကေန သံခိတ္သေဘာေပါ့၊



ဒင္ေဒါင္ပဲလ္ ဒင္ေဒါင္ပဲလ္ ဒင္ေဒါင့္ဒင္ေဒါင့္ပဲလ္
ဒင္ေဒါင္ပဲလ္ ဒင္ေဒါင္ပဲလ္ ဒင္ေဒါင့္ဒင္ေဒါင့္ပဲလ္
ဒါဒါ့ဒါ့ဒါ့ဒါ . . . ဒါဒါ့ဒါ့ဒါ့ဒါ….. ဒါ့ဒါ့ဒါ့ဒါ့ဒါ


ဟိုက္. . . ေသာက္ပလုပ္တုပ္ . . .
ဆန္တာကေလာ့ဘိုးဘိုးၾကီးပါလား . . . အဲေလ လက္ဆန္း၀ိဇၨာၾကီးပါလား

ဟဲဟဲ . . . လန္းတယ္မဟုတ္လား
ရာသီမသိ ပန္းနဲ ့ညွိတဲ ့. . . အဲေလ အ၀တ္အစားနဲ ့ညွိေပါ့ကြာ . . .
ခရစ္စမတ္ရာသီနဲ ့အညီ . . . ဆန္တာကေလာ့၀တ္စံုခ်ဳပ္၀တ္လာတာကြ


လန္းတယ္ဗ်ာ . . . သယ္ရင္းက အေကာင္းစားေလး လန္းတယ္ဗ်ာ . . . လန္းတယ္

ဟီးဟီး . . . မင္းနဲ ့ေပါင္းမွပဲ ငါလည္း လူငယ္ေလးတစ္ဦးပါလို ့ေျပာရမလို ျဖစ္ေနၿပီ
ေကာင္းတယ္ . . . ေကာင္းတယ္. . . အနာဂါတ္ဆိုတာ လူငယ္ေတြ လက္ထဲမွာရွိတာ . . .


ဆိုလိုဂမ္ကလည္း လန္းတယ္ဗ်ာ . . . ဒါေပမယ့္ . . . လူငယ္ေတြက သူတို ့ေခတ္ကို သူတို ့တာ၀န္ မခံႏိုင္ရင္ေတာ့ . . . . အနာဂါတ္က ေပ်ာက္ေသာလမ္းမွာ စမ္းတ၀ါး၀ါး ျဖစ္လိမ့္မယ္ေနာ္

ေအးကြ . . . မင္းေျပာတယ္လည္း ဟုတ္တုတ္တုတ္ပဲ . . . မ်ိဳးဆက္ဆိုတာ သစ္ပင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ တိရိစၧာန္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ . . . လူမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ . . . တစ္ဆက္ၿပီးတစ္ဆက္ မ်ိဳးဆက္အဆင့္အတန္း ပိုၿပီး ျမင့္ျမင့္လာဖို ့လိုတယ္ကြ . . . မိဘလက္ထက္ကထက္ သားသမီးလက္ထက္မွာ ပိုျမင့္မားလာဖို ့လိုတယ္ . . . ဆရာလက္ထက္ကထက္ တပည့္လက္ထက္မွာ ပိုၿပီး ေတာ္တတ္လာဖို ့လိုတယ္

ဒါေပမယ့္ . . . အတၱဟိတ ပရဟိတမွ်တဖို ့ေတာ့ လိုလိမ့္မယ္ေနာ္ ကိုယ္က်ိဳးေရွ ့ရွဳတဲ့စိတ္နဲ ့အေၾကာက္တရားၾကီးစိုးတဲ့စိတ္ေတြကို အေျခခံၿပီး ျမင့္မားတိုးတက္ဖို ့လုပ္ေနၾကၿပီဆုိရင္ေတာ့ ကိုယ့္မ်ိဳးဆက္ကို သင္းသတ္သလို ျဖစ္ေနမွာအမွန္ပဲ

