Thursday, January 1, 2009

[My TLMS] 1 New Entry: မင္းယြန္းသစ္ကိုသိလား

မင္းယြန္းသစ္ကိုသိလား

ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ေရးတဲ့သက္တမ္းဟာ တႏွစ္နဲ႕ ၉လ သက္တမ္းရွိလာခဲ့ပါျပီ။ ဒီသက္တမ္း အတြင္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အတူတူ ဘေလာ့စဦး ထဲက တူတူေရးခဲ့ၾကတဲ့ သူေတြလဲ ရွိၾကသလို ေက်ာခိုင္းႏႈတ္ဆက္သြား သူေတြလဲ ရွိၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ အခုထိ လိမ္ဖယ္ဖယ္ ကိုယ္ယံုၾကည္ရာ ေရးေနဆဲ။ အမွန္အတိုင္း၀န္ခံရရင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့က ေဇာ္ကန္႔လန္႔ ဘေလာ့တခု လို႔ ေျပာရမယ္ထင္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဖီလင္လာရင္ ၀တၳဳေတြ ထေရး၊ ကဗ်ာေတြ ထေရး ျပီးရင္၊ ခရီးသြားရင္လဲ ခရီးသြားမွတ္တမ္း၊ ဒါမွမဟုတ္ ျပဳလုပ္ျဖစ္တဲ့ ပြဲေတြ အေၾကာင္း သတင္းမွတ္တမ္း ေရးရင္ေရး၊ ကိုယ္ေတြ႕အေၾကာင္း နည္းနည္းပါးပါးေရး၊ စိတ္ကူးေပါက္ရင္ ေဆာင္းပါးေတြထေရး စသည္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္စိတ္ထင္ရာေတြသာ ေရးေနျခင္းသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ဟာ အႏုပညာ သီးသန္႕တင္ျပတဲ့ ဘေလာ့လဲ မဟုတ္၊ သတင္းမွတ္တမ္း ဘေလာ့လဲ မဟုတ္၊ ကိုယ္ပိုင္ဒိုင္ယာရီ ဘေလာ့လဲ မက်၊ ေဖ်ာ္ေျဖေရး ဘေလာ့လဲ မဟုတ္နဲ႕ စံုစီနဖာ တုိလီမုတ္စ ဘေလာ့တခု သာ ျဖစ္ပါတယ္။

ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ ဘေလာ့ဟာ pop ဘေလာ့တခုလဲ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့ဟာ ပံုမွန္အားျဖင့္ တေန႔ပွ်မ္းမွ် လူ၅၀ ေလာက္သာ ၀င္တဲ့ သာမန္ ဘေလာ့တခု သာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါက ကိန္းဂဏန္းအရ ေျပာတာျဖစ္ျပီး ဒီ၅၀ ေလာက္ဟာ ပံုမွန္အျမဲလာဖတ္တယ္လို႔ ယူဆရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ဘေလာ့ရဲ႕ Hit counter ဟာ ပံုမွန္ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ အေနထားမွာ ရွိပါတယ္။ ၀ုန္းကနဲ တက္သြားျခင္း က်သြားျခင္းေတာ့ မရွိဘူးလို႔ ေျပာႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္တခု ကၽြန္ေတာ္ မတတ္ႏိုင္တာ တခုက ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ေတြ အမ်ားၾကီးကို လိုက္မလည္ႏိုင္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပည္တြင္းအေနအထားနဲ႕ blogspot နဲ႕ဆံုးတဲ့ ဘေလာ့ေတြကို ဖတ္ရတာ မလြယ္ကူဘူး ဆိုတာ အားလံုးလဲ သိၾကမွာပါ။ blogspot နဲ႕ဆံုးေပမယ့္ တကူးတက ၾကီးကို သြားေကာမန္႔ေပးျဖစ္တဲ့ ဘ ေလာ့ဆိုလို႔ မႏိုင္းႏိုင္း ဘေလာ့တခုပဲ ရွိပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ဘေလာ့ေလးေတြကို google reader မွာသာ ဖတ္ေလ့ရွိပါတယ္။

တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ လည္ျဖစ္ရင္လဲ အမ်ားအားျဖင့္ လည္ျဖစ္တဲ့ ေကာမန္႔လဲ ေပးျဖစ္တဲ့ ဘေလာ့ေတြကေတာ့ ကိုညီလင္းဆက္၊ မႏိုင္းႏိုင္း၊ မအိမ့္ခ်မ္းေျမ့၊ ကိုေဂါက္၊ မခြန္ျမလိႈင္၊ မပန္၊ ကိုမိုးလႈိင္ည၊ ကိုရန္ေအာင္၊ ကိုမ်က္လံုး၊ ေမာင္မ်ိဳး စတဲ့ ဘေလာ့မ်ားပဲ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ သူတို႔ကိုေတာ့ အျပင္မွာေကာ အြန္လိုင္းမွာလဲ ခင္ေနလို႔ သြားလည္ျဖစ္တာအျပင္ သူတို႔ ေရးတဲ့စာေတြကို သေဘာက်လို႔ သြားျဖစ္တာလဲ ပါပါတယ္။ ဒါျဖင့္ က်န္ဘေလာ့မ်ားက မေကာင္းလို႔လား ဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ အေနနဲ႕ အဆက္အစပ္ မျဖစ္တာပါ။ အမ်ားေသာ အားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ အင္တာနက္သံုးရင္ သတင္းေတြလိုက္ဖတ္၊ ၀ီကီေတြလိုက္ဖတ္၊ အလကားပဲတင္း ေဆာ့ဖ္၀ဲေလး ေတြ ေဒါင္းလု ဆြဲရင္း (အရမ္းခင္တဲ့) သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႕ ခ်က္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သီးသန္႔ၾကီး လိုက္ မလည္ ျဖစ္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘေလာ့ စေရးတဲ့ အခ်ိန္ ၂၀၀၇ တုန္းကထက္ အခုခ်ိန္မွာ ျမန္မာဘေလာ့ေပါင္းဟာ ေထာင္ဂဏန္း ေက်ာ္ခန္႔ ရိွေနပါျပီ။ ဒါေတြ အကုန္လံုးကို ကၽြန္ေတာ္ မသိႏုိင္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ဆီဗံုးမွာ လာေအာ္လို႔ လင့္ခ္ခ်န္ထားခဲ့တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ သြားဖတ္ၾကည့္တယ္။ ၾကိဳက္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ google reader ထဲ ထည့္ထားလိုက္ပါေတာ့တယ္။

ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္းလဲ အားလံုးသိတဲ့ အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခပ္ေပ်ာ္ေပ်ာ္သာ ေနတတ္တဲ့ အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ရန္သူ မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္အားလံုးကို ခင္တတ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ အြန္လိုင္းမွာေကာ အျပင္မွာ အေျခအေနေပးလို႔ ဆံုေတြ႕မိရင္ေရာ ကၽြန္ေတာ့္ အေၾကာင္း သိသြားၾကသူေတြခ်ည္းပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့ပို႔စ္ေတြမွာဆို ဘေလာ့ေပၚမွ ရန္ျဖစ္ျခင္း၊ ေလွ်ာက္ဖြျခင္း စတဲ့ ပို႔စ္မ်ား ရွိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ အားလံုးကို ခင္မင္ ေလးစားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘေလာ့တခုပိုင္ဆိုင္လို႔ ဘေလာ့ကာလို႔ ေျပာႏုိင္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာေကာင္မွ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးဆရာလဲ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ သတင္းသမားလဲ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ ပါတီႏိုင္ငံေရးသားေကာင္လဲ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘယ္သူ႔ရဲ႕ ေက်ာေထာက္ ေနာက္ခံမွလဲ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သာမန္ အိုင္တီပညာရပ္ကို ေလ့လာလိုက္စားေနတဲ့ ၀ါသနာအရသာ စာေရးေနတဲ့ အညတရ လူငယ္တဦး သာျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးပါရေစ။

ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ Hit counter ဟာ ယခုစာေရးတဲ့အခ်ိန္အထိ 15455 ရွိပါျပီ။ ဒီ counter ကိုတပ္တာ ဘေလာ့လုပ္ျပီး ၇လအၾကာမွ တပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ တိတိပပ ေျပာရရင္ 2007 September မွ စတပ္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ ခံယူခ်က္တခုကေတာ့ လူအေရအတြက္ ထက္ ကၽြန္ေတာ့္ဆီကို ခင္လို႔မင္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ တခုတ္တရပဲ ျဖစ္ျဖစ္ လာဖတ္တဲ့ စာရႈသူမ်ားကို တန္ဖိုးထားပါတယ္။ ဒီႏွစ္ေတာ့ ႏွစ္ခ်ဳပ္လူ၀င္စာရင္းေလး လုပ္ၾကည့္မယ္ ဆိုျပီး စိတ္ကူးရတာနဲ႕ google analytics စာရင္းေလးနဲ႔ စစ္တမ္း ေကာက္ၾကည့္တဲ့ အခါ ေအာက္ပါအတိုင္း စာရင္းေတြ ေတြ႕ရတယ္ ခင္ဗ်။


Download Link

Map Overlay
All Traffic Sources

တခုခ်င္းတင္ျပခ်င္ေပမယ့္ စာရင္းဇယားေတြက မ်ားေတာ့ PDF နဲ႕ ပဲ လင့္ခ္ခ်ိတ္ထားတယ္ ခင္ဗ်။ စိတ္ပါ၀င္စား တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေဒါင္းလုပ္ကာ ၾကည့္ရႈသြားႏိုင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ။ တႏွစ္တာ အတြင္း ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့ကို လူအ၀င္အထြက္ စာရင္းမ်ား၊ ဘယ္စာမ်က္ႏွာမ်ားဆီကေန ေရာက္လာၾကတယ္၊ google ကေန ရွာေဖြျပီး ဘယ္ႏွေယာက္ ေရာက္လာၾကတယ္။ ဘယ္ႏိုင္ငံေတြက ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာ့ကို အမ်ားဆံုး ၾကည့္ၾကတယ္ဆိုတာ ေတြ႕ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စာရင္းဇယားမ်ား အရေတာ့ တကမၻာလံုးက ၾကည့္ၾကတယ္လို႔ ေျပာတာပဲ။ ၾကားဖူးသလိုလိုပဲ ဆုိတဲ့သူေတြလဲ ရွိမွာပါ။ လံုး၀မသိဘူးကြာ ဆိုသူေတြ ဒီေကာင္က ဘာေကာင္လဲ ဆိုတဲ့ သူေတြလဲ ရွိမွာပါ။ ဟားသိပ္သိတာေပါ့ ဒီေကာင္ ေသာက္ရူး ဆိုတဲ့ လူေတြလဲ ရွိမွာပါ။ လူအမ်ိဳးမ်ိဳးေပါ့ဗ်ာ ကၽြန္ေတာ့္ ဘေလာ့က နာမည္ၾကီးလား မၾကီးဘူးလား ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ေတာင္ ေသခ်ာ မသိပါဘူး ခင္ဗ်ာ။ ဟုတ္ကဲ့ မင္းယြန္းသစ္ကို သိၾကသလား ခင္ဗ်ာ။

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://www.minnyoonthit.net/feeds/posts/default. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.