Monday, October 13, 2008

[mozistar] 1 New Entry: အခ်စ္ဆုိသည္မွာ . . . . . .

အခ်စ္ဆုိသည္မွာ . . . . . .

အကုိ ဟန္သစ္ၿငိမ္နဲ႔ ယုန္ကေလးတုိ႔က အခ်စ္အေၾကာင္း tag လုိက္ၾကေတာ့ ေရးရအုံးမွာေပါ႔ေလ။ အခ်စ္အေၾကာင္းကုိ သီးသန္႔မေရးရတာလည္း ၾကာၿပီးဆုိပါေတာ့။ ဟုိအရင္တုန္းက ကုိေအာင္မ်ဳိးဟန္ tag လုိ႔ အခ်စ္အေၾကာင္း ေခါင္းစဥ္နဲ႔ တစ္ခါေရးၿပီးသြားပါၿပီး။ အဲဒီမွာ အခ်စ္မ်ဳိးစုံအေၾကာင္းပါေပမယ္႔ က်ေနာ္ဒီပုိစ္႔မွာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ လူသားေတြၾကားမွာ နာမည္ႀကီးေနတဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔အဆုိ ၁၅၀၀ အခ်စ္အေၾကာင္းကုိ တင္ျပခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ လူသားေတြအားလုိ႔ အခ်စ္နဲ႕မကင္းႏုိင္ၾကပါဘူး။ ဒီကမာၻေပၚမွာ လူေတြအသက္ဆက္ရွင္ေနသေရြ႕ေတာ့ အခ်စ္နဲ႔ပက္သက္တဲ႔ အေၾကာင္းေတြ ေရးေန ေျပာေနရအုံးမွာပဲေလ။ အခ်စ္ဆုိသည္မွာ ထူးအိမ္သင္ဆုိထားသလုိပဲ အံ႔ၾသမႈမ်ားနဲ႔ ဆန္းၾကယ္ေသာအရာ ပဲလုိ႔ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္။ က်ေနာ္႔ထင္ျမင္ခ်က္ ကေတာ့ အခ်စ္ဆုိတာ ဖန္တီးယူလုိ႔မရတဲ႔ သူ႕ဘာသာသူေပါက္ဖြားလာတဲ႔ စိတ္ခံစားမႈတစ္ရပ္လုိ႔ ျမင္မိပါတယ္။ က်ေနာ္ဘာလုိ႔ အဲလုိထင္ ျမင္မိသလဲဆုိတာကုိ သက္ေသနဲ႔တကြ ရွင္းျပပါ႔မယ္။ အခ်စ္နဲ႔ပက္သက္လုိ႔ က်ေနာ့္ရဲ႕ ျဖစ္ရပ္မွန္ [...]

You received this email because you are subscribed to the real_time feed for http://mozistar.co.cc/feed/. To change your subscription settings, please log into RSSFWD.