အင္း . . . ဖရီးဒမ္းအစ္စ္ နဲဗားဖရီးေပါ့ကြာ . . . မင္းေျပာသလို တို ့တိုင္းျပည္အနာဂါတ္က မွဳန္၀ါး၀ါးျဖစ္ေနၿပီထင္ပါရဲ ့. . . ငါလည္း ၀ိဇၨာတန္ခိုးနဲ ့ေျမလွ်ိဳးမိုးပ်ံၿပီး ကမၻာပတ္ၾကည့္ခဲ့တာ သူမ်ားေတြက ၿဂိဳလ္တုဒံုးပ်ံေခတ္၊ ငါတို ့ေရႊျပည္ၾကီးက လွည္းေခတ္ေလွေခတ္ ေတာ္ေတာ္ကို ကြာသြားၿပီကြ

အာ . . . ၀ိဇၨာၾကီးကလည္းဗ်ာ . . . လူေယာင္ေဆာင္ၿပီး လူေတြၾကားထဲလိုက္သြားၾကည့္ရင္ ပိုၿပီး နက္နက္ရွိဳင္းရွိဳင္း သိလာမွာေပါ့ဗ်ာ . . .

ငါ့ေကာင္ရာ . . . ဘယ္ေနပါ့မလဲ
ငါလည္း ျမန္မာျပည္က ပတ္စ္ပို ့စ္အနီေရာင္ကိုင္ၿပီး ကမၻာပတ္ၾကည့္တာေပါ့ကြာ
ေျပာရတာ အားမရွိပါဘူးကြာ . . . ျမန္မာပတ္စ္ပို ့စ္ဆိုတာနဲ ့တရားခြင္ေရွ ့ေရာက္သြားတဲ့ တရားခံလိုပါပဲကြာ . . . စုတ္ျပတ္သတ္ေနေအာင္ မ်က္ႏွာငယ္ရပါတယ္ . . . တကယ္ပါ


ေတာ္ပီဗ်ာ . . . ညစ္ေနရတဲ့ၾကားတဲ့ ၀ိဇၨာၾကီးက က်ေနာ့္ကို အဲဒီဘက္ပဲ ေခၚေခၚသြားတယ္

မင္းေခၚသြားလို ့ငါကလိုက္ေနရတာပါကြာ . . . ငါလည္း မေျပာခ်င္လွပါဘူး

ကဲ . . . ဒါဆိုဆိုင္တာပဲေျပာေတာ့ဗ်ာ

ေအး . . . ေအး . . . တို ့နဲ ့ဆိုင္တာပဲေျပာမယ္ . . .
ဒီေန ့ေျပာျပမယ့္အေၾကာင္းကေတာ့ မင္းစိတ္၀င္စားမွာပါကြာ


လက္ဆန္း၀ိဇၨာၾကီး ေျပာျပတာေတြက စိတ္၀င္စားဖို ့ေကာင္းပါတယ္၊ က်ေနာ္မေတြးဖူးတာေတြ ေတြးျပစဥ္းစားျပ ဆက္စပ္ျပတာ ပညာေတြ တိုးတာေပါ့

ဒီလိုကြ . . .
ဆန္းေဗဒင္မွာ ဆန္းဂိုဏ္းနဲ ့အညီ သီကံုးဖြဲ ့ဆိုတာေတြရွိတယ္ကြ၊ ဣဌ ဆန္းဂိုဏ္းနဲ ့ညီေအာင္ ဖြဲ ့သီထားတဲ့ ဂါထာေတြ ပညတ္ခ်က္ေတြက ပိုၿပီးေကာင္းက်ိဳးခ်မ္းသာ ျပည့္စံုေစတယ္လို ့ဆိုတယ္ကြ၊ ဒါေၾကာင့္ ေရွးပညာရွင္ၾကီးေတြက ဂါထာေတြကို ဆန္းဂိုဏ္းနဲ ့အညီ သီကံုးတယ္၊ အမည္ပညတ္ခ်က္ေတြကိုလည္း ဆန္းဂိုဏ္းနဲ ့အညီ ေပးတယ္ေလကြာ


အင္း . . . နည္းနည္းပါးပါးေတာ့ ေလ့လာဖူးပါတယ္၊ စုတ္ဥပါဒ္ေရြးတာမ်ိဳးကို ေျပာတာမဟုတ္လား

ေအး . . . ဟုတ္တယ္ ဟုတ္တယ္
ဒါတင္မကေသးဘူးကြ . . . အာယုစန္းေဗဒင္မွာလည္း အာယုစန္းက ဘယ္ရာသီ ဘယ္ဘာ၀ကို ေရာက္ေနရင္ ဇာတာရွင္အတြက္ ေကာင္းက်ိဳးလား ဆိုးက်ိဳးလား စုတ္လား ဥပါဒ္လားဆိုပီး ေရြးခ်ယ္ရာမွာလည္း သံုးေသးတယ္ကြ


ေနာက္ၿပီး . . . ေန ့တေန ့ကို အခါေပးဖို ့အေကာင္းအဆိုးေရြးရင္လည္း သံုးတယ္မဟုတ္လား

သိတ္မွန္တာေပါ့ကြာ . . . မင္းက ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေလ့လာထားတာပဲ၊ ဒါဆိုရင္ အဲဒီလကာၤေလး ငါ့ကို ရြတ္ျပၿပီး ရွင္းျပစမ္းပါကြာ

သီ . . . ကံုး . . . ျပည့္ . . . ေအာင္ . . . လ . . . တန္ . . . ေဆာင္
တနဂၤေႏြဆိုရင္ သီ၊ တနလာဆိုရင္ ကံုး . . . အဲလို အစဥ္လိုက္ေပါင္းကိန္းေတြကို သက္ဆိုင္ရာ က်တဲ့ နကၡတ္နဲ ့ေပါင္းၿပီး စုတ္ ဥပါဒ္ ေရြးေပးတာေပါ့ . . .
ဥပမာ . . . တနဂၤေႏြ ေန ့မွာ နကၡတ္ ၁၅ လံုး က်တယ္ဆုိရင္ အဲဒီနကၡတ္လံုးေရကို တနဂၤေႏြအတြက္ သီဆိုတဲ့ ၆ေပါင္းရင္ ရလာဒ္က ၂၁ရမယ္၊ ရလာဒ္ ၂၁ ကို ၇ နဲ ့စားရင္ သုညၾကြင္းတဲ့အတြက္ ၀ရစုတ္ ျမင့္ျမတ္မယ္ ၾကံတိုင္းေအာင္လို ့ေဆာင္တိုင္းေျမာက္မယ္။

လန္းတယ္ကြာ . . . ငါ့ေကာင္ကေတာ့ ဘာမွသာမျဖစ္တာ ေရာသမေမႊ အကုန္လံုးေတာ့ တီးမိေခါက္မိရွိသားပဲ

ဟဲဟဲ . . . လူအထင္ၾကီးေအာင္ ဟိုနည္းနည္း ဒီစပ္စပ္ေလ့လာထားတာေလ

အင္း . . . ဟုတ္ပါပီကြာ
ဒါဆိုရင္ . . . အဲဒီလကာၤေလးဘယ္လိုျဖစ္လာလဲ၊ ရွင္းစမ္းပါဦး


အာ . . . ၀ိဇၨာၾကီးကလဲဗ်ာ၊ ရွင္းေနတာကို ဘာထပ္ရွင္းခိုင္းေနတာလဲ
စာအုပ္ထဲမွာ ဒီလိုပဲ ျပထားတာ ဒီအတိုင္းပဲ ယူသံုးယံုေပါ့ဗ်။

မင္းတို ့နဲ ့ေတာ့ ခက္ေတာ့တာပဲ၊ စာအုပ္ထဲကကို မထြက္ေတာ့ဘူး
ပညာကို စာအုပ္ကြယ္ထားတာ မင္းမၾကားဖူးဘူးလား


သိရင္လည္း ရွင္းျပစမ္းပါကြာ၊ ေ၀့၀ိုက္မေနပါနဲ ့ေခါင္းစားလြန္းလို ့ပါ။

မင္း အဂၤ၀ိဇၨာတိုင္ေတြမွာ မင္းကုသဆိုတဲ့ အထက္သံုးလံုး၊ ေစတိယဆိုတဲ့ ေအာက္သံုးလံုးကို သိတယ္မဟုတ္လား၊
ေအး . . . အဲဒီ မင္းကုသတို ့ေစတိယတို ့ကို အင္း၀ိဇၨာပညာမွာ မိတ္အင္း ရန္အင္းေတြ စီရင္တဲ့အခါမွာ ဆိုင္ရာေန ့သားအလိုက္ အသံုးခ်တာကြ၊ ဆိုလိုတာက လက္ဆန္းပညာဟာ လက္ရိုးနကၡတ္ပညာေတြ၊ ဂမၻီရ၀ိဇၨာဓရ ပညာေတြနဲ ့ဆက္ႏြယ္ေနတယ္ဆိုတာကို သိေစခ်င္လို ့မင္းကို ရွင္းျပေနတာကြ


အင္း . . . ဆက္စမ္းပါဦးဗ်၊ စိတ္၀င္စားဖို ့ပိုေကာင္းလာၿပီ

အထက္ၿဂိဳလ္ျဖစ္ျဖစ္ ေအာက္ၿဂိဳလ္ျဖစ္ျဖစ္ စီရင္တတ္ရင္ ဣဌျဖစ္ႏုိင္သလို အနိဌလည္း ျဖစ္ႏုိင္တယ္ေပါ့ကြာ . . .

ဒါဆိုရင္ . . . နည္းနည္းသိထားတာ ပိုေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးမ်ားတယ္ဆိုတာ မွန္ေနၿပီေပါ့၊ ဂဃနဏ မသိပဲ ဆရာအမည္ခံရင္ေတာ့ ၇ရက္သားသမီးေတြ ပိုဒုကၡမ်ားႏိုင္တာပဲ။

မင္းတို ့အဆင့္ကေတာ့ ဒီအေျခခံေတြ သေဘာေပါက္ပီးသားပါကြာ၊ သိတ္လည္းစိုးရိမ္မေနပါနဲ ့
ေစာေစာက သီကံုးျပည့္ေအာင္လတန္ေဆာင္ကိစၥ ျပန္ဆက္ရမယ္ဆုိရင္ . . . တနဂၤေႏြကို သီ ဘာလို ့ေပါင္းသလဲ၊ တနလာၤဆိုရင္ ကံုး ဘာလို ့ေပါင္းသလဲ ဆိုတာ စဥ္းစားတတ္ရမယ္ကြ။

ကဲ . . . ၾကည့္
တနဂၤေႏြရဲ အထက္သံုးလံုးက ၾကာသာပေတး၊ တနလာၤ၊ ေသာၾကာ (၅+၂+၆) = ၁၃
တနလာၤရဲ ့အထက္သံုးလံုးက ေသာၾကာ၊ အဂၤါ၊ စေန (၆+၃+၇) = ၁၆
အဂၤါရဲ ့အထက္သံုးလံုးက စေန၊ ဗုဒၶဟူး၊ တနဂၤေႏြ (၇+၄+၁) = ၁၂
ဗုဒၶဟူးရဲ ့အထက္သံုးလံုးက တနဂၤေႏြ၊ ၾကာသာပေတး၊ တနလာၤ (၁+၅+၂) = ၈
ၾကာသာပေတးရဲ ့အထက္သံုးလံုးက တနလာၤ၊ ေသာၾကာ၊ အဂၤါ ( ၂+၆+၃) = ၁၁
ေသာၾကာရဲ ့အထက္သံုးလံုးက အဂၤါ၊ စေန၊ ဗုဒၶဟူး ( ၃+၇+၄) = ၁၄
စေနရဲ ့အထက္သံုးလံုးက ဗုဒၶဟူး၊ တနဂၤေႏြ၊ ၾကာသာပေတး (၄+၁+၅) = ၁၀

ဒီေတာ့ . . .
အဲဒီေပါင္းရကိန္းေတြကို ေန ့ခုႏွစ္ေန ့နဲ ့ျပန္စားၾကည့္လိုက္ကြာ . . . ဒါဆိုရင္
သီ . . . ကံုး . . . ျပည့္ . . . ေအာင္ . . . လ . . . တန္ . . . ေဆာင္
၆ . . . ၂ . . . ၅ . . . ၁ . . . ၄ . . . ၀ . . . ၃ . . . ဆိုၿပီး အၾကြင္းေတြ ရမယ္ေပါ့ကြာ


ဟာ . . . တယ္ဟုတ္ပါလားဗ် . . . က်ေနာ္ ဒါမ်ိဳး တခါမွ မစဥ္းစားမိဘူး
. . . လက္ဆန္း၀ိဇၨာၾကီးက ေရလည္ လန္းတယ္ဗ်ာ

မင္းေျပာလိုက္ရင္ ဒီလိုခ်ည္းပဲ၊ က်ေနာ္ဒါမ်ိဳး တခါမွ မစဥ္းစားမိပါဘူး၊ ဒီလိုမ်ိဳး တခါမွ မေတြးမိပါဘူးနဲ ့အဲဒီပံုစံခြက္ထဲကကို မထြက္ေတာ့ဘူး။

ဟီး . . ဟီး

ဟီးဟီး ဟဲဟဲ လုပ္မေနနဲ ့၊ ထပ္ေျပာလိုက္ဦးမယ္
အဲဒီ . . . သီကုံုးျပည့္ေအာင္ လတန္ေဆာင္ဆုိတာ သူၾကီးပြဲေအာင္လံထူစစ္ဆိုတဲ့
မဟာဘုတ္ကိန္းဖြဲ ့စည္းပံုပဲ . . . ေသေသျခာျခာ မွတ္ထားေပေတာ့


ဘုရားေရ . . .
ဒါဆိုရင္ ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္ဆိုတာ အက်ယ္ကေန အက်ဥ္းျပန္ခ်ဳပ္ထားတဲ့သေဘာ၊ ဋီကာ ကေန သံခိတ္သေဘာေပါ့၊ ေက်နပ္တယ္ဗ်ာ၊ လက္ဆန္းေဗဒင္ဆိုရင္ အထင္ေသးခ်င္ေနၾကတာ ေကာင္းကင္ၿဂိဳလ္သြားနကၡတ္ေဗဒင္နဲ ့ဆက္စပ္ေနတာ သိရလို ့ဂုဏ္ယူမိတယ္ဗ်ာ၊

ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ငါခ်ျပတဲ့အေတြးကို ဆက္ေတြးဖို ့မေမ့နဲ ့ေပါ့ကြာ၊ အက်ိဳးအေၾကာင္း ဆီေလွ်ာ္မွဳရွိတဲ့ ေတြးေခၚမွဳေတြ ရွင္သန္ေနမွ ပညာရပ္ဆိုတာ မ်ိဳးဆက္အလိုက္ တိုးတက္လာမွာေပါ့ကြ

ဒီေန ့ေတာ့ ဒီေလာက္ပဲကြာ . . . ငါလည္း အဓိဌာန္၀င္ရဦးမယ္
သြားပေဟ့ . . . သီကုံးျပည့္ေအာင္လတန္ေဆာင္၊ ေနာင္ဆိုသည္ကားျမအလား
မသိသူေက်ာ္သြား သိသူေဖာ္စား၊ ေဗဒင္ေဟာမလား ဒန္တန္ ့ဒန္


ေဇယ်ာေမာင္


You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://mmastrology.myanmarbloggers.org/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